• 2
  • 3
2025-04-18, 20:43
Medlem
Många män köper sex även om det inte är med pengar direkt.

Bjuda en gona på en drink eller middag så hon ska knulla med en är ju lika illa som att bara ge cash till nån så dubfår stoppa in den.
Citera
2025-04-18, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TzOn
Nej Sensmoralen som alla hunkar vet och personer som du har svårt att greppa är att man behöver inte betala för sånt som är gratis. Det finns inte I din världsbild att vart man är kan man i stort sett välja och vraka. Om du hade personer som kom hem till dig och gav dig allt du bad om gratis, varför skulle du då betala för det ?

Det handlar snarare om folk som försöker tjäna pengar genom att hitta på historier om det dom gav gratis.

Det är exakt samma sak för snygga kvinnor, men dom riskerar mindre då det hade vart så mkt svårare för en man att fabricera en lögn om det efteråt.

Sen har vi ju det mänskliga, att man blir hungrig på det som är förbjudet. Om du får allt du pekar på förutom den där arabpizzan som folk ser som en billig och äcklig grej, då kommer då gå efter den.

Har inte alla hört vad Charlie Sheen sa i rätten?

“I don’t pay them for sex. I pay them to leave.”
Citera
2025-04-18, 23:03
Avstängd
Redoxreaktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nospheratu
Problemet med ditt resonemang är att du observerar att Justin Bieber kommer undan i allmänhetens ögon. Och drar sedan hyfsat ovetenskapliga slutsatser av detta. Du gissar på att det säkert beror på att han är snygg.

Det kan ju enligt ditt eget resonemang lika gärna bero på att han är kanadensare. Vilket ju skulle förklara varför Paolo Roberto inte kom undan med det. Han är ju svensk.

Sverige är världens fegaste och mest skenheliga land, så det är klart att man låtsas vara mer upprörd över horköp här än på andra ställen.
Citera
2025-04-18, 23:51
Medlem
Tidsmaskinistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyraMynt
Jag kan börja med att skriva att jag själv aldrig betalat för sex men just nu håller jag på att planera en Knark- och Horfestival i Sverige. 100% laglig såklart.
En av de vanligaste invändningarna jag fått ifrån folk som inte är intresserade av att besöka festivalen är att de ogillar män som betalar för sex.

Det märkliga är att dessa hor-motståndare ofta först säger att de inte gillar män som köper sex därför att de är misslyckade människor. När jag då ifrågasätter denna förenklade världsbild, eftersom det även finns många kända fall där "hunkar" köpt sex, då får man svaret att "kvinnor gillar inte dessa män därför att de köper sex utan trots att de köper sex"... Okej, men då är vi väl tillbaka vid att det inte är sexköpet i sig som är problemet, utan vem som gör det?

Ta som exempel Justin Bieber. Under hans storhetstid, när han var 19 år gammal och den mest populära mannen hos tjejer över hela världen, då fångades han på bild med ett smutsigt lakan över kroppen när han försökte smita ut från en bordell i Brazilien tillsammans med ett par horor.

https://pagesix.com/2013/11/02/justi...684.1371845510

Vad tror ni hände sen? Om ni tror att Bieber bad om ursäkt a la Paolo Roberto och fick sin karriär förstörd tror ni helt fel. Några fans kände sig såklart svikna av det faktum att han hade sex med en kvinna och inte sparade sig till dem men i det stora hela blev det en icke-fråga för fansen medan de som inte gillade Bieber fick något att garva åt.

Om något verkade hans horköp t om göra många tjejer ännu kåtare på honom och Bieber tvingades byta hotell efter att alltför många fans försökt ta sig in på det hotell han befann sig med hororna.

Ni får gärna motbevisa mig men jag tycker händelsen talar sitt tydliga språk.
Det finns ingen som egentligen kan argumentera för att sex mot betalning är fel, speciellt inte när det verkar helt okej att vissa gör det. Nu finns det såklart en liten grupp principfasta människor som kommer säga att det är lika fel oavsett vem som gör det, men de tillhör en minoritet.
För de absolut flesta är det viktiga inte ifall någon har betalat för sex utan ifall det är Dermot Clemenger som fått gubbkuken avrunkad mot en dubbelswish eller om det är Bieber i sin prime som betalat för att ha en trekant med ett par heta Brazilianska horor.

Sensmoralen är att kvinnor innerst inne inte bryr sig ifall en riktigt snygg man betalar för sex, men är han osnygg då jävlar är det fel.
Det enda kvinnor egentligen bryr sig om när det kommer till riktigt snygga män är att få vara den som som kan bli nästa ligg efter horan. De flesta kvinnor skulle bli så till sig över att bli utvalda av den riktigt snygga mannen att de inte ens skulle bry sig om han struntade i att tvätta av sig horsafterna innan han börjar dunka på dem.

