2016-11-11, 19:20
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Han tar väl snarare varje tillfälle att visa upp sin vältränade kropp.

han har känsla för det komiska, det är inte många som hade vågar riskera att ligga i sängen en vecka efter en sån promenad, hehe

jag trodde att han åtminstone hade ordentliga skor... men icke flip flopps, haha
Citera
2016-11-11, 22:32
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
han har känsla för det komiska, det är inte många som hade vågar riskera att ligga i sängen en vecka efter en sån promenad, hehe

jag trodde att han åtminstone hade ordentliga skor... men icke flip flopps, haha

Ja, så tillfällig! Så spontan! Sån tur att du råkade finnas en fotograf där, så vi fick reda på att det var just en stundens ingivelse.
Citera
2016-11-11, 23:01
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Ja, så tillfällig! Så spontan! Sån tur att du råkade finnas en fotograf där, så vi fick reda på att det var just en stundens ingivelse.

Är det inte kompisen han skulle basta med som har tagit bilden då tror du?
Jag har svårt att tro att någon tidningsfotograf varit i närheten just när han gick förbi.
Citera
2016-11-12, 01:50
Medlem
Citat:
Jag gillar Peter Siepen, han är väldigt rolig, minns hans reklamfilmer från 1990-talet, med en mobiltelefon i djungeln, men vad lever han av? har han ärvt pengar? han har jo inte fotomedellat och ej heller varit på tv de sista 10-15 åren
Han tjänade väl några miljoner som programledare på ZTV när det begav sig och som programledare för När och fjärran. Dessutom har han gjort karriär som framgångsrik diskjockey och spelat på exotiska orter som Luleå, Jönköping, Katlstad osv.
Citera
2016-11-12, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline
Han tjänade väl några miljoner som programledare på ZTV när det begav sig och som programledare för När och fjärran. Dessutom har han gjort karriär som framgångsrik diskjockey och spelat på exotiska orter som Luleå, Jönköping, Katlstad osv.

gjorde han verkligen miljoner på ZTV som programledare? Har jag svårt att tro.
Däremot kan han kanske ha gjort några miljoner på produktionsbolaget spader knekt som han väl grundade/var med och grundade.
Senast redigerad av meetthefockers 2016-11-12 kl. 10:47.
Citera
2017-02-07, 18:39
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
Vad gör denna människa nu för tiden?
Tror det är mycket företags-gigs. Vet att några ruggugglor på mitt förra jobb (vårdsvängen) skulle på nåt event där han spelade skivor. Förmodligen iklädd ett par stora, tokroliga, solglasögon. Och tröjan behövde nog inte många låtar för att åka av.
Citera
2017-02-08, 00:40
Medlem
Tranquility Bass avatar
Citat:
svårt att tro det, han är jo snygg och känd, måste känna tusen brudar i Stockholm, varför skulle han träffa nån på nätet? kanske är hon lesbisk och han bisexuell? så tänkte de skaffa barn, hon är jo inte direkt snygg,
37 år tiden rinner ut för henne,

Att känna "tusen brudar" och kunna få med sig ett helt okej ragg från krogen är inte samma sak som att träffa en person som man vill skaffa barn med. Att skaffa barn med någon och då förhoppningsvis även vilja leva sitt liv med denna person handlar om mer än utseende.
Citera
2017-02-08, 06:53
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Tror det är mycket företags-gigs. Vet att några ruggugglor på mitt förra jobb (vårdsvängen) skulle på nåt event där han spelade skivor. Förmodligen iklädd ett par stora, tokroliga, solglasögon. Och tröjan behövde nog inte många låtar för att åka av.

Har träffat honom en gång som hastigast. Han skulle underhålla på ett uteställe i en mellanliten stad i södra norrland. Ett sånt där ställe med rätt blandad publik, därför att det inte finns underlag till så många ställen. Han var artig och korrekt.
Citera
2018-04-20, 16:23
Medlem
Citat:
Peter Siepen och flickvännen Anna Svensson har gift sig i hemlighet.
På Instagram delar nu paret upp sin bröllopslycka med bilder från stranden i Malibu.
– Det känns jättefint. Det är så mycket mer på riktigt att vara gift, berättar Peter Siepen.

Citat:
Den hemliga ceremonin ägde rum under parets resa i USA. Bröllopet var planerat men varken familj eller vänner kände till det, berättar Peter Siepen.
På plats på stranden fanns även parets gemensamma dotter Rio, 2,5 år.

https://www.expressen.se/noje/peter-...g-i-hemlighet/
Citera
2018-09-06, 19:47
Medlem
Babylycka för Peter Siepen och hustrun Anna!
Paret väntar sitt andra barn.
”Vi är gravida och Rio ska bli storasyster”, berättar han på Instagram.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...li-pappa--igen
Citera
2018-09-12, 22:36
Medlem
KungPuks avatar
Har alltid trott att han var stjärtis? Där ser man.
Citera
2018-09-13, 11:30
Medlem
Silltunnas avatar
Hur försörjer sig den där gamla gubben nuförtiden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in