Min kompis presenterade en tes för mig för mig som jag tycker är jäkligt intressant. Han menade på att typ allt som oftast när man ser en liten bil i trafiken så sitter det en snygg tjej bakom ratten. Tänk typ en Fiat 500 eller liknande. Ser man en sån vid ett stoppljus så är det nästan garanterat en snygg tjej i förarsätet. Eller i alla fall en tjej som lägger otaliga timmar på sitt utseende med kosmetika osv. Blondin-Bella-typen kanske man kan kalla det. Jag och min kompis har typ gjort det till en lek när vi är ute på någon längre bilresa eller så. Någon av oss kan skrika ”SNYGG TJEJ” när en Volkswagen Polo rullar förbi. Är det någon mer som uppmärksammat detta fenomen?
Jag vill för övrigt tillägga att jag personligen inte dras till dessa typer av tjejer men jag tycker tesen är klockren
Ni verkar helt blåsa i huvudet. Vem bryr sig om sådana teser läs en bok istället
Skulle säga att det är vanligare med en hetsig blatte utan impulskontroll bakom ratten på en liten bil, speciellt om vi snackar 15-20 år gammal bil, gärna japansk i lagom eftersatt skick.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!