• 1
  • 2
2025-04-05, 17:40
Jag och min familj tänkte dra till Spanien i slutet av Juli och tänkte ifall det finns något i Spanien som man inte får missa att titta på eller äta. Vi ska vara i Malaga,Torrevieja,Marbella och Estepona.
Citera
2025-04-05, 17:41
Avstängd
FUCKJEWSAs avatar
Jag var där samma tid 2024 men åkte snabbt hem igen. 40 - 50 grader i skuggan blev för mycket.
Citera
2025-04-05, 17:42
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hiphopGuy1
Jag och min familj tänkte dra till Spanien i slutet av Juli och tänkte ifall det finns något i Spanien som man inte får missa att titta på eller äta. Vi ska vara i Malaga,Torrevieja,Marbella och Estepona.

Med bil? Cadiz är fint vid Atlanten. Inte Spanien då men Gibraltar är värt ett besök.
Citera
2025-04-05, 17:50
Medlem
sound69s avatar
Bilar ni ner till Spanien?

Finns ju hur mycket som helst att se och göra på spanska solkusten (Costa del Sol), men varför resa dit när det är som varmast?

Vi hade över 40°C förra året när vi besökte Mallorca. Det var hemskt 🥵
Citera
2025-04-05, 18:17
Citat:
Ursprungligen postat av sound69
Bilar ni ner till Spanien?

Finns ju hur mycket som helst att se och göra på spanska solkusten (Costa del Sol), men varför resa dit när det är som varmast?

Vi hade över 40°C förra året när vi besökte Mallorca. Det var hemskt 🥵

Nej vi flyger. Är lite orolig för det att det ska vara så varmt men det är då vi har semester
Citera
2025-04-05, 18:18
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Med bil? Cadiz är fint vid Atlanten. Inte Spanien då men Gibraltar är värt ett besök.
Vi flyger ner till Spanien men hyr bil där
Citera
2025-04-05, 18:19
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Om ni är i det området bör ni ta en dagstur till Ronda!
Citera
2025-04-05, 18:22
Medlem
CuteTwink-I-wass avatar
Citat:

Om inte redan allt redan bokat skulle jag rekommendera att planera om til atlantkusten då betydligt trevligare, bättre väder och mindre britter.

Annars att se atlasbergen i horisonten en klar dag är ju alltid mäktigt. Men annars så nej inget jätte spännande att se i den delen av Spanien.

Undvik oliverna som är marinerade i sardiner skickligt och undvik alla former av kombinationen smördeg och bläckfisk, smakar hur man än gör det alltid kattmat
Citera
2025-04-05, 18:27
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Vi flyger ner till Spanien men hyr bil där

Gjorde samma sak, Malaga - Granada - Cordoba - Sevilla - Cadiz - Gibraltar - Torremolinos - Malaga.
Andalusien är väldigt fint med bra vägar. Fast vi var där i juni. Så temperaturen var hyfsad.
Citera
2025-04-05, 19:37
Medlem
pn222jws avatar
Grillad kanin med rostad potatis - gott! Sen borde ni besöka Madrid en dag - gå på Prado-museet... men det är en rejäl bit ifrån era resmål.
Citera
2025-04-05, 19:39
Medlem
Citat:

Inte Malaga i slutet av Juli, ni kommer plågas.
Citera
2025-04-05, 20:07
Medlem
DebbieHarrys avatar
Testa att gå kungs leden, Caminito del Rey. Inget för små barn dock.

Häftigt att åka bil upp bland bergen med.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in