2025-07-04, 11:35
Medlem
Testa hirsuta o javanica från HS efter att ha läst tyckte de var helt ok krävdes mycket för o få någon effekt och då har jag ingen tolerans.. ganska lik KE javanica
Citera
2025-07-04, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikz666
Även jag kan bekräfta att Hirsuta och Javanican fungerar. Mildare men ger helt klart en skön effekt
Vilken av dom föredrar du?
Citera
2025-07-04, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knubbisarne
Vilken av dom föredrar du?
Tyckte båda var likvärdiga faktiskt, javanican smakade ”bättre”. Skönt att slippa behöva köpa kratte från RP och därmed ta risken för att tullen tar det… dessa är tillräckliga för att lägga locket på vardags tristessen
Citera
2025-07-04, 15:24
Medlem
Citat:
Även jag kan bekräfta att Hirsuta och Javanican fungerar. Mildare men ger helt klart en skön effekt

Fina rapporter, pojkar . 👍
Citera
2025-07-04, 17:53
Medlem
Astronauttis avatar
Citat:

Så himla kul att höra, ser fram emot att testa!
Trodde jag lämnat den gröna sörjan bakom mig...
Senast redigerad av Astronautti 2025-07-04 kl. 18:03.
Citera
2025-07-04, 18:53
Medlem
Provat Mitragyna Hirsuta från HC nu.

Väldigt imponerad faktiskt. Känns som en mildare form av kratom utan att vara för svag i effekt.

Kratom Light.

Fick generellt ökade ångestnivåer av kratom så detta kan för min del faktiskt vara ett uppköp.

Måste prova det längre tid men verkar väldigt lovande.

Ska prova Javanican snart också.
Citera
2025-07-05, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackwards
Provat Mitragyna Hirsuta från HC nu.

Väldigt imponerad faktiskt. Känns som en mildare form av kratom utan att vara för svag i effekt.

Kratom Light.

Fick generellt ökade ångestnivåer av kratom så detta kan för min del faktiskt vara ett uppköp.

Måste prova det längre tid men verkar väldigt lovande.

Ska prova Javanican snart också.

Provat Javanican 2 kvällar i rad nu också. Väldigt nöjd med den också! Starkare sederande jämfört med hirsutan för min del.

Annars märker jag väldigt noterbar minskad aptit som hos kratom. Fryser mkt lättare som med kratom. Mitt libido verkar sänkas också, som med kratom..

Ej ökade ångestnivåer än så länge iaf, som jag fick av kratom.
Citera
2025-07-07, 11:31
Medlem
Har haft kratom missbruk i 1-2 år och när speciosa blev narkotikaklassat så fick jag ta käftsmällen
Har letat och letat efter alternativ för att lugna på avtändning och suget men har inte haft något tur i de
Har provat hirsuta, javanica, akuamma och kanna från KE men de va ingenting att ha
Fick nu hem en liten påse javanica från HC och jag själv vet att hc alltid har leverat innan med bra kvalite och kan nu säga att javanica från hc faktiskt funkar att jag faktiskt känner effekt ingenting som speciosa men känner något vilket jag e glad för
Senast redigerad av XanaX332 2025-07-07 kl. 11:37.
Citera
2025-07-07, 15:51
Medlem
Astronauttis avatar
Testat javanica nu från HB, jag är nöjd! Känns som ni vet vad. Och är det bara jag eller smakar den inte lite som ni vet vad för det delen också? Smakar inte alls som KEs varianter som dessutom är helt verkningslösa.
Senast redigerad av Astronautti 2025-07-07 kl. 16:12.
Citera
2025-07-07, 16:14
Medlem
Ja och det gör även Hirsutan. Verkligen sjukt stor skillnad mot KE:s. Tyvärr är båda slutsålda nu förstås.

Citat:
Ursprungligen postat av Astronautti
Testat javanica nu från HB, jag är nöjd! Känns som ni vet vad. Och är det bara jag eller smakar den inte lite som ni vet vad för det delen också? Smakar inte alls som KEs varianter som dessutom är helt verkningslösa.
Citera
2025-07-07, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qrs10
Ja och det gör även Hirsutan. Verkligen sjukt stor skillnad mot KE:s. Tyvärr är båda slutsålda nu förstås.

Nu är den stora frågan när dom får in i lager igen. Hoppas dom får in ordentligt. Annars kommer storköpare säkert snabbt få det slut i lager och sedan en jävla väntan på nästa leverans.

Vet inte hur detta ger abstinens som en sidofråga? Skulle tro mkt lindrigare än kratom iaf som verkligen kan vara förjävlig att sluta med.

Ok hej tuffing som tog 3000 g per timme o ej fick abstinens alls. Vi är inte alla övermänniskor snudd på Gudar som du verkar vara.
Citera
2025-07-07, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Astronautti

Vet ej vad du menar men både HC Hirsuta och deras Javanica smakar inte mkt alls känner jag. Jämfört med kratom finner jag toss and wash mkt lättare med HCs nämnda produkter. Kratom var inte superdålig i smaken jämfört med akuamma tex men smakade ändo riktigt illa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in