2025-08-18, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbaneman
Någon som testat hirsutan från upgr*den*tur*l?
Var typ enda jag stället jag kunde köpa ifrån idag, allt annat tomt.

Har fattat att hc hursuta var bra, ngt annat som hjälper? Behöver inte vara hirsuta….
Det va nån här i tråden som testade och sa att det inte va något att ha, verkningslös med andra ord.
Citera
2025-08-18, 10:14
Medlem
Så vad tror vi gott folk, Kommer nån få in nytt hirsuta? SS har ju fortfarande att dom förändras och kommer med nya spännande produkter. Och alla andra sidor har slut. Och kommer HC få in samma kvalitet.
Vad tror vi?
Citera
2025-08-18, 10:49
Medlem
Förstår inte hur folk kan lägga pengar på dessa skit produkter.
Citera
2025-08-18, 13:24
Medlem
Fler som fått ökad tolerans till Mitragyna Javanica?
14g 2 ggr på morgonen stoppar inte min ångest efter mer. Tar jag mer spyr jag. Så, ja.. Dags att sluta med detta för min del. Ska på resa senare i veckan och kan ej ta med mig mitt pulver dit.

Om abstinensen är för svår o ta sig igenom lär jag inte fortsätta med detta när h-c, eller om, de får in lika potenta batcher igen.

Läst på reddit ett flertal klaga på ökad tolerans på den. Tveksam om Hirsuta, mitt lager tog iaf slut innan eventuell toleransökning hade satt in.

Mitt mål är att sluta helt med Mitragyna Hirsuta och Javanica denna vecka. Blir nog plågsamt som fan är jag rädd.

Har potenta tabletter att ta mot ångest två av dagarna som kommer hjälpa bra. Bara hoppas det inte blir utdraget med svår abstinens.

Har klarat att sluta med kratom så detta borde iaf verkligen vara lättare att sluta med. Hoppas jag..
Citera
2025-08-18, 13:30
Medlem
Sammanfattning drån H-c nyhetsbrev:

Javanica & Hirsuta: info har tidigare varit fel – de jobbar med leverantörer för att säkra kvalitet, så det dröjer lite innan de kommer tillbaka.

Fler nya produkter och rabatter är på gång – håll utkik.

Ja robotsammanfattat.
Citera
2025-08-18, 16:47
Medlem
Jag tror det är fast i tullen för samtliga. Är tacksam för det faktiskt för nu är jag äntligen helt fri från den där jävla sörjan. Ingen idé att hålla på så där längre. Snart kommer det väl in men blir ju slutsålt direkt och så blir det samma väntan igen, igen och igen...nä fan, finns inget vettigt med detta alls. Bättre isf att beställa utrikes.

Citat:
Ursprungligen postat av Druvan81
Så vad tror vi gott folk, Kommer nån få in nytt hirsuta? SS har ju fortfarande att dom förändras och kommer med nya spännande produkter. Och alla andra sidor har slut. Och kommer HC få in samma kvalitet.
Vad tror vi?
Citera
2025-08-19, 10:10
Medlem
Sant. Och sen besvikelsen när det inte håller samma kvalitet som förra batchen. Nog bättre bara lägg ner. Finns dock den längtan att dom får in samma potenta kvaliteten som gör att jag går in varannan dag och kollar om dom fått in nytt!!!
Citat:
Ursprungligen postat av Qrs10
Jag tror det är fast i tullen för samtliga. Är tacksam för det faktiskt för nu är jag äntligen helt fri från den där jävla sörjan. Ingen idé att hålla på så där längre. Snart kommer det väl in men blir ju slutsålt direkt och så blir det samma väntan igen, igen och igen...nä fan, finns inget vettigt med detta alls. Bättre isf att beställa utrikes.
Citera
2025-08-21, 16:17
Medlem
Astronauttis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bbaneman
Någon som testat hirsutan från upgr*den*tur*l?
Var typ enda jag stället jag kunde köpa ifrån idag, allt annat tomt.

Har fattat att hc hursuta var bra, ngt annat som hjälper? Behöver inte vara hirsuta….

Ja, och den är inget att ha.
Citera
2025-08-21, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jhes
Hur mycket behövs av dom här nya? Haft världens sämsta timing att igen krascha pcykiskt och nu är både lagligt bens och kratom slut, så har ångest från helvetet plus skiter på mig mm mm..
Vill såklart kunna härda ut men vill veta som en nödlösning😓

Du borde lägga ner med skiten, det kommer bara bli värre. Härda ut och använd något mer hälsosamt att dämpa ångesten med.

Kan man inte använda sådana produkter med måtta så bör man undvika det helt. Förstår inte varför folk envisas med att missbruka saker när man vet att resultatet kommer enbart vara katastrofalt.
Bensos skapar väldigt svår ångest i längden pga det nedreglerar gaba och ger reboundångest. Majoriteten som tror att dessa måste äta benso mot sin ångest lider av ångest orsakad av långvarigt bensobruk.
Finns hundra alternativ som är säkra när det kommer till ångest.
Senast redigerad av R0b0t 2025-08-21 kl. 23:18.
Citera
2025-08-22, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R0b0t
Du borde lägga ner med skiten, det kommer bara bli värre. Härda ut och använd något mer hälsosamt att dämpa ångesten med.

Kan man inte använda sådana produkter med måtta så bör man undvika det helt. Förstår inte varför folk envisas med att missbruka saker när man vet att resultatet kommer enbart vara katastrofalt.
Bensos skapar väldigt svår ångest i längden pga det nedreglerar gaba och ger reboundångest. Majoriteten som tror att dessa måste äta benso mot sin ångest lider av ångest orsakad av långvarigt bensobruk.
Finns hundra alternativ som är säkra när det kommer till ångest.
Det finns ingen logik i ett missbruk, något som gemene man i Sverige skulle ha nytta att lära sig för att förstå.
Citera
2025-08-26, 20:57
Medlem
Nu har SS öppnat upp sin hemsida med lite nya produkter 😋 ingen aning om det är något att ha, och dyrt var det med 😆.

Men in å kika. Vet att man har väntat länge 😊
Citera
2025-08-26, 21:01
Medlem
Astronauttis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sral8501
Nu har SS öppnat upp sin hemsida med lite nya produkter 😋 ingen aning om det är något att ha, och dyrt var det med 😆.

Men in å kika. Vet att man har väntat länge 😊

Vilken besvikelse. Förväntade mig naturliga produkter som tex hirsuta men istället alltför potenta saker som definitivt kommer göra en torsk. Jag avstår nu!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in