2025-04-01, 00:18
Medlem
Då RS kör med verifiering, var annars kan eskorter annonsera? ST, HE, RE – finns det några fler? Vilken sida är bäst?
Citera
2025-04-01, 14:14
Medlem
Astrid08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greige
Då RS kör med verifiering, var annars kan eskorter annonsera? ST, HE, RE – finns det några fler? Vilken sida är bäst?

Det är kravet på uppladdat ID som är obehagligt. Särskilt som RS är en sida som tidigare har haft en dataläcka med utpressningsärenden och dessutom har en i stort sett obefintlig kundtjänst.

Jag vet inte vilka verifiktionskrav de andra sidorna har men jag läste i en annan tråd här att åtminstone någon av sidorna vill att man ska ladda upp ansiktsbild. Det kan jag kanske förstå att man som säljare går med på men jag förstår inte att man lämnar över sina personuppgifter till en sida som RS.
Citera
2025-04-02, 09:59
Medlem
Om alla använder konsumentmakt så löser det sig själv. Jag träffar ingen utan recensioner t.ex. Att det troligen blir färre bilder skapar ett snävare urval för mig. Så det slutar väl med att det blir mer HE, RS samt ST för mig som konsument. Jag förstår precis varför man inte vill outa sig själv
Citera
2025-04-02, 11:18
Medlem
Astrid08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frep1
Om alla använder konsumentmakt så löser det sig själv. Jag träffar ingen utan recensioner t.ex. Att det troligen blir färre bilder skapar ett snävare urval för mig. Så det slutar väl med att det blir mer HE, RS samt ST för mig som konsument. Jag förstår precis varför man inte vill outa sig själv

Visst är det så, men det verkar som att vissa av dessa sidor också vill att annonsören laddar upp ansiktsbild. Det kan jag som sagt förstå att en del annonsörer gör. Men att ladda upp ID till en sida vars layout, användarvänlighet, kundtjänst och framförallt säkerhet påminner om en en relik från 1998. Nej tack.
Citera
2025-04-02, 13:21
Medlem
Är det RS som själva som infört detta eller är det någon lag som fått dem att tvingas till detta..?..
Citera
2025-04-02, 15:22
Medlem
SarahNightOwls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m11080
Det är väl bara bra om det blir mer äkta vara på sidan? Kanske blir bättre ordning
också på köpet

Hur svårt är det att kolla recensioner på Rosa, kolla Flashback efter info osv? Det bör ligga i varje kunds intresse att se till att personen de träffar inte har en evil hallick som tvingar dem, om inte annat.
Citera
2025-04-02, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SarahNightOwl
Hur svårt är det att kolla recensioner på Rosa, kolla Flashback efter info osv? Det bör ligga i varje kunds intresse att se till att personen de träffar inte har en evil hallick som tvingar dem, om inte annat.
Håller med dig. Det gäller i köparens intresse att ha lite "fingertopps känsla" vilka han kontaktar. Själv tycker jag det är av större problem med dessa kik och whatsup..Själv skulle jag vilja träffa SNO utan resultat..Hon verkar fin..
Citera
2025-04-02, 17:15
Medlem
Lisalits avatar
De snubbar som tycker detta är toppen så de kan veta vilka horor de träffar är välkomna att själva publicera kopior på sina ID-handlingar här. Jag kan hjälpa till att sprida ytterligare, så vi verkligen får ordning och reda!

Till sexarbetare så håller jag med TS: ni ska ABSOLUT inte skicka in någon som helst känslig information till sajter som RS. Inte ens legitima, normala sidor kan hålla sin data säker så att ett gäng lallande, gängkriminella mongon från Rumänien ska göra det är enbart dumdristigt önsketänkande.

”Företaget” bakom RS flyttar runt allt eftersom deras affärer blir synade; nu är de i Belgien. Vad är det som säger att de inte säljer all data när Europa tröttnat på deras skumrask och det hamnar i händerna på utpressare? Galenskap.

Apropå Belgien är ”företagets” adress en liten sunkig lägenhet i en förort till Antwerpen. Där har de tydligen kontor tillsammans med 20 andra ”företag”; i en liten skrubb. Trovärdigt?

Problemet är att svenska sexköpare är så förbannat lata och dumma att de vägrar använda Tryst; en faktiskt seriös sida som grundades av riktiga sexarbetare, inte några zigenarhallickar som egentligen sitter och Google-översätter från sin knarkarkvart i Bukarest.
Citera
2025-04-02, 17:22
Medlem
Okey. Då vänder vi på steken. Vart, skall erotik-köpare vända sig anno 2025...
Citera
2025-04-02, 17:28
Medlem
Astrid08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lisalit
De snubbar som tycker detta är toppen så de kan veta vilka horor de träffar är välkomna att själva publicera kopior på sina ID-handlingar här. Jag kan hjälpa till att sprida ytterligare, så vi verkligen får ordning och reda!

Till sexarbetare så håller jag med TS: ni ska ABSOLUT inte skicka in någon som helst känslig information till sajter som RS. Inte ens legitima, normala sidor kan hålla sin data säker så att ett gäng lallande, gängkriminella mongon från Rumänien ska göra det är enbart dumdristigt önsketänkande.

”Företaget” bakom RS flyttar runt allt eftersom deras affärer blir synade; nu är de i Belgien. Vad är det som säger att de inte säljer all data när Europa tröttnat på deras skumrask och det hamnar i händerna på utpressare? Galenskap.

Apropå Belgien är ”företagets” adress en liten sunkig lägenhet i en förort till Antwerpen. Där har de tydligen kontor tillsammans med 20 andra ”företag”; i en liten skrubb. Trovärdigt?

Problemet är att svenska sexköpare är så förbannat lata och dumma att de vägrar använda Tryst; en faktiskt seriös sida som grundades av riktiga sexarbetare, inte några zigenarhallickar som egentligen sitter och Google-översätter från sin knarkarkvart i Bukarest.

Tack för klargörande, Lisa!

Jag är uppriktigt ledsen och oroad för de annonsörer som i god tro laddat upp ID på RS. Väldigt otäckt!
Citera
2025-04-02, 17:29
Medlem
Astrid08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Okey. Då vänder vi på steken. Vart, skall erotik-köpare vända sig anno 2025...

Vänd på din stek bäst du vill. Du är inte ämnet här. .... ..... ..... ..... ...... Adjö!
Citera
2025-04-02, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Astrid08
Vänd på din stek bäst du vill. Du är inte ämnet här. .... ..... ..... ..... ...... Adjö!
Jag bryr mig faktiskt inte hur vi vänder steken. Vilken sida som är bäst för flickorna som annonserar. jag undrar bara vilken sida männen som vill finna en glädjeficka skall vända sig till idag när alla tycks lämna RS..?...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in