Citat:
Öööh, så läsförståelse kanske inte är din starka sida men med "igen" avser jag påminnelsen om att du faktiskt BORDE stödja dina egna påståenden istället för att diskutera dina motdebattörer.
Det kanske är så att du kommit obeväpnad till en intellektuell fäktning.”
Såklart bryr sig ingen om vad du tycker vad ”BORDE” göras.
Haha, ”intellektuell fäktning” . En garde - Allez - Brise’ ! Där fick ditt nålhuvud sällskap 🤣
Citat:
Så du vägrar stå för vad du skrev. Igen.
Du är synnerligen patetisk.’
Nu har nålarna träng för djupt in i tomtunnan din .
Mina inlägg står ju kvar att läsa, den enda som vägrar här är du och ditt alter ego till åsna 🤣
Citat:
Jag kommenterar för att demonstrera för dig hur värdelösa dina inlägg är. Det verkar dock inte sjunka in att du är en värdelös människa. Bidra till diskussionen genom att styrka dina grundlösa påståenden istället.”
Oh! Du är här för att vilja verka värdefull, det kunde man faktiskt inte tro.
Igen, vem bryr sig om vad du vill ha, ingen såklart !
Citat:
Jag frågade på vilka kriterier du bedömer det.
Svara.”
Svara ! Oj, nu blev det svettigt värre, med förhörs lampan mitt i nyllet…….Eller inte haha
Kriterier, först o främst är att inte ha en skalle fullspikad med nålar, det är väsentligt att du får bort, innan dess hjälper dig inget 🤣
Citat:
Och min poäng var att ingen har begärt eller ens nämnt att du borde ljuga. Så var fick du det ifrån din snålknullade koprofag? Det enda som begärs är att du ska leda dina påståenden i belägg. Du klarar inte av det. Du är impotent.”
Din poäng är helt poänglös,, mina inlägg relaterat till trådens ämne står kvar att läsa och jag står för dem, liksom alla andra troende i tråden kommer vi inte hur mycket du än vill att ändra oss i din riktning, om vi så gjorde skulle vi ljuga om sanningen likt en Anti-teist
Citat:
Du får skriva vad du vill men ditt oförstånd gör att alla måste försöka styra upp debatten så att du inte ska följa ditt bristande svagsinne och skita på tangentbordet och kalla det ett argument.
Oh ! Tackar och bugar Ers Höghet 👸🤣
”Alla” ”försöka styra upp debatten”, jo jag tackar jag - du och ditt alter ego ’mulåsnan’ rider verkligen på en hög åsta 🤣
Citat:
Absolut, för magi finns”
Ja man blev ju faktisk nästan lite orolig för dig