• 1
  • 2
2025-04-05, 17:40
Medlem
hiphopGuy1s avatar
Jag och min familj tnkte dra till Spanien i slutet av Juli och tnkte ifall det finns ngot i Spanien som man inte fr missa att titta p eller ta. Vi ska vara i Malaga,Torrevieja,Marbella och Estepona.
Citera
2025-04-05, 17:41
Medlem
FUCKJEWSAs avatar
Jag var dr samma tid 2024 men kte snabbt hem igen. 40 - 50 grader i skuggan blev fr mycket.
Citera
2025-04-05, 17:42
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hiphopGuy1
Jag och min familj tnkte dra till Spanien i slutet av Juli och tnkte ifall det finns ngot i Spanien som man inte fr missa att titta p eller ta. Vi ska vara i Malaga,Torrevieja,Marbella och Estepona.

Med bil? Cadiz r fint vid Atlanten. Inte Spanien d men Gibraltar r vrt ett besk.
Citera
2025-04-05, 17:50
Medlem
sound69s avatar
Bilar ni ner till Spanien?

Finns ju hur mycket som helst att se och gra p spanska solkusten (Costa del Sol), men varfr resa dit nr det r som varmast?

Vi hade ver 40C frra ret nr vi beskte Mallorca. Det var hemskt 🥵
Citera
2025-04-05, 18:17
Medlem
hiphopGuy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sound69
Bilar ni ner till Spanien?

Finns ju hur mycket som helst att se och gra p spanska solkusten (Costa del Sol), men varfr resa dit nr det r som varmast?

Vi hade ver 40C frra ret nr vi beskte Mallorca. Det var hemskt 🥵

Nej vi flyger. r lite orolig fr det att det ska vara s varmt men det r d vi har semester
Citera
2025-04-05, 18:18
Medlem
hiphopGuy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Med bil? Cadiz r fint vid Atlanten. Inte Spanien d men Gibraltar r vrt ett besk.
Vi flyger ner till Spanien men hyr bil dr
Citera
2025-04-05, 18:19
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Om ni r i det omrdet br ni ta en dagstur till Ronda!
Citera
2025-04-05, 18:22
Medlem
CuteTwink-I-wass avatar
Citat:

Om inte redan allt redan bokat skulle jag rekommendera att planera om til atlantkusten d betydligt trevligare, bttre vder och mindre britter.

Annars att se atlasbergen i horisonten en klar dag r ju alltid mktigt. Men annars s nej inget jtte spnnande att se i den delen av Spanien.

Undvik oliverna som r marinerade i sardiner skickligt och undvik alla former av kombinationen smrdeg och blckfisk, smakar hur man n gr det alltid kattmat
Citera
2025-04-05, 18:27
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Vi flyger ner till Spanien men hyr bil dr

Gjorde samma sak, Malaga - Granada - Cordoba - Sevilla - Cadiz - Gibraltar - Torremolinos - Malaga.
Andalusien r vldigt fint med bra vgar. Fast vi var dr i juni. S temperaturen var hyfsad.
Citera
2025-04-05, 19:37
Medlem
pn222jws avatar
Grillad kanin med rostad potatis - gott! Sen borde ni beska Madrid en dag - g p Prado-museet... men det r en rejl bit ifrn era resml.
Citera
2025-04-05, 19:39
Avstngd
Citat:

Inte Malaga i slutet av Juli, ni kommer plgas.
Citera
2025-04-05, 20:07
Medlem
DebbieHarrys avatar
Testa att g kungs leden, Caminito del Rey. Inget fr sm barn dock.

Hftigt att ka bil upp bland bergen med.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in