2025-03-29, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Desto bättre chans att träffa en dam där.
Men en bokcirkel eller en bokrelease är nog säkrare.

Nej tack. Jag är gift utan att tvinga mig att göra saker jag inte vill. Jag tycker genuint synd om de män som skall föra våld på sig bara för att få lite fitta.
Citera
2025-03-29, 18:13
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JqsClouseau
Nej tack. Jag är gift utan att tvinga mig att göra saker jag inte vill. Jag tycker genuint synd om de män som skall föra våld på sig bara för att få lite fitta.

Där är vi för en gångs skull överens.
Citera
2025-03-29, 18:13
Medlem
Citat:
Inte det minsta. Däremot minns jag mycket väl hur jävla kåt jag var när jag var tio-elva år. Och blir lite förbannad när folk försöker förneka att den kåtheten finns.

Har jag förnekat att den kåtheten kan finnas? Omvänt finns ju också.
Citera
2025-03-29, 18:17
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Ja det var ju liksom min poäng. Vill man träffa kvinnor, befinn er där kvinnorna är i majoritet, som på våra gemensamt uppräknade aktiviteter.
Fattar att ridning och balett kan vara svåra att ta sig an i mogen ålder, men att gå med i en bokcirkel, gå på en buggkurs eller volontärarbeta någon timme i veckan är inte en jättestor uppoffring, om man nu så gärna vill träffa en kvinna. Eller varför inte boka in sig på en matlagningskurs? Bra möjligheter till möten med kvinnor och man lär sig laga godare mat. Win win. Eller åtminstone win.

Håller i princip med dig om allt, men ... är det inte bara snubbar som går matlagningskurser? Bokcirklar känns säkrare. Eller körsång. En av mina bästa (kvinnliga) polare träffade sin senaste karl på det sättet.
Citera
2025-03-29, 18:21
Medlem
Citat:
Håller i princip med dig om allt, men ... är det inte bara snubbar som går matlagningskurser? Bokcirklar känns säkrare. Eller körsång. En av mina bästa (kvinnliga) polare träffade sin senaste karl på det sättet.
Haha får erkänna att jag inte vet könsration på matlagningskurser. Men det kan väl inte skada? Det värsta som kan hända är att man blir bättre på att laga mat, och då kan man ju använda de kunskaperna med att imponera på nästa dejt med sin matlagning 🙂
Citera
2025-03-29, 18:22
Medlem
Citat:

Så männen skall tvingas gå på körsång? Hela tiden är det män som skall göära uppoffringar.

Vilka uppoffringar gör kvinnor?
Citera
2025-03-29, 18:23
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Haha får erkänna att jag inte vet könsration på matlagningskurser. Men det kan väl inte skada? Det värsta som kan hända är att man blir bättre på att laga mat, och då kan man ju använda de kunskaperna med att imponera på nästa dejt med sin matlagning 🙂

Det köper jag.
Citera
2025-03-29, 18:24
Medlem
Citat:

Varför skall man imponera på en dejt med matlagning?
Senast redigerad av JqsClouseau 2025-03-29 kl. 18:27.
Citera
2025-03-29, 18:26
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Så männen skall tvingas gå på körsång? Hela tiden är det män som skall göära uppoffringar.

Varför skulle det vara en uppoffring? Sjung av hjärtat, sjung.

Vilka uppoffringar gör kvinnor? Skojar du? Om du händelsevis känner några kvinnor (men det verkar inte sannolikt) kan du ju fråga dem.
Citera
2025-03-29, 18:28
Medlem
Citat:
Varför skall man imponera på en dejt med matlagning?
För att få ligga?
Eller för att det är trevligt när ens gäster gillar ens matlagning.
Citera
2025-03-29, 18:29
Medlem
Citat:
Varför skulle det vara en uppoffring? Sjung av hjärtat, sjung.

Vilka uppoffringar gör kvinnor? Skojar du? Om du händelsevis känner några kvinnor (men det verkar inte sannolikt) kan du ju fråga dem.

Jag är inne på mitt andra långa äktenskap sedan 1995 och båda tvärvägrar att hänga med på "manliga" intressen. Jag vägrar omvänt så det känns rättvist.
Citera
2025-03-29, 18:30
Medlem
Citat:

Ingen tvingar män att sjunga i kör. Sluta hitta på.

Om jag är på riktigt intresserad av en man lagar jag god mat åt honom, rakar stora delar av min kropp, håller mig i form, tvättar håret, köper en fin klänning, sminkar mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in