• 1
  • 2
2025-04-05, 10:24
Medlem
På ganska kort tid har jag kommit i kontakt med två olika män som jag träffat casual utan några seriösa intentioner förutom möjligtvis potentiell framtida sexpartner.

Dit har vi dock inte hunnit eftersom de diskvalificerat sig själva med sånt här märkligt beteende med att helt självmant, under en middag på tu man hand, ta fram telefonen och visa bilder på sina ex. Jättefina tjejer, men jag förstår verkligen inte vad jag ska med informationen till?
Båda männen har dessutom pratat mer om sina ex generellt så sammantaget vet jag mer om deras föredettingar och deras sexmönster än vad mannen vet om mig. Ugh.

Den ena av dem skickade dessutom bilder på kvinnors kön som han fotat. Inte heller där förstår jag vad jag ska med det till även om bilderna i sig är vackra och härliga. Jag hade aldrig delat det med en ny bekantskap som jag genuint vill fokusera på och lära känna på första eller andra träffen, och där har det därför blivit att jag rundat av kontakten och det hela känns rätt tröttsamt.
Vad är poängen? Göra mig kåt? Få mig att känna mig osäker? Imponerad? Ser det inte.
Citera
2025-04-05, 10:26
Medlem
f30malmos avatar
Antagligen på något vrickat sätt få dig att känna att du tävlar mot dessa kvinnor. Har sett liknande förut, mest irriterande och avtändande.
Citera
2025-04-05, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ExtremeDays
På ganska kort tid har jag kommit i kontakt med två olika män som jag träffat casual utan några seriösa intentioner förutom möjligtvis potentiell framtida sexpartner.

Dit har vi dock inte hunnit eftersom de diskvalificerat sig själva med sånt här märkligt beteende med att helt självmant, under en middag på tu man hand, ta fram telefonen och visa bilder på sina ex. Jättefina tjejer, men jag förstår verkligen inte vad jag ska med informationen till?
Båda männen har dessutom pratat mer om sina ex generellt så sammantaget vet jag mer om deras föredettingar och deras sexmönster än vad mannen vet om mig. Ugh.

Den ena av dem skickade dessutom bilder på kvinnors kön som han fotat. Inte heller där förstår jag vad jag ska med det till även om bilderna i sig är vackra och härliga. Jag hade aldrig delat det med en ny bekantskap som jag genuint vill fokusera på och lära känna på första eller andra träffen, och där har det därför blivit att jag rundat av kontakten och det hela känns rätt tröttsamt.
Vad är poängen? Göra mig kåt? Få mig att känna mig osäker? Imponerad? Ser det inte.

Märklig manlig föreställning att det där skulle få någon enda kvinna intresserad. Test om du är svartsjuk kanske..
Citera
2025-04-05, 10:56
Faktiskt behöver det inte alls handla om tävling. Det kan mycket väl handla om osäkerhet från hans sida och att man använder en ex för att hävda sig. Konstigt beteend och väldigt oroväckande. Det handlar nog mer om bekräftelse. Man får väl bekräfta en sådan tölp som man skulle göra med ett litet barn

Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Antagligen på något vrickat sätt få dig att känna att du tävlar mot dessa kvinnor. Har sett liknande förut, mest irriterande och avtändande.
Senast redigerad av Babushka7 2025-04-05 kl. 11:04.
Citera
2025-04-05, 10:58
Medlem
Det är viktigt med åldern, är ni barn, eller vuxna ännu?
Citera
2025-04-05, 11:03
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marageo
Märklig manlig föreställning att det där skulle få någon enda kvinna intresserad. Test om du är svartsjuk kanske..

Den senaste mannen som höll på såhär med mig, fast inte lika grovt, sa sig hata svartsjuka. Så det är egentligen bara som jag gissar orsaker, men det kanske var så ändå i hans fall. Mäta hur mycket känslor den andra har, men ett destruktivt sätt att göra det på.
Citera
2025-04-05, 11:04
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babushka7
Faktiskt behöver det inte alls handla om tävling. Det kan mycket väl handla om osäkerhet från hans sida och att man använder en ex för att hävda sig. Konstigt beteend och väldigt oroväckande.

Synd att inte alla män vet hur mycket osäkerhet kan förstöra. Gäller iof kvinnor med.
Citera
2025-04-05, 11:05
Medlem
Citat:
Tävlar mot deras minne, eller vad…? Verkligen avtändande.
Citera
2025-04-05, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marageo
Jag är noll svartsjuk. Men har däremot nolltolerans mot ”spel och test” som det här i så fall skulle vara.
Citera
2025-04-05, 11:14
Det är nog det som skilja en man från en pojke, eller en kvinna från en tjej.

Det är männskligt att ha osäkerheter. Men vad man gör av det är vad som är avgörande och visar vem man är som person.

Citat:
Synd att inte alla män vet hur mycket osäkerhet kan förstöra. Gäller iof kvinnor med.
Citera
2025-04-05, 11:23
Medlem
halaltarzans avatar
I min värld har man liksom inte alla pommesen på tallriken om man när man letar ny partner börjar visa bilder på sina gamla kärringar. Var det för övrigt bara det som var avvikande eller fanns det något mer?
Citera
2025-04-05, 11:33
Medlem
Skulle gissa på osäkerhet. Det enda han har att visa upp som ”prestation” är att han haft snygga tjejer.
Men jag förstår inte hur det skulle hjälpa honom att få någon ny att bli intresserad.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in