2025-04-05, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PetterRetard
Det handlar inte om vad jag vill. Det jag skriver är visionen Eu har.

Jag håller iof med Eu.

Sverige finns inte kvar, svenskar skiter i varandra och har ingen sammanhållning, det som återstår är en mångkulturell soppa. Det är världens framtid.
Om jag vill veta vad EU tycker kan jag fråga ChatGPT, det här är ett diskussionsforum - därav min frågeställning riktad till dig.

Den mångkulturella soppan är ett resultat av att svenskar av din sort gett upp utan strid. Om du ändå inte bryr dig, varför yttrar du dig ens?
Citera
2025-04-08, 03:37
Medlem
TRAVANESTOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natt-mackan
Franska Guyana är en del av Frankrike , likaså är Aruba, Curaçao och Sint Maarten en del av Nederländerna som ligger i Väst-Indien

Kanarieöarna utanför Afrika tillhör Spanien likaså enklaverna Ceuta och Melilla i Afrika

Grönland i Nord Amerika tillhör Danmark

Så det är mycket mark utanför Europa geografiskt som tillhör Eu , varför du blandar in Australien förstår jag inte!

Australien är en germansk nation. Det är ju liksom ingen skillnad på Australien och England mer än att Australien är en annan kontinent och vi har mycket mer gemensamt med Australien än med Armenien (som är ett skithål).
Citera
2025-04-08, 03:40
Medlem
TRAVANESTOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Så för att en armenier haft ihjäl någon i Sverige så ska de inte få bli med i EU?

Sa jag det eller är du bara korkad? Jag säger att de är blattar som beter sig som blattar gör. Ingen skillnad på en blatte från Albanien kontra en blatte från Armenien.

Citat:
Då hade nog inte något annat land som blivit medlem sedan vi blev medlemmar fått bli medlemmar heller antar jag, om det är ett kriterium som uppfyllas.

Kriminella gynnar förstås inte oss, men att ta med ett land med strävsamma människor, ordentligt jordbruk och goda naturtillgångar gynnar oss och särskilt som det stoppar Rysslands framfart i regionen...

Strävsamma? En fjärdedel av befolkningen lever i fattigdom och hur menar du att deras naturtillgångar skulle komma oss till nytta om de går med EU men inte nu?

Det råder en allmän sjukdom i Sverige där man tror att ryssen är ett hot mot Sverige och svenskar när problemen och hoten redan idag finns inom våra gränser, men de allra mjäkigaste av hjon tror ju förstås att man "stoppar" ryssen genom att låta Armenien gå med i EU.
Citera
2025-04-08, 10:15
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TRAVANESTO
Sa jag det eller är du bara korkad? Jag säger att de är blattar som beter sig som blattar gör. Ingen skillnad på en blatte från Albanien kontra en blatte från Armenien.

Strävsamma? En fjärdedel av befolkningen lever i fattigdom och hur menar du att deras naturtillgångar skulle komma oss till nytta om de går med EU men inte nu?

Det råder en allmän sjukdom i Sverige där man tror att ryssen är ett hot mot Sverige och svenskar när problemen och hoten redan idag finns inom våra gränser, men de allra mjäkigaste av hjon tror ju förstås att man "stoppar" ryssen genom att låta Armenien gå med i EU.
Du tycks tro att alla problem i vårt land beror på invandring, men så är det självklart inte.

Ja, strävsamma, betydligt mer strävsamma än genomsnittssvensken.

Om vi inte tar dem till oss så tar Ryssland dem till sig och Ryssland är det enda hotet mot vår europeiska fred och vår säkerhet hotas enkom av Ryssland. Förstår man inte det är man i det närmaste blind eller möjligen efterbliven, eller både ock.
Citera
2025-04-08, 10:52
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotebro-Retard
Visste sedan länge att du var ett riktigt ärkesvin. Alla dina inlägg osar av äckel. Jag är säker på att du är illa omtyckt av de runt omkring dig.

Varför skulle jag vara ett ärkesvin? Jag älskar kvinnor och tycker alltid att en man ska göra rätt för sig och betala. Är du en sån där snåljåp som kräver att "fitta ska vara gratis"? Och tror du är guds gåva till kvinnan? Fy fan!

Jag är mycket omtyckt i omgivningen och blir alltid vald till ledande positioner såsom förensingsstyrelser och representant i olika intressefrågor när det gäller bostadsområden, skolfrågor etc.

