2025-04-17, 13:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HJALPMIGSNABBT
För det första, ingen bryr sig om vad du tycker är ”omanligt” din häxa.

Och bara det att du beskriver kastrering som ”ett litet ingrepp” bevisar hur fuckad du är i din skalle din feminist.
Tror generellt att män bryr sig mer om vad kvinnor tycker är manligt samt omanligt än vad nån no homo okänd snubbe på internet tycker.

Angående om vasektomi är ett stort eller litet ingrepp får du googla. Finns massor av information.
Citera
2025-04-17, 13:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Tror generellt att män bryr sig mer om vad kvinnor tycker är manligt samt omanligt än vad nån no homo okänd snubbe på internet tycker.

Angående om vasektomi är ett stort eller litet ingrepp får du googla. Finns massor av information.
Att du tror att en man bryr sig om vad en kvinna tycker och tänker överhuvudtaget bevisar bara att du är en lättlurad feminist. Män vill ligga, de kommer säga va som helst fjant.

Handlar inte om hur ont ingreppet gör din slappa fitta utan det är fel.
Citera
2025-04-17, 13:55
Avstängd
Citat:
Att du tror att en man bryr sig om vad en kvinna tycker och tänker överhuvudtaget bevisar bara att du är en lättlurad feminist. Män vill ligga, de kommer säga va som helst fjant.

Handlar inte om hur ont ingreppet gör din slappa fitta utan det är fel.
Kan tänka mig att ts bryr sig om vad hans fru tycker på ämnet.
Citera
2025-04-17, 14:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Kan tänka mig att ts bryr sig om vad hans fru tycker på ämnet.
Väx upp och sluta trolla din häxa.

Går han igenom detta så får han skylla sig själv. Jag har ingen stake (pun intended) i hans liv och han gör som han vill.

Han är som så många andra i detta bajsland.
Citera
2025-04-17, 14:01
Medlem
Kastrera dig inte, TS. Skaffa så många barn du kan!
Finns inga fertila kvinnor kvar snart.
Citera
2025-04-17, 14:05
Avstängd
Citat:
Väx upp och sluta trolla din häxa.

Går han igenom detta så får han skylla sig själv. Jag har ingen stake (pun intended) i hans liv och han gör som han vill.

Han är som så många andra i detta bajsland.
Som jag förstår det hade ts två farhågor:
1) Att en vasektomi skulle göra ont. Där kunde jag lugna honom med att det inte gör.
2) Att han skulle känna sig omanlig efter ingreppet. Detta är en fråga för honom och hans fru. Men det skulle förvåna mig storligen om hans fru är av den åsikten.
Citera
2025-04-17, 14:05
Medlem
Köp didlo åt henne varje vecka när hon har ägglossning. . .

vasektomi... är bästa skönast ...
Citera
2025-04-17, 14:08
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Severloh
Att kastrera sig själv är så omanligt det det kan bli. Om min polare sa att han hade gjort det så hade jag sett ner på honom, och förmodligen slutat hänga med honom. Det skulle kännas som att vara med en bög.
Förstår du vad kastrering betyder? Det betyder att man hugger av kuken. Alltså inte samma sak som att sterilisera sig.
Citera
2025-04-17, 14:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av llundberg57
Förstår du vad kastrering betyder? Det betyder att man hugger av kuken. Alltså inte samma sak som att sterilisera sig.
Han förstår att det handlar om sterilisering. Och han har definitivt rätt.
Citera
2025-04-17, 14:15
Medlem
Merwinnas avatar
Varför kan inte din fru sterilisera sig? Du ska absolut inte sterilisera dig om du inte vill. Sterilisering ska alltid vara ett PERSONLIGT beslut, inte något som ett par kommer överens om, för ett par idag är inte nödvändigtvis ett par längre om fem år eller tio år. Och då kan den steriliserade parten plötsligt vilja ha barn igen, med någon annan. Tänk även på vad som skulle hända om du skulle förlora alla dina barn - bilolycka, brand, pandemi... sådant händer. Särskilt en man har MÅNGA fertila år framför sig, då hans situation kan ändras och han kan komma att ångra steriliseringen djupt...

Om din fru inte vill sterilisera sig kan hon sätta in en spiral, antingen hormon- eller koppar-. Den stör henne minimalt, den bara sitter där, och fungerar i många år (särskilt kopparspiralen) utan att man behöver tänka på den alls.
Citera
2025-04-17, 14:18
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llundberg57

Nej det betyder det inte. Kastrering innebär att man skär bort testiklarna. Då försvinner både könsdriften och fortplantingsförmågan, men penisen behöver vara kvar för att kissa med. Kastrering är inget som görs i europeisk sjukvård överhuvudtaget (utom vid cancer, då syftet är att bli av med cancersvulsterna). Däremot förekommer s.k. kemisk kastrering, som innebär hormonbehandling som motverkar de manliga hormonerna, för att få samma resultat fast tillfälligt. Det används på sexualförbrytare.
Citera
2025-04-17, 14:21
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Nej det betyder det inte. Kastrering innebär att man skär bort testiklarna. Då försvinner både könsdriften och fortplantingsförmågan, men penisen behöver vara kvar för att kissa med. Kastrering är inget som görs i europeisk sjukvård överhuvudtaget (utom vid cancer, då syftet är att bli av med cancersvulsterna). Däremot förekommer s.k. kemisk kastrering, som innebär hormonbehandling som motverkar de manliga hormonerna, för att få samma resultat fast tillfälligt. Det används på sexualförbrytare.
I vilket fall som helst så är det inte alls samma sak som sterilisering.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in