Citat:
Ursprungligen postat av
EMexperten
Börja med detta när ni är 50+ och som många redan påpekat dela tabletten i minst 4 delar. Inte helt allmänt känt men tillräckligt att högutbildade ska ha hört det. Det rekommenderas ej. Har ni lätt att få magbesvär undvik.
Detta har jag också hört. Har du haft TIA, en lättare blodpropp li hjärnan, får du tabletten Trombyl med 75 mg salicylsyra.
Men var försiktig med att äta 500 mg Bamyltabletter, dela dem som ovan nämnts. Ta max en fjärdedel per dag.