Det blir att praktisera finska rycket. Blir det barn så blir det. Bra med många barn om du är vit nordeurope. Sterilisera sig gör inte riktiga män, där är det att slå ner näven i bordet.
Haha jag har legat med en del män som genomgått vasektomi. Det är absolut ingen skillnad på prestationen mellan dessa män och män som ej genomgått vasektomi.
Haha jag har legat med en del män som genomgått vasektomi. Det är absolut ingen skillnad på prestationen mellan dessa män och män som ej genomgått vasektomi.
Jag kan tänka mig att du har legat med en hel del män, jag skulle fortfarande aldrig frivilligt sterilisera mig själv.
Jag och min fru har ett gäng barn vi älskar mer än livet och fler är påväg. Men före hon blev gravid senaste gången så ville hon inte få fler barn, men eftersom hon är oskyddad och blir väldigt kåt när hon har ägglossning så.... fortsätter hon att bli gravid. Jag får inte bära kondom för det förstör känslan enligt henne så det enda alternativet är egentligen att jag steriliserar mig.
Men jag känner att det tar bort min manlighet och egentligen så vågar jag inte heller. Det ska tydligen göra rätt ont?
Var hade ni gjort?
Säg åt henna att äta piller eller sätta in p-stav?
Då har du inte hört mycket… finns åtskilliga beskrivningar på att ingreppet kan ge enorm smärta i åratal efter ingreppet. Nej skulle inte rekommendera män att göra detta. Google it…
Ett av få vettiga inlägg härinne, ingen man borde sterilisera sig. Det finns många saker en kvinna kan göra för att förhindra att bli gravid.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!