2025-04-21, 16:02
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ultrabubb
Det är just det som var rubriken, vart rör sig singelkvinnor? Det är den stora frågan. Vissa saker är så enkelt men just detta är den stora livsfrågan.

Mitt svar gick ju ut på att din fråga är felställd. Gå ditt du vill vara, och skit i om det finns lämpliga kvinnor där, så är chansen störst att du träffar någon.
Citera
2025-08-19, 18:16
Medlem
Jag är verkligen hatad av kvinnor. Gav mig ut i helgen och la handen runt en tjej och nu är jag anmäld för ofredande. Lika bra jag ruttnar ensam.
Citera
2025-08-19, 18:30
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Jag är verkligen hatad av kvinnor. Gav mig ut i helgen och la handen runt en tjej och nu är jag anmäld för ofredande. Lika bra jag ruttnar ensam.

Var hände det där då?

Och vad gjorde du, tog tag bakifrån om pattarna eller?

Hur vet du att du är anmäld, tog polisen dig?
Citera
2025-08-19, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Var hände det där då?

Och vad gjorde du, tog tag bakifrån om pattarna eller?

Hur vet du att du är anmäld, tog polisen dig?
La armarna runt och fick för mig att känna på hennes tatuering på halsen. Det var allt. Ja hon gick till OV som hämtade polis, jag kommer få en kallelse till förhör. Har ju svårt att se detta leda till något men nu har man ju en oroskänsla.
Citera
2025-08-20, 11:06
Medlem
lakritcs avatar
Tror ändå man ska försöka med nätet. Att det är skit och att en stor del är skadat gods eller har diagnoser sedan tidigare får man vara inställd på.

En god blandning med att röra sig ute ska ge utdelning. Men det är tuffa tider. Vet riktigt bra killar som är 9-poängare till bakgrunden och som gått singlar länge efter att ha passerat 30.

Det enda säkra: En man som inte letar aktivt minskar betänkligt chanserna att träffa någon.
Senast redigerad av lakritc 2025-08-20 kl. 11:12.
Citera
2025-08-20, 13:49
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
La armarna runt och fick för mig att känna på hennes tatuering på halsen. Det var allt. Ja hon gick till OV som hämtade polis, jag kommer få en kallelse till förhör. Har ju svårt att se detta leda till något men nu har man ju en oroskänsla.

Så där gör man inte. Inte ens när man är dyngpackad. Man tar inte intimt på människor man inte känner. Jag har försökt ge dig seriösa råd i andra trådar du har startat på temat, men vad fan är det här?

Ja. Jag vet att det finns män som kommer att komma farande här nu och ba: "Ja, om det var Snygg Man som hade gjort det så hade det varit ok! När Ful Kille gör det är det ett övergrepp!!! Typiskt kvinnor!!!".

Nej. Och ja. Det handlar inte så mycket om utseende, mer om att kunna läsa av intresse och samtycke i stunden. Kan man inte det ska man absolut inte ta intimt på någon. Man ska ens inte vänskapligt röra någons axel. Punkt.
Citera
2025-08-20, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Så där gör man inte. Inte ens när man är dyngpackad. Man tar inte intimt på människor man inte känner. Jag har försökt ge dig seriösa råd i andra trådar du har startat på temat, men vad fan är det här?

Ja. Jag vet att det finns män som kommer att komma farande här nu och ba: "Ja, om det var Snygg Man som hade gjort det så hade det varit ok! När Ful Kille gör det är det ett övergrepp!!! Typiskt kvinnor!!!".

Nej. Och ja. Det handlar inte så mycket om utseende, mer om att kunna läsa av intresse och samtycke i stunden. Kan man inte det ska man absolut inte ta intimt på någon. Man ska ens inte vänskapligt röra någons axel. Punkt.
Ja det var dumt. Men hoppas fortfarande att det inte ska leda till åtal. Vi får se.