Detta är varför det även borde bli olagligt att sälja: (FB) Tycker ni att den svenska sexköpslagen bör avskaffas och man ska få lagligt köpa sex? Då hade inte kvinnor kunnat sälja sex till tusentals män och sedan hänga ut dem som en hämndauktion när männen slutar vara tillräckligt snygga för deras preferenser. Se t.ex. Anna Lidén som sålde sex till över 1600 män innan hon började hämnas genom att hänga ut sina kunder som gett henne ekonomiska förutsättningar att överleva. Det är som när Heath Ledger gick fram och utan tillstånd kysste ett fruntimmer, det vara bara okej eftersom kvinnorna finner honom attraktiv! Vilken charmör! Men om en ful man skulle gjort detsamma hade han blivit anmäld för våldtäkt och fått skaka galler minsann!

Det är lite som den där videon som cirkulerade på YouTube för något år sedan, där två tonårstjejer filmar en (relativt oattraktiv) man och anklagar honom för att vara pervers enbart för att han hade tittat åt deras håll. Det var någon i kommentarsfältet på den videon som skrev något i stil med "Hade det varit en snygg kille hade det varit fnitter istället!" och jag tänkte att ja, så hade det sannerligen varit!
Citera
2025-04-18, 23:55
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Sverige är världens fegaste och mest skenheliga land, så det är klart att man låtsas vara mer upprörd över horköp här än på andra ställen.
Nu ska vi ju egentligen inte låta verkligheten stå i vägen för en skön rant. Men nej, det finns inget land där det inte finns åsikter om att köpa sex. T om i Italien och Frankrike där det är socialt accepterat att ha en älskarinna så ser man ner på folk som köper sex. Och det har ju i grund och botten att göra med hur vi ser på en hora, vilket aldrig har varit positivt.

Men TS önsketanke om att jomen om sexköparen är snygg så är det ingen som bryr sig stämmer ju verkligen inte. Om något finns det ju någon villfarelse om att det mest är ensamma fula patetiska män som inte kan få en kvinna på något annat vis som köper sex, vilket nästan gör det ännu sunkigare i allmänhetens syn när en hunk köper sex. Med undertonen av "Du som kan få knulla gratis hur mycket du vill, vad fan har du av alla jävlar i horkvarteren att göra?! Skäms!".

Att Justin Bieber, Keith Richards eller Ozzy Osbourne kommer undan det sociala stigmat med att köpa sex har inte ett skit att göra med att de är snygga. Det har att göra med att de är normbrytare och det är lite av våra förväntningar på dylika karaktärer. Det är åtminstone inget som förvånar oss.

Man kan inte göra den vansinniga statistiska akrobatiken som TS sysslar med. Nämligen:

1. Persbrandt gillar kokain. Låt oss utreda varför.
2. Vad ser vi om vi tittar på Persbrandt? Jo han har väldigt blå ögon.
3. Slutsats: Alla som har blå ögon gillar kokain.

TS försöker sig på en just en lika vansinnig statistisk akrobatik med Justin Bieber:

1. Justin Bieber kommer undan med sexköp i allmänhetens ögon. Varför?
2. Vad ser vi om vi tittar på Justin Bieber? Han är snygg.
3. Slutsats: Alla som är snygga kommer undan med sexköp.
Citera
2025-04-19, 21:04
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nospheratu
1. Justin Bieber kommer undan med sexköp i allmänhetens ögon. Varför?
2. Vad ser vi om vi tittar på Justin Bieber? Han är snygg.
3. Slutsats: Alla som är snygga kommer undan med sexköp.

OM det stämmer om JB, är väl ändå slutsatsen att Justin Bieber kommer undan med att vara sexköpare, även bland hans kvinnliga fans? Om de har att göra med att han anses snygg är kanske en annan fråga, men det finns uppebart acceptabla sexköp.
Citera
2025-04-19, 22:00
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
OM det stämmer om JB, är väl ändå slutsatsen att Justin Bieber kommer undan med att vara sexköpare, även bland hans kvinnliga fans? Om de har att göra med att han anses snygg är kanske en annan fråga, men det finns uppebart acceptabla sexköp.
För det första har TS hittat något obskyrt klipp som påstås vara Justin Bieber som gömmer sig under ett lakan när han kommer ut från en bordell. Klippet är inte särskilt välkänt och har inte cirkulerat i någon utsträckning. Antagligen just för att det är synnerligen oklart om det ens är Justin Bieber och diskussionsunderlaget blir därför klent på dylika klipp.

Jag skulle tro att närmast inga större skaror av fans har hört talas om klippet. Och om man visar klippet för dem kommer de näppeligen bli övertygade om att det ens är Justin Bieber under lakanet. Det är nog den egentligen anledningen till inte ens kvinnliga fans bryr sig om Biebers påstådda sexköp.