Frågan är dock vad detta har med Armenien och dess EU-inträde att göra. Jag är positiv till det och du kanske är en klassisk rasist som inte vill dela med dig till människor som har det svårt? Usch!

Det är väl bra att Armenien visar att de står upp för våra västerländska värderingar och vill komma in i vår familj. Jag interagerar gärna med dem (som jag beskrev i tidigare inlägg), för jag är inte rasse som dig.
Citera
2025-04-09, 12:51
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Jo, alla problem vi har grundar sig i massinvandringen.

Mhm.

Du är på riktigt dum i huvudet.
De mer akuta problemen vi har i vårt land har väldigt lite med massinvandring att göra faktiskt, men du läser kanske bara rubriker och tror att folk dödas huller om buller, att vårt land är laglöst och att det inte går att röra sig fritt i landet? Tråkigt för dig, men det har inget med verkligheten att göra.

Att du inte ser Ryssland som ett hot säger det mesta om dig också..
Citera
2025-04-09, 18:21
Medlem
Ser hellre att Kanada blir medlem i EU, men Armenien ligger lite för långt borta och de har en rad konflikter med Turkiet och Azerbadjan vilket gör det till att bli indragen i något vi inte har att göra med.

Sedan så är korruptionen inom alla f.d. Sovjetrepubliker, bortsett från Baltikum massiv. Enklare då att inte dra på sig misstaget att släppa in dem.

Enklast är att skapa ett handelsfördrag som gör det enklare för dem att sälja sina egna produkter till EU så får de åtminstone en ekonomiskt fördel.
Citera
2025-08-20, 18:26
Medlem
TRAVANESTOs avatar
Citat:
De mer akuta problemen vi har i vårt land har väldigt lite med massinvandring att göra faktiskt, men du läser kanske bara rubriker och tror att folk dödas huller om buller, att vårt land är laglöst och att det inte går att röra sig fritt i landet? Tråkigt för dig, men det har inget med verkligheten att göra.

Att du inte ser Ryssland som ett hot säger det mesta om dig också..

Du är bra korkad om du inte ser att massinvandringen är vårt största hot utan istället fantiserar om att en utländsk angripare utgör det största hotet.

Säg mig är det Ivan och Vladimir som ringer och scammar äldre svenskar? Är det ryssar som smäller bomber i våra större städer? Är det ryssar som suger ut staten på bidrag? Är det ryssar som får fem barn? Är det ryssar som begått terrordåd i Stockholm?

Det är ju bara fullblodsidioter som tror att Ryssland, Iran och Kina utgör de största hoten mot vår existens när det är först och främst invandrarna.
Citera
2025-08-22, 00:36
Medlem
IceEyess avatar
Armenien lär knappast utgöra en nettobetalare som EU-medlem, utan skulle snarare bli en ekonomisk belastning.

Vad har Armenien, Moldavien, Georgien osv. som aspirerar på EU-medlemskap överhuvudtaget att erbjuda?

Det vore för övrigt inte förvånande i fall Nordafrikanska länder eller rent av länder i Mellanöstern skulle bli aktuella som medlemmar.
Citera
2025-09-17, 08:55
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Du är bra korkad om du inte ser att massinvandringen är vårt största hot utan istället fantiserar om att en utländsk angripare utgör det största hotet.
Jag tror nog att ett krig i vårt närområde där Ryssland hotar oss med diverse våld, inklusive med kärnvapen (vilket de gör varje vecka i sina propaganda) är ett betydligt mer allvarligt problem än inhemska gangsters.

Citat:
Säg mig är det Ivan och Vladimir som ringer och scammar äldre svenskar?
Nej, de som ringt mina föräldrar har varit sådana som talar klingande svenska, men visst, de kan ju ha lärt sig det trots vad att många tror det är omöjligt.

Citat:
Är det ryssar som smäller bomber i våra större städer?
Inte än. Ställ samma fråga till ukrainare, georgier och moldaver.

Citat:
Är det ryssar som suger ut staten på bidrag?
Japp, ryssar, syrier, afghaner och en jäkla massa svenskar. Det är ju fråga om att vi har för slapphänt kontroll, inte vilket land folk kommer ifrån.

