Citat:
Ursprungligen postat av
Cheddarjoe
Men samtidigt visar studien att män med låg utbildning är mer singlar än tidigare. Det rimmar dåligt med slutsatsen att kvinnor "gifter ner sig" – för om de gör det, borde ju fler lågutbildade män få partner, inte färre.
Studien visar ju exakt det jag säger, förstår att du har autism men snälla försök koncentrera dig i ett par minuter.
Jag har inte sagt att låg utbildning är bättre, jag har sagt att hög utbildning knappt är en fördel i dagens dejtingsamhälle.
Dels för att om du utbildar dig är du oftast äldre när du väl kommer ut och söker partner, efter 25 har de flesta tjejer redan stadgat sig och de kommer inte byta partner bara för att någon med utbildning dyker upp.
"alla lågutbildade män blir inte mer eftertraktade"
Och vem fan i helvete har påstått det?
Jag förstår att läsning är svårt för dig men det är tyvärr inte mitt problem, så be en vän om hjälp med läsning eller fråga fucking ChatGPT att tolka åt dig.
Tar det en gång till så att till och med du borde kunna förstå
Att vara högt utbildad som man i dag ger dig
knappt en dejtingfördel. Att vara högutbildad idag och försöka dejta är som att raka hela kroppen inför en simtur. Det gör dig säkert snabbare, men hur stor skillnad är det?
Jag var exakt som du en gång i tiden, jag trodde på myten att tjejer verkligen sökte efter utbildade killar och en del av det var anledningen till att jag sökte mig till högskolan. Verkligheten jag stötte på däremot var tvärtom, tjejer som utbildar sig är oftast rätt vettiga och vettiga tjejer är nästintill alltid upptagna när de är 25+.
Och by the way
Din polare som är snickare
Seriöst, lär dig läsa.
Jag skrev att jag kände utbildade tjejer som var ihop med snickare och liknande lågutbildade. Inte att min polare var snickare.
Du kan knappt läsa två fulla paragrafer och har mage att sitta här och prata om utbildning...det är rätt ironiskt ändå