Avundsjuk på en 24 år gammal BMW? När du blir gammal nog att äga en bil utan att skenförsäkra den på mamma och dessutom skaffar körkort, så kommer nog även du att hålla med.
Avundsjuk på en 24 år gammal BMW? När du blir gammal nog att äga en bil utan att skenförsäkra den på mamma och dessutom skaffar körkort, så kommer nog även du att hålla med.
Kul kille, nog för att försäkringen är dyr... Just denna 24 år gamla BMW är en M-bil, det enda som slår det är en samtida Porsche.
BMW ett-serie från F2X-generationen är en instegs-BMW, detta är en sminkad mini/kina-bil
Och det gör den inte alls vettig som en instegsmodell? BMW kvalité är inte som tidigare, men det är inte heller övriga bilmärken - jag står fast vid att den är en vettig modell, men det beror på vad man jämför med. Den är bullrigare och haft en del barnsjukdommar men facelift från 2020 skulle jag ändå säga gör bilen okey om det är vad man söker. Jag hade valt en X3 från 2018 , 190hk dieseln. Bättre överlag. Men inte heller felfri
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!