Citat:
Är det ryssar som får fem barn?
Varför är antalet barn i sig ett problem? Vår befolkning minskar. Om du tycker att bara ursvenskar ska få a flera barn kan du ju säga det rakt ut och erkänna färg.

Citat:
Är det ryssar som begått terrordåd i Stockholm?
Inte riktigt, men han talade ryska...

Citat:
Det är ju bara fullblodsidioter som tror att Ryssland, Iran och Kina utgör de största hoten mot vår existens när det är först och främst invandrarna.
Det är ju bara fullblodsidioter som tror att Ryssland, Iran och, för all del, vill oss allt väl, samtidigt som dessa diktaturer mördar folk hemmavid och hos grannar efter bästa förmåga. Särskilt en av dessa är viktig för oss och de har ideligen hotat oss. Gissa vilken.

Klarar du av att hantera mer än ett problem åt gången? Det går utmärkt att hantera problemen med invandringen samtidigt som man faktiskt tar hand om ett överhängande yttre hot. Att inte kunna hålla mer än en boll i luften tyder ofta på något form av ännu ej slutförd diagnos.
Citera
2025-09-17, 14:15
Medlem
Klarlacks avatar
Armenien & Georgien tillhör kulturellt den västeuropeiska sfären i den meningen att de båda är kristna. De omges av muslimska folkmördare (Turkland & Azerbabian). Dessa folkmördare + Pakistan är de enda i världen som aktivt förnekar turkarnas folkmord på greker, assyrier och armenier. Båda är relativt demokratiska medan de 3 muslimska länderna är bland världens värsta diktaturer. Georgien har som bekant tyvärr tappat poäng det senaste åren och det är uteslutet att EU godkänner landet idag. Armenien har dock ökat sin demokrati senaste 10 åren.
Jag har varit i Armenien 3 gånger för ett 10-tal år sedan och åkt slalom bl a

Demokratiindex (länk)
Armenien 5,4
Georgien 4,7
Turkland 4,2
Azerbabian 2,8
Pakistan 2,8

Korruptionsindex (länk)
Georgien 53
Armenien 47
Turkland 34
Pakistan 27
Azerbabian 22
Citera
2025-10-13, 16:29
Medlem
TRAVANESTOs avatar
Citat:
Jag tror nog att ett krig i vårt närområde där Ryssland hotar oss med diverse våld, inklusive med kärnvapen (vilket de gör varje vecka i sina propaganda) är ett betydligt mer allvarligt problem än inhemska gangsters.

Nej, de som ringt mina föräldrar har varit sådana som talar klingande svenska, men visst, de kan ju ha lärt sig det trots vad att många tror det är omöjligt.

Inte än. Ställ samma fråga till ukrainare, georgier och moldaver.

Japp, ryssar, syrier, afghaner och en jäkla massa svenskar. Det är ju fråga om att vi har för slapphänt kontroll, inte vilket land folk kommer ifrån.

Varför är antalet barn i sig ett problem? Vår befolkning minskar. Om du tycker att bara ursvenskar ska få a flera barn kan du ju säga det rakt ut och erkänna färg.

Inte riktigt, men han talade ryska...

Det är ju bara fullblodsidioter som tror att Ryssland, Iran och, för all del, vill oss allt väl, samtidigt som dessa diktaturer mördar folk hemmavid och hos grannar efter bästa förmåga. Särskilt en av dessa är viktig för oss och de har ideligen hotat oss. Gissa vilken.

Klarar du av att hantera mer än ett problem åt gången? Det går utmärkt att hantera problemen med invandringen samtidigt som man faktiskt tar hand om ett överhängande yttre hot. Att inte kunna hålla mer än en boll i luften tyder ofta på något form av ännu ej slutförd diagnos.

Du har en sådan ZOG-hjärna att man blir mörkrädd. Det existerar faktiska problem i Sverige men du fantiserar hellre om att Ryssland kommer attackera Sverige. Att du inte skäms. Ryssland har under MÅNGA år inte kunnat erövra de delar av Ukraina som de vill ha. Ukraina är ett angränsande land till Ryssland men detta till trots så tror du att ryssen önskar att anfalla Sverige?

Alltså du är ju verkligen dum i huvudet som inte kan rangordna hot mot Sverige och blattarna är tusen gånger värre än vad ryssen är för i framtiden så kanske det inte existerar ett svenskt folk just pga massinvandringen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in