Men absolut, det finns karaktärer som allmänheten är allmänt förlåtande inför. Eller, snarare inte bryr sig om vad de gäller deras utsvävande. Det är ett intressant psykologiskt fenomen. Men det har inget med snygghet att göra som TS gärna önsketänker. Det har att göra med vilka förväntningar vi har på olika offentliga personer. Ta någon som Snoop Dogg, som har byggt en karriär på att framstå som en gangster som helt skiter i lagar och samhälle. Inte en jävel bryr sig om han drar kilovis med kokain, snor en bil och ligger med hundra prostituerade. Ironin är att vi sannolikt dömer honom omvänt. "Du drog ett kilo kokain och låg med hundra horor på en kväll?! Skitsnack, i helvete du gjorde". Medan om statsministern säger samma sak så ryker han på en millisekund.
Citera
2025-04-24, 11:36
Medlem
Storstaffans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Det var jag visst. Även om det svider för dig. Män är mer efterhängsna än i Sverige, även om man är nonchalant mot dom.

Nej just det, dom rubbar ingen makt alls. Så ditt påstående om att kvinnor ogillar prostitution för att makten skulle rubbas stämmer alltså inte.
Jag ogillar när Susanne köper sex trots att makten inte rubbas.

Men dom bra männen skulle aldrig komma på tanken att köpa fitta. Så om en torsk skulle välja bort mig för att jag är otrevlig är det ju bara en vinst för mig. Det finns ingen anledning för mig att vara trevlig mot honom.
En bra, snygg kille finns det anledning att vara trevlig emot eftersom man respekterar honom och hoppas få honom.
Det är som sagt inga problem att vara nonchalant och otrevlig. Männen är efterhängsna ändå.

Att du är nonchalant och otrevlig har du ju övertygande visat i många av dina inlägg. Men låt mig fråga — hur kan du veta att den man som du stött bort genom din otrevlighet är just en torsk och inte bara en man som söker ditt sällskap utan att vilja betala för det?
Citera
2025-04-24, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storstaffan
Att du är nonchalant och otrevlig har du ju övertygande visat i många av dina inlägg. Men låt mig fråga — hur kan du veta att den man som du stött bort genom din otrevlighet är just en torsk och inte bara en man som söker ditt sällskap utan att vilja betala för det?

Självklart är jag nonchalant och otrevlig mot dåliga män.
Det kan jag inte veta och har därför aldrig påstått att det är torskar som raggat på mig. Påståendet var att man behöver vara mer trevlig mot män i länder där prostitution är lagligt, och det behövs inte. Man får män efter sig ändå.
Citera
2025-07-01, 19:54
Medlem
Vad hände med med han, ..nej var det Niklas Wahlgren ?
Citera
2025-07-02, 08:56
Medlem
"Det är fel att köpa sex..." Förutom när riktigt snygga män gör det?"

Det där är det dummaste jag har läst på länge. Du är ju fan tom dummare än Hugo Steglitz.
Citera
2025-07-02, 09:49
Medlem
Bilderberg78s avatar
Varför umgås vackra framgångsrika män alltid med prostituerade när de ska roa sig?'
Borde de inte kunna få vilka tjejer de vill?

Jag ska nu berätta en hemlighet.
Det är för att det är väldigt kull tjejer att festa och umgås med. Att ha sex med dem är bara en del av nöjet, men behöver inte vara det var gång heller.
Prostituerade kallas över eskorter, call girls, glädjeflickor m.m.

Ska män i sällskap eller själva festa loss och slappna av, så tar de inte med fruar eller flickvänner där detta ska ske. De ringer ett gäng brudar som gillar massor av sprit och dra hektovis med ladd två tre dagar och alla är på samma nivå, män som kvinnor. En typisk Hollywood -fest helt enkelt.

Hela Las Vegas är uppbyggt på detta festandet så att även vanliga knegarmän ska få ta del av ett lyxliv precis som Hollywoodeliten. Den amerikanska drömmen en helg om året.

Män från de flesta världens länder gör precis samma då det inte är olagligt med prostitution eller anses vara tabu som här i Sverige. Vi kan ta Danmark som ett exempel. Vi behöver inte åka längre än så för att se att det bara är Sverige och svenskar som är eller spelar så här prydda som i vårt land.

Men samtidigt har Sverige flest thai-massager per invånare utanför Thailand. Svenska män är som alla andra män, men de vågar inte stå för det öppet, då Sverige är ett feministfitta land med en överspelad teatralisk pseudomoralism skapad av att vi är fega kräk som inte vågar sticka ut från mängden.

Fegheten föder feminismen som tror att de har rätt efter som deras män uppenbart håller med dem. Det här sjuka falska samspelet av hyckleri visar bara ännu mer på hur fel alla har som gnäller över att någon fått en handfralla runt hörnet, då den vimlar av bordeller i vårt land " bosatt av ett "högre moraliskt" folk. Namnet för detta är snarare ett luftslott byggt på rent skitsnack...
Senast redigerad av Bilderberg78 2025-07-02 kl. 09:52.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in