Citat:
Ursprungligen postat av
ExtremeDays
På ganska kort tid har jag kommit i kontakt med två olika män som jag träffat casual utan några seriösa intentioner förutom möjligtvis potentiell framtida sexpartner.
Dit har vi dock inte hunnit eftersom de diskvalificerat sig själva med sånt här märkligt beteende med att helt självmant, under en middag på tu man hand, ta fram telefonen och visa bilder på sina ex. Jättefina tjejer, men jag förstår verkligen inte vad jag ska med informationen till?
Båda männen har dessutom pratat mer om sina ex generellt så sammantaget vet jag mer om deras föredettingar och deras sexmönster än vad mannen vet om mig. Ugh.
Den ena av dem skickade dessutom bilder på kvinnors kön som han fotat. Inte heller där förstår jag vad jag ska med det till även om bilderna i sig är vackra och härliga. Jag hade aldrig delat det med en ny bekantskap som jag genuint vill fokusera på och lära känna på första eller andra träffen, och där har det därför blivit att jag rundat av kontakten och det hela känns rätt tröttsamt.
Vad är poängen? Göra mig kåt? Få mig att känna mig osäker? Imponerad? Ser det inte.
Det är ni kvinnor som slängt all denna skit i ansikte på alla män under lång tid.
Jävla tjat om att berätta om sina ex osv hela tiden.
Nu gör vi samma och då jävlar tycker ni det är konstigt och inte kul alls.
Du visade just felet med kvinnor och varför ni blir vänsterextrema.
”Det är ok när vi gör det” är ju vänsterextremas mantra.
Kvinnor måste tappa rösträtten. Enda vägen framåt i samhället igen.
Ni kan inte ens förstå vad ni gör själv.