Det är väl inte så ovanligt att man rör någon lite lätt? Har träffar både män och kvinnor som tar på varandra lite lätt på arbetsplats. Även på mig och andra. Det är inget konstigt tycker jag. Men ja en helt okänd var inte så bra. Onyktert och dumt.
Citera
2025-08-20, 14:12
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ja det var dumt. Men hoppas fortfarande att det inte ska leda till åtal. Vi får se.

Det är väl inte så ovanligt att man rör någon lite lätt? Har träffar både män och kvinnor som tar på varandra lite lätt på arbetsplats. Även på mig och andra. Det är inget konstigt tycker jag. Men ja en helt okänd var inte så bra. Onyktert och dumt.

Jag tycker att det är väldigt olustigt när folk tar på varandra på en arbetsplats. Det kan väl vara ok att kramas om man är väldigt glada över någon gemensam framgång eller att krama någon som är ledsen och mår dåligt över något. Om. Man. Har. Den. Kontakten. Annars kan det väl kanske vara ok att ta på någons underarm eller axel, men jag tycker inte att det är nödvändigt med kroppskontakt på jobbet om man har ett vanligt jobb där kroppskontakt inte ingår i arbetsuppgifterna.

Att på ett uteställe ta armarna runt någon och dessutom röra vid vederbörandes hals är att totalt gå över gränsen. Om man inte känner av att samtycket finns där så ska man ge fan i att ta i andra människor.
Citera
2025-08-20, 16:00
Medlem
Demetrioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Jag tycker att det är väldigt olustigt när folk tar på varandra på en arbetsplats. Det kan väl vara ok att kramas om man är väldigt glada över någon gemensam framgång eller att krama någon som är ledsen och mår dåligt över något. Om. Man. Har. Den. Kontakten. Annars kan det väl kanske vara ok att ta på någons underarm eller axel, men jag tycker inte att det är nödvändigt med kroppskontakt på jobbet om man har ett vanligt jobb där kroppskontakt inte ingår i arbetsuppgifterna.

Att på ett uteställe ta armarna runt någon och dessutom röra vid vederbörandes hals är att totalt gå över gränsen. Om man inte känner av att samtycket finns där så ska man ge fan i att ta i andra människor.
Vi har faktiskt efterfrågan på en speciell utbildning för män hur man borde umgås med kvinnor på ett anständigt, effektivt och trevligt sätt för att initiera /inleda /utveckla ett bekantskap.
Det måste undervisas istället för "genusvetenskap"
Citera
2025-08-20, 16:22
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demetrios
Vi har faktiskt efterfrågan på en speciell utbildning för män hur man borde umgås med kvinnor på ett anständigt, effektivt och trevligt sätt för att initiera /inleda /utveckla ett bekantskap.
Det måste undervisas istället för "genusvetenskap"

De allra, allra flesta har full koll på när det är lämpligt att ta främmande människor på halsen eller andra intima ställen. Könet oaktat.

Man liksom vet när det är oönskat och fel. Det är inget som behövs läras ut till i samhället normalt fungerande personer. Kanske för 100 år sedan, men inte nu.
Citera
2025-08-20, 16:51
Medlem
Det är feminint som man att leta efter förhållande. Man träffar en person av en slump i sin jakt på makt och syfte och sen utvecklas ett förhållande. Man letar inte efter förållande främst sen tar man vilken kvinna som helst så man kan bocka av den delen på todo listan. Sluta vara i din feminina energi, det känner dom dessutom av.
Citera
2025-08-21, 10:32
Medlem
Jag skulle använda mig av det kontaktnät jag har. Följ med polarna ut o gör grejer, träffa deras vänner, deras vänners vänner. Deras partners singelvänner.

Gröv där du ståt helt enkelt, jag har aldrig fattat varför folk är så inställda på att det måste vara en 100% främling liksom, det ör ju rimligtvis det svåraste sättet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in