• 1
  • 2
2025-04-19, 22:08
Medlem
Jag är en man i övre 30-års åldern som gärna vill hitta mig en livspartner. Jag försökte med nätdejting i över ett decennium och då insåg jag att det var dags att ge upp när det aldrig ledde till något. Jag tillhör de 10% kortaste männen i Sverige och jag är inte snygg i övrigt heller. Jag är småblyg i början men inte när man väl lärt känna något så har svårt att bara börja prata med okända tjejer på stan t.ex. I yngre år försökte jag även på hemmafester och krogbesök och allt sånt man inte gör längre.

Tjejer har alltid känts totalt ointresserade utav mig tråkigt nog. Jag är trött på när alla verkligen träffar någon utom mig känns det som. Livet blir lite trist när man inte har någon att dela det med. Ha någon att mysa med. Få uppleva den första kärleken.

Så åter till frågan: Vart kan en man som jag träffa en flickvän? Jag bor i Stockholm.
Citera
2025-04-19, 22:15
Medlem
Du får vara mer på.
Som Donald sa "Grab them by the pussy"

Är du trevlig o snäll så är du en mespropp.
Ingen tjej vill umgås med en mespropp.
Citera
2025-04-19, 22:16
Medlem
Prova en förening för de med en NPF-diagnos. Många vackra kvinnor. Denna till exempel:

https://attention-stockholm.se/

Där är bristen på social interaktion aldrig något problem.
Citera
2025-04-19, 22:18
Medlem
Om du går till närmaste servicehus så råder det kvinnoöverskott och de kan vara både pratglada och sällskapssjuka. Ålder är bara en siffra på ett papper.
Citera
2025-04-19, 22:26
Medlem
sodershjartas avatar
jag tror att du måste presentera dig själv på ett bättre sätt. du rabblade precis upp allt du inte är istället för att nämna något du kan erbjuda.

det måste ligga något i det då alla mina väninnor är tillsammans med fula korta killar, så som du beskriver dig själv. kan dem kan du.

ett konkret tips är väl att hitta en stammiskrog som du börjar besöka frekvent. en miljö som blir som ditt vardagsrum, där du kan känna dig helt avslappnad. läs av hur andra gör på sagd krog, hur det raggas och hur det går för dem som försöker (snälla sitt inte och stirra på tjejer i ett hörn). testa och se. brudar märker om en person är självsäker och bekväm och attraheras till det. om du fortsätter bära dina osäkerheter ytterst så kommer det enbart vara det som syns sen. jag tror på dig.

lycka till boss
Citera
2025-04-19, 22:28
Medlem
IRMEs avatar
Frikyrka är också ett alternativ.
Citera
2025-04-19, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ultrabubb
Jag är en man i övre 30-års åldern som gärna vill hitta mig en livspartner. Jag försökte med nätdejting i över ett decennium och då insåg jag att det var dags att ge upp när det aldrig ledde till något. Jag tillhör de 10% kortaste männen i Sverige och jag är inte snygg i övrigt heller. Jag är småblyg i början men inte när man väl lärt känna något så har svårt att bara börja prata med okända tjejer på stan t.ex. I yngre år försökte jag även på hemmafester och krogbesök och allt sånt man inte gör längre.

Tjejer har alltid känts totalt ointresserade utav mig tråkigt nog. Jag är trött på när alla verkligen träffar någon utom mig känns det som. Livet blir lite trist när man inte har någon att dela det med. Ha någon att mysa med. Få uppleva den första kärleken.

Så åter till frågan: Vart kan en man som jag träffa en flickvän? Jag bor i Stockholm.
80% av männen som inte kan få en flickvän verkar jaga topp-20% av kvinnorna.

Du får leta efter någon som skönhetsmässigt befinner sig på en liknande nivå som du själv befinner dig på. Jag förundras över hur många män som klagar över att inga kvinnor vill ha dem, när de jagar kvinnor som befinner sig långt över deras nivå utseendemässigt.

Gå på kurs, dans eller andra kurser som kvinnor tenderar att dras till.
Citera
2025-04-19, 23:00
Medlem
HemligaKaptenens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ultrabubb

Ge upp. Du har längden och utseendet mot dig. Det finns inte en för alla.
Klaga till dina föräldrar som lyckades skapa dig.
Citera
2025-04-19, 23:17
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Tjocka tjejer. Du har för höga krav. Om du är låg nivå måste du satsa på tjejer med låg nivå. Livet är inte rättvist.
Citera
2025-04-19, 23:33
Medlem
kalkryggars avatar
Lyssna inte på tokstollarna ovan här. Du ska aldrig nöja dig med någon som du inte attraheras av.

Du för helt enkelt jobba på att bli en man som kan få kvinnor. Skaffa några tjejkompisar och ta hjälp av dem. Var lite mer utåt och öppen. Se till att finnas där kvinnor finns, allra helst där singelkvinnor finns.

Beter du dig rätt, är klädd rätt och framme och talar med kvinnor på ett attraherande vis så kommer du få pippa lite här och lite där. Så är det alltid.

Det finns fula jäklar som ser ut som små råttor som slinker omkring och pippar kvinnor både till höger å vänster. Allt för att de beter sig rätt och är framme och norpar kvinnorna.
Citera
2025-04-20, 01:01
Medlem
Du har nog för höga krav. Satsa på lite mulliga tjejer så lyckas du nog bättre. Män verkar tycka att några kilon för mycket på en kvinna är en total no go.
Citera
2025-04-20, 01:03
Medlem
Du kan satsa på en kvinnodominerad hobby.

Killar som håller på med hästar har många intresserade kvinnor att satsa på.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in