Resultat: Ångrar du att du vaccinerades mot covid?
Ja
16,39%
39 röster
Nej
34,45%
82 röster
Är inte vaccinerad
49,16%
117 röster
2025-04-04, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prodigy123
Du var mig en riktig foliehatt, du kan inte länka till en bi packsedel från Astrazeneca, när det var Pfizer/Biontech vaccinet Cominarty, som var kontaminerat. Sen står det väl knappast i bi packsedeln om ett vaccin är kontaminerat, din logik saknar totalt trovärdighet.

Vaccin är kraftfulla och kan orsaka allvarliga biverkningar, jag känner folk som fortfarande inte är bra efter att ha vaccinerat sig. Jag känner ingen, eller ens har hört talas om någon som har så kraftiga biverkningar efter ipren.

Du är en lögnare och en mupp tyvärr.

Och du kan inte länka till din källa ens du kommer bara med ett påstående men jag som sagt hittade din källa som visade sig vara en foliehatt till rättshaveris.
Tröttsamt med folk som kommer med påstående men vägrar säga källan..

Spelar ingen roll vad jag skriver då du kommer påstå att det mörkas eller dylikt

Lustigt du känner jättemånga och jag med omkrets har inte träffat på nån med biverkning.

Så kallar du mig foliehatt när du själv kommer med påstående du inte vill dela med dig källa, sprider desinformation och stoppar huvudet i sanden.

Ha ett bra liv
Citera
2025-04-04, 10:29
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajogen
Men det var "frivilligt"...

Alla skulle vaccinera sig, precis som under svininfluensan. Men som individ blir man förstås inte tvångsvaccinerad. Men jag blev ifrågasatt av chefen flera gånger och fick höra att jag var den enda som vägrade. Det var lögn. Det var många lögner. Det var tal om omplacering om man vägrade t ex.
Citera
2025-04-04, 10:30
Medlem
Citat:
Det du skriver här är lögner.

Då for du precisera vad i texten är lögn och visa på fakta vad jag har fel i eller att du själv visar upp fakta som stödjer ditt påstående. Hittils har du mest bara kommit med motfråga när jag svarar så antar det blir lika nu.
Citera
2025-04-04, 10:45
Medlem
Ajogens avatar
Det måste ju falla under tvång. Det finns fler metoder att använda tvång än att man fysiskt håller ned en människa och stoppar sprutan i en. Du utsättas för påtryckningar och tom mobbning(?) för att du inte ville ta det.
Det är ändå grumligt om frivilligheten där.
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Alla skulle vaccinera sig, precis som under svininfluensan. Men som individ blir man förstås inte tvångsvaccinerad. Men jag blev ifrågasatt av chefen flera gånger och fick höra att jag var den enda som vägrade. Det var lögn. Det var många lögner.
Citera
2025-04-04, 10:51
Medlem
Ajogens avatar
Jag hänvisar till detta svar. Inget har ändrats.
Citat:
Mannen jag är ledsen, jag menar det inte det här som någon förolämpning.

Du besitter en klinisk nivå on förnekelse om Covid.

Jag uppmanar dig att prata med en terapeut om det här. På fullaste allvar, visa dem den här tråden på den fakta du totalt slagit iftån dig, förolämpningarna och de mer och mer absurda rättfärdigande. Exempelvis att barn det var ok att vaccinera barn när de inte vari någon som helst risk gentemot covid. Man experimenterade på barn. Det är nästan i höjd med Mengele experiment som begicks. Barn DOG av vaccinet.

Du behöver hjälp med att möta detta faktum.

https://www.psykoanalys.se/

Citat:
Ursprungligen postat av larssvensk
Då for du precisera vad i texten är lögn och visa på fakta vad jag har fel i eller att du själv visar upp fakta som stödjer ditt påstående. Hittils har du mest bara kommit med motfråga när jag svarar så antar det blir lika nu.
Citera
2025-04-04, 11:03
Medlem
prodigy123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larssvensk
Och du kan inte länka till din källa ens du kommer bara med ett påstående men jag som sagt hittade din källa som visade sig vara en foliehatt till rättshaveris.
Tröttsamt med folk som kommer med påstående men vägrar säga källan..

Spelar ingen roll vad jag skriver då du kommer påstå att det mörkas eller dylikt

Lustigt du känner jättemånga och jag med omkrets har inte träffat på nån med biverkning.

Så kallar du mig foliehatt när du själv kommer med påstående du inte vill dela med dig källa, sprider desinformation och stoppar huvudet i sanden.

Ha ett bra liv

Du snackar bara massa strunt, alla vet att vaccinet var skräp. Sen har sjukvårdspersonal haft yppande förbud, de får alltså inte prata om vaccinskadorna öppet, man mörkar således skadorna för folket.

Det är helt solklart att du tillhör vaccin lobbyn och har en agenda här, du är också helt faktaresistent, och länkar massa skräp som bipacksedel som någon sorts bevis, du är inte trovärdig nånstans.

Det går inte prata med såna som dig, då du har en agenda.
Citera
2025-04-04, 11:20
Avslutad
Aldrig tagit vaccinet och aldrig blivit sjuk av covid. Även om jag fick covid så skulle jag aldrig ta det. Men respekterar alla som väljer att ta det. Alla får göra som man vill och det är tråkigt att många familjer har blivit förstörda pga covid. Familjemedlemmar som pressar en att ta sprutan och om man inte vill så är man inte välkommen.
Citera
2025-04-05, 11:09
Medlem
Ajogens avatar
Har man inte redan naturlig immunitet efter man fått Covid ändå?
Citat:
Ursprungligen postat av Alma1
Aldrig tagit vaccinet och aldrig blivit sjuk av covid. Även om jag fick covid så skulle jag aldrig ta det. Men respekterar alla som väljer att ta det. Alla får göra som man vill och det är tråkigt att många familjer har blivit förstörda pga covid. Familjemedlemmar som pressar en att ta sprutan och om man inte vill så är man inte välkommen.
Citera
2025-04-05, 14:12
Avslutad
Citat:
Har man inte redan naturlig immunitet efter man fått Covid ändå?

Nej då det finns olika typer av covid. Men jag tror säkert ens immunförsvar blir starkare om man har insjuknat i det tidigare.
Citera
2025-04-05, 14:13
Medlem
Ajogens avatar
Som influensan då.
Citat:
Ursprungligen postat av Alma1
Nej då det finns olika typer av covid. Men jag tror säkert ens immunförsvar blir starkare om man har insjuknat i det tidigare.
Citera
2025-04-06, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prodigy123
Sen har sjukvårdspersonal haft yppande förbud, de får alltså inte prata om vaccinskadorna öppet, man mörkar således skadorna för folket.

HAr du nån källa här då att sjukvårdspersonal inte får yppa nått.. märkligt då de uppmanas anmäla och samtidigt inte ska enligt dig..
Citera
2025-04-06, 10:42
Medlem
Citat:
Det stämmer det han säger.
Wow! Men dåså, då är jag övertygad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto