2025-03-29, 18:00
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JqsClouseau
Trådens ämne är väl avklarad och utredd? Ingenting har hänt gällande människans parningsstrategier under de senaste 400000 åren. Mannen uppvaktar och kvinnan väljer.

Varför frågade du vad jag tyckte om elvaåringar, i så fall? Under de flesta av de senaste 400000 åren har det väl varit självklart att man kan knulla elvaåringar?
Citera
2025-03-29, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Kom på en till, volontärarbete.

Män behöver inte vara intresserad av vare sig körsång, dans, bokläsning, ridning eller volontärarbete men att sitta på kammaren och klaga på att det är svårt att träffa kvinnor utan att överhuvudtaget vilja närma sig någon av de tillgängliga arenorna där kvinnor finns är bara svagt och gnälligt.

Btw jag känner flera kvinnor som gärna går på en whiskymässa.

Anekdotisk bevisföring... Jag har gått de senaste 25 åren och det är ingen kö till damtoan kan jag säga. Det finns män som dansar balett men flertalet är fortfarande kvinnor.
Citera
2025-03-29, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Varför frågade du vad jag tyckte om elvaåringar, i så fall? Under de flesta av de senaste 400000 åren har det väl varit självklart att man kan knulla elvaåringar?

Nu var det ju en MOGEN 11 åring vi diskuterade.
Citera
2025-03-29, 18:05
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Nu var det ju en MOGEN 11 åring vi diskuterade.

Trodde du att jag talade om något annat?
Citera
2025-03-29, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Trodde du att jag talade om något annat?

Är du pedofil?
Citera
2025-03-29, 18:07
Medlem
Citat:
Det finns män som dansar balett men flertalet är fortfarande kvinnor.
Ja det var ju liksom min poäng. Vill man träffa kvinnor, befinn er där kvinnorna är i majoritet, som på våra gemensamt uppräknade aktiviteter.
Fattar att ridning och balett kan vara svåra att ta sig an i mogen ålder, men att gå med i en bokcirkel, gå på en buggkurs eller volontärarbeta någon timme i veckan är inte en jättestor uppoffring, om man nu så gärna vill träffa en kvinna. Eller varför inte boka in sig på en matlagningskurs? Bra möjligheter till möten med kvinnor och man lär sig laga godare mat. Win win. Eller åtminstone win.
Citera
Medlem
Citat:
Var länken för svår för dig? Om du känner dig dum för att du inte förstår länken får du be någon läsa och förklara den för dig.
Haha, det är underhållande att se dig försöka förolämpa någon för att du själv är för korkad för att förstå frågeställningen du bjöd in dig själv till.
Stressa inte ihjäl dig, gamle man...
Citera
Medlem
Jag har egentligen inget problem med kräsna kvinnor. Visst har många idag en orealistisk kravlista på sin framtida partner, men många gånger spelar den mindre roll när det kommer till kritan.

Många kvinnor överdriver vad de förväntar sig av en man oavsett de gäller inkomst eller annat för att socialt signalera att de är exklusiva och inte lösaktiga. Oavsett om det stämmer eller ej.

Sedan vill väl många män vara mannen som hon gör undantag för. Medan kvinnan vill ge intrycket att hon har höga krav för att inte drabbas av någon ryktesspridning.

Kvinnor är trots allt vana att skydda sig mot andra kvinnors attacker. Och de är sällan fysiska utan handlar om att förstöra anseende/reputation.

Sedan finns det såklart de som verkligen tror på och håller fast vid sina orealistiska kravlistor. Men det drabbar främst dem själva.
Citera
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Det finns män som dansar balett men flertalet är fortfarande kvinnor.

Desto bättre chans att träffa en dam där.
Men en bokcirkel eller en bokrelease är nog säkrare.
Citera
2025-03-29, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Ja det var ju liksom min poäng. Vill man träffa kvinnor, befinn er där kvinnorna är i majoritet, som på våra gemensamt uppräknade aktiviteter.
Fattar att ridning och balett kan vara svåra att ta sig an i mogen ålder, men att gå med i en bokcirkel, gå på en buggkurs eller volontärarbeta någon timme i veckan är inte en jättestor uppoffring, om man nu så gärna vill träffa en kvinna. Eller varför inte boka in sig på en matlagningskurs? Bra möjligheter till möten med kvinnor och man lär sig laga godare mat. Win win. Eller åtminstone win.

Varför slipper kvinnor manliga intressen men männen skall tvingas till kvinnors intressen för att få fitta?
Citera
2025-03-29, 18:09
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Är du pedofil?

Inte det minsta. Däremot minns jag mycket väl hur jävla kåt jag var när jag var tio-elva år. Och blir lite förbannad när folk försöker förneka att den kåtheten finns.
Citera
2025-03-29, 18:11
Medlem
Citat:
Varför slipper kvinnor manliga intressen men männen skall tvingas till kvinnors intressen för att få fitta?
För att män är så djävla desperata. Jag kan gå till Coop och hitta en snubbe. Det är inte jag som riggat detta system, det är mäns desperation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in