2025-04-17, 12:58
Medlem
Jag och min fru har ett gäng barn vi älskar mer än livet och fler är påväg. Men före hon blev gravid senaste gången så ville hon inte få fler barn, men eftersom hon är oskyddad och blir väldigt kåt när hon har ägglossning så.... fortsätter hon att bli gravid. Jag får inte bära kondom för det förstör känslan enligt henne så det enda alternativet är egentligen att jag steriliserar mig.

Men jag känner att det tar bort min manlighet och egentligen så vågar jag inte heller. Det ska tydligen göra rätt ont?

Var hade ni gjort?
Citera
2025-04-17, 13:08
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsman
Jag och min fru har ett gäng barn vi älskar mer än livet och fler är påväg. Men före hon blev gravid senaste gången så ville hon inte få fler barn, men eftersom hon är oskyddad och blir väldigt kåt när hon har ägglossning så.... fortsätter hon att bli gravid. Jag får inte bära kondom för det förstör känslan enligt henne så det enda alternativet är egentligen att jag steriliserar mig.

Men jag känner att det tar bort min manlighet och egentligen så vågar jag inte heller. Det ska tydligen göra rätt ont?

Var hade ni gjort?
Har aldrig hört att vasektomi skulle göra ont. Lokalbedövning räcker. Och förhoppningsvis sitter inte hela din manlighet i fertila spermier. Det är väldigt manligt att kunna ge sin fru sex utan att hon ska behöva manipulera sin kropp med hormoner eller behöva oroa sig över graviditeter.
Citera
2025-04-17, 13:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Severloh
Att kastrera sig själv är så omanligt det det kan bli. Om min polare sa att han hade gjort det så hade jag sett ner på honom, och förmodligen slutat hänga med honom. Det skulle kännas som att vara med en bög.
Men att tvinga sin fru att kastrera sig själv med hormoner är manligt?

Tänker att för vissa är det bäst att avstå sex. Har man inte orkat researcha vasektomi tex är det bättre att man inte ligger alls.

Du hade för övrigt inte märkt om en av dina polare hade genomgått en vasektomi. De kanske redan har gjort det.
Citera
2025-04-17, 13:26
Avstängd
Severlohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Men att tvinga sin fru att kastrera sig själv med hormoner är manligt?

Tänker att för vissa är det bäst att avstå sex. Har man inte orkat researcha vasektomi tex är det bättre att man inte ligger alls.

Du hade för övrigt inte märkt om en av dina polare hade genomgått en vasektomi. De kanske redan har gjort det.

Ja det är ju hon som vill knulla när hon har ägglossning, TS hade säkert kunnat tänka sig att inte knulla då.
Ingen frisk man kastrerar sig själv frivilligt.
Citera
2025-04-17, 13:27
Medlem
Kondom förstör känslan för henne???

Ni vet inte vilka preventivmedel det finns?

Stackars barn, Sverige behöver återinföra tvångssterilisering.
Citera
2025-04-17, 13:30
Medlem
Citat:

Var hade ni gjort?

Att klippa bollarna är ju givetvis ett alternativ.
Finns annars icke hormonella preventivmedel, t ex kopparspiral. Förstår att du inte känner dig bekväm med kirurgiska ingrepp på kroppen av icke medicinsk natur. Vem vill att någon klåpare skall skära i ens kön?

Jag har hört att man kan spåra cykeln och ha sex under de säkra dagarna. Men då krävs disciplin. En naturligt cyklande kvinna är väldigt sexigt och väldigt hälsosamt.

Citat:
Har aldrig hört att vasektomi skulle göra ont. Lokalbedövning räcker. Och förhoppningsvis sitter inte hela din manlighet i fertila spermier. Det är väldigt manligt att kunna ge sin fru sex utan att hon ska behöva manipulera sin kropp med hormoner eller behöva oroa sig över graviditeter.

Det finns ju icke hormonella preventivmedel. Kopparspiral t ex.
Citera
2025-04-17, 13:41
Avstängd
One2Manys avatar
Här ser vi alltså Idiocracy utspela sig framför våra ögon.

Lär dig säga nej till din kåta valross till fru.
Sinnesvaga djävla beta män som inte kan lösa sina självförvållade problem.
Citera
2025-04-17, 13:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Zeddis
Att klippa bollarna är ju givetvis ett alternativ.
Finns annars icke hormonella preventivmedel, t ex kopparspiral. Förstår att du inte känner dig bekväm med kirurgiska ingrepp på kroppen av icke medicinsk natur. Vem vill att någon klåpare skall skära i ens kön?

Jag har hört att man kan spåra cykeln och ha sex under de säkra dagarna. Men då krävs disciplin. En naturligt cyklande kvinna är väldigt sexigt och väldigt hälsosamt.

Det finns ju icke hormonella preventivmedel. Kopparspiral t ex.

Man blöder ofta nåt överdjävligt vid mens om man har kopparspiral.

Och det är omanligt att kräva att ens kvinnliga partner dels ska stoppa in metall i kroppen och dels blöda överdjävligt för att man själv är rädd för att ett litet ingrepp som enbart kräver lokalbedövning.
Citera
2025-04-17, 13:46
Avstängd
Citat:
Ja det är ju hon som vill knulla när hon har ägglossning, TS hade säkert kunnat tänka sig att inte knulla då.
TS kan ju bara tacka nej till sex då. Problem solved.
Citera
2025-04-17, 13:46
Bannlyst
Citat:

Var hade ni gjort?

Citat:

Citat:
Varför sluta? Du har ett guldläge att dominera genpoolen nu när befolkningstillväxten överlag är så låg. Du kan bli som Gengis Khan.

Citat:
Att kastrera sig själv är så omanligt det det kan bli. Om min polare sa att han hade gjort det så hade jag sett ner på honom, och förmodligen slutat hänga med honom. Det skulle kännas som att vara med en bög.

Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Här ser vi alltså Idiocracy utspela sig framför våra ögon.

Lär dig säga nej till din kåta valross till fru.
Sinnesvaga djävla beta män som inte kan lösa sina självförvållade problem.

Hur är detta ens en jävla diskussion?

Din FRU vill ha sex men vill inte ha barn samtidigt så är hon emot att du har kondom på dig samt att hon ej vill använda p piller. Hon säger att du får kastrera dig, och du tänker på detta? Vad i helvetet…

Du borde SKILJA DIG!

Nu använder jag inte ord som cuck, beta, hunsad etc men du är för fan en äcklig jävla beta cuck.
Citera
2025-04-17, 13:47
Bannlyst
Citat:
Man blöder ofta nåt överdjävligt vid mens om man har kopparspiral.

Och det är omanligt att kräva att ens kvinnliga partner dels ska stoppa in metall i kroppen och dels blöda överdjävligt för att man själv är rädd för att ett litet ingrepp som enbart kräver lokalbedövning.
För det första, ingen bryr sig om vad du tycker är ”omanligt” din häxa.

Och bara det att du beskriver kastrering som ”ett litet ingrepp” bevisar hur fuckad du är i din skalle din feminist.
Citera
2025-04-17, 13:48
Avstängd
Citat:
Att inte göra livet så bekvämt som möjligt för sin kvinna till priset för ett litet litet ingrepp är så omanligt det kan bli. Vad ska ts med fertila spermier till när han har alla barn han önskar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in