Citat:
Ursprungligen postat av
TRAVANESTO
Du är bra korkad om du inte ser att massinvandringen är vårt största hot utan istället fantiserar om att en utländsk angripare utgör det största hotet.
Jag tror nog att ett krig i vårt närområde där Ryssland hotar oss med diverse våld, inklusive med kärnvapen (vilket de gör varje vecka i sina propaganda) är ett betydligt mer allvarligt problem än inhemska gangsters.
Citat:
Säg mig är det Ivan och Vladimir som ringer och scammar äldre svenskar?
Nej, de som ringt mina föräldrar har varit sådana som talar klingande svenska, men visst, de kan ju ha lärt sig det trots vad att många tror det är omöjligt.
Citat:
Är det ryssar som smäller bomber i våra större städer?
Inte än. Ställ samma fråga till ukrainare, georgier och moldaver.
Citat:
Är det ryssar som suger ut staten på bidrag?
Japp, ryssar, syrier, afghaner och en jäkla massa svenskar. Det är ju fråga om att vi har för slapphänt kontroll, inte vilket land folk kommer ifrån.
Citat:
Är det ryssar som får fem barn?
Varför är antalet barn i sig ett problem? Vår befolkning minskar. Om du tycker att bara ursvenskar ska få a flera barn kan du ju säga det rakt ut och erkänna färg.
Citat:
Är det ryssar som begått terrordåd i Stockholm?
Inte riktigt, men han talade ryska...
Citat:
Det är ju bara fullblodsidioter som tror att Ryssland, Iran och Kina utgör de största hoten mot vår existens när det är först och främst invandrarna.
Det är ju bara fullblodsidioter som tror att Ryssland, Iran och, för all del, vill oss allt väl, samtidigt som dessa diktaturer mördar folk hemmavid och hos grannar efter bästa förmåga. Särskilt en av dessa är viktig för oss och de har ideligen hotat oss. Gissa vilken.
Klarar du av att hantera mer än ett problem åt gången? Det går utmärkt att hantera problemen med invandringen samtidigt som man faktiskt tar hand om ett överhängande yttre hot. Att inte kunna hålla mer än en boll i luften tyder ofta på något form av ännu ej slutförd diagnos.