2025-04-17, 16:50
Medlem
Severlohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten91UJ
Nä du klipper tråden. Och det går att fixa tillbaka så kastrering, nä

Inte alls säkert, och mycket komplicerat. Jo, det är kastrering.
Citera
2025-04-17, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Severloh
Förklara hur.
Kastrering innebär att kulorna tas bort, det andra är sterilisering. kastrerad inget sex mer.
Citera
2025-04-17, 16:55
Medlem
fjollciggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Hysterektomi är ett mycket större ingrepp jämfört med vasektomi och icke reversibelt.
Vasektomi, bara fördelar.

Nja, en nackdel med vasektomi är att TS fru fortfarande kan få livmoderhalscancer. Irreversibelt det med, i värsta fall.
Citera
2025-04-17, 16:56
Medlem
Severlohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chonard
Kastrering innebär att kulorna tas bort, det andra är sterilisering. kastrerad inget sex mer.

Resultatet är detsamma.
Citera
2025-04-17, 16:58
Medlem
Citat:
Resultatet är detsamma.
Nä, sterilisering går att fixa tillbaka men inte kastrering, steriliserad kan du knulla men inte kastrerad...Men klart steril är du av bägge.
Citera
2025-04-17, 16:59
Medlem
ReijoHervonens avatar
Det blir att praktisera finska rycket. Blir det barn så blir det. Bra med många barn om du är vit nordeurope. Sterilisera sig gör inte riktiga män, där är det att slå ner näven i bordet.
Citera
2025-04-17, 17:13
Avstängd
Citat:
Resultatet är detsamma.
Haha jag har legat med en del män som genomgått vasektomi. Det är absolut ingen skillnad på prestationen mellan dessa män och män som ej genomgått vasektomi.
Citera
2025-04-17, 17:17
Medlem
Severlohs avatar
Citat:
Haha jag har legat med en del män som genomgått vasektomi. Det är absolut ingen skillnad på prestationen mellan dessa män och män som ej genomgått vasektomi.

Jag kan tänka mig att du har legat med en hel del män, jag skulle fortfarande aldrig frivilligt sterilisera mig själv.
Citera
2025-04-17, 17:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsman
Jag och min fru har ett gäng barn vi älskar mer än livet och fler är påväg. Men före hon blev gravid senaste gången så ville hon inte få fler barn, men eftersom hon är oskyddad och blir väldigt kåt när hon har ägglossning så.... fortsätter hon att bli gravid. Jag får inte bära kondom för det förstör känslan enligt henne så det enda alternativet är egentligen att jag steriliserar mig.

Men jag känner att det tar bort min manlighet och egentligen så vågar jag inte heller. Det ska tydligen göra rätt ont?

Var hade ni gjort?
Säg åt henna att äta piller eller sätta in p-stav?
Citera
2025-04-17, 17:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nigarn
Säg åt henna att äta piller eller sätta in p-stav?
Ts kanske uppskattar frugans kåthet vid ägglossning? Den kan han glömma i och med dina förslag.
Citera
2025-04-17, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PulverBrax
Då har du inte hört mycket… finns åtskilliga beskrivningar på att ingreppet kan ge enorm smärta i åratal efter ingreppet. Nej skulle inte rekommendera män att göra detta. Google it…

Ett av få vettiga inlägg härinne, ingen man borde sterilisera sig. Det finns många saker en kvinna kan göra för att förhindra att bli gravid.
Citera
2025-04-17, 17:25
Avstängd
Citat:
Ts kanske uppskattar frugans kåthet vid ägglossning? Den kan han glömma i och med dina förslag.
Jaha? han kanske inte uppskattar det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in