2025-07-07, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XanaX332
Har haft kratom missbruk i 1-2 år och när speciosa blev narkotikaklassat så fick jag ta käftsmällen
Har letat och letat efter alternativ för att lugna på avtändning och suget men har inte haft något tur i de
Har provat hirsuta, javanica, akuamma och kanna från KE men de va ingenting att ha
Fick nu hem en liten påse javanica från HC och jag själv vet att hc alltid har leverat innan med bra kvalite och kan nu säga att javanica från hc faktiskt funkar att jag faktiskt känner effekt ingenting som speciosa men känner något vilket jag e glad för

Döda det din abstinens då?

Lider med dig då HCs omtalade produkter är slut i lager redan.
Citera
2025-07-07, 16:39
Medlem
Rabbitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackwards
Vet ej vad du menar men både HC Hirsuta och deras Javanica smakar inte mkt alls känner jag. Jämfört med kratom finner jag toss and wash mkt lättare med HCs nämnda produkter. Kratom var inte superdålig i smaken jämfört med akuamma tex men smakade ändo riktigt illa.

HCs nya grejor är jävligt finmalda, löser sig lätt, det gör stor skillnad också.

Ang. AT lär det vara ungefär samma.
Citera
2025-07-07, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Astronautti
Så himla kul att höra, ser fram emot att testa!
Trodde jag lämnat den gröna sörjan bakom mig...

Just when I thought I was out, they pull me back in!
Citera
2025-07-07, 16:55
Medlem
Mailade HE, och dom beräknar att få in nytt i slutet på månaden.
Hoppas den batchen är lika bra.
KE har fortfarande slut på sin sida
Citera
2025-07-07, 18:25
Medlem
Astronauttis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Druvan81
Mailade HE, och dom beräknar att få in nytt i slutet på månaden.
Hoppas den batchen är lika bra.
KE har fortfarande slut på sin sida

Om inte tullen håller det. Undrar lite hur dem gör för att kontrollera vad det är, kollar alla alkaloider?
Denna batch var nästan för bra för att vara sann, nästan misstänktsamt.
På tal om nytt så ska även SS ska få in nya produkter i början på augusti, får se vad det kan vara och hur bra dem funkar.
Glad jag har en påse 250g javanica iaf, kommer användas med vördnad!
Senast redigerad av Astronautti 2025-07-07 kl. 18:45.
Citera
2025-07-07, 18:59
Medlem
SS och HC är väll samma?

Citat:
Ursprungligen postat av Astronautti
Om inte tullen håller det. Undrar lite hur dem gör för att kontrollera vad det är, kollar alla alkaloider?
Denna batch var nästan för bra för att vara sann, nästan misstänktsamt.
På tal om nytt så ska även SS ska få in nya produkter i början på augusti, får se vad det kan vara och hur bra dem funkar.
Glad jag har en påse 250g javanica iaf, kommer användas med vördnad!
Citera
2025-07-07, 19:15
Medlem
Rabbitss avatar
Citat:
SS och HC är väll samma?

Nah, HC är ju gamla S*preme Speci*sa
Citera
2025-07-07, 19:16
Medlem
Astronauttis avatar
Citat:
SS och HC är väll samma?

Nej, scandinavian syftar jag på :-)
Citera
2025-07-07, 19:20
Medlem
Rabbitss avatar
Berätta gärna om ni får några bieffekter nu när detta används mer. Det är ju ändå olika arter så vem vet.
Citera
2025-07-07, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackwards
Döda det din abstinens då?

Lider med dig då HCs omtalade produkter är slut i lager redan.

Jag tycker personligen att den gjorde ett bra jobb med att döda de mesta av abstinensen
Fick ta 5g och sen efter 1 timme ungefär så tog jag 2.5g till och aa fortfarande suget finns kvar men mår mycke bättre
Citera
2025-07-08, 03:00
Medlem
Har en fråga, dum kanske, jag vet inte. Det skulle tydligen varit "olagligt" att förtära Kratom innan (innan det blev klassat), men inte inneha eller sälja. Hur ser det ut med dessa nya alternativen, tex, Hirsuta? De marknadsförs att man inte får förtära det, men om man skulle råka? Är det olagligt då?
Citera
2025-07-08, 12:41
Medlem
Astronauttis avatar
Som sagt har testat javanican för andra gången nu och jag tycker den är väldigt sederande, skulle jämnföra med en röd.

Citat:
Ursprungligen postat av lingonsvenne
Har en fråga, dum kanske, jag vet inte. Det skulle tydligen varit "olagligt" att förtära Kratom innan (innan det blev klassat), men inte inneha eller sälja. Hur ser det ut med dessa nya alternativen, tex, Hirsuta? De marknadsförs att man inte får förtära det, men om man skulle råka? Är det olagligt då?

Jag tolkar det som att samma sak gäller som med kratom innan klassning, om nu hirsutan innehåller mitragynin. Gör den inte det så är det inget brott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in