2025-05-16, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dottertillendotter
Oj d, det lt ju inte s lovande. Men tack fr att du delar med dig!! /D

Men det behver inte betyda att du eller nn annan inte kommer gilla det. Men gillar man kratom starkt s gillar man ju den opioid liknande effekten. Mjligtvis kanske det kommer nn variant av nn alkoloid som finns i kratom. Men enligt mig s slsar man sin tid med kanna/kava etc. etc. Det r ju trkigt att kratom blev bannat, men tyvrr s fungerar vrlden s. Det som r bra med tex. gabapentin r att det inte r nark klassat och ganska ltt att f tag p och ven bestlla utomlands. Det gjorde jag jmt frut och fick alltid hem paketet. Det finns/fanns en sida dr man enkelt kunde bestlla det och f hem det..ni som vet..ni vet xD.
Citera
2025-05-16, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Druvan81
Kanske lge att kolla upp sina vrden. Var dock ingen storbrukare. Ca 6g om dagen, lite mer p helgen. Och tog endast p eftermiddagen.

Hur mycket lg du p dagligen?
Var storkonsument, ca 30-35 g om dagen, kanske mer. Men hamnade p akuten efter lite vl mycket kratom, ca 4 matskedar, kndes som om hjrtat skulle explodera.

De tog mnga prover p mig p, men allt, lever, njurar, allt, var helt normalt, s jag tror inte du behver oroa dig.

Fr vrigt r allt fortsatt bra, jag har kommit p att denna hndelse jag skrev om; (FB) Vi som ska sluta med Kratom Den 23:e april, inte hade ngot med kratom att gra, det var avtndning efter att ha krt lite amfetamin i ngra dagar. Kanske dopaminbrist eller ntt snt?

Jag har kommit in i normala vanor igen, mjligen lite mer rastls p dagarna, men jobbet funkar o det rullar p.

Min kran gllande amfetamin har kt fast, o jag vill heller inte ha mer o riskera bli beroende av det. Som sagt r avtndningarna redan tillrckligt hemska.

Annars anvnde jag ju det runt 3-4:e dagarna utan kratom fr att f en stimulerande effekt som tar ut de vrsta abstinenssyndromen frn kratom d. Sen krde jag Lyrica, omkring 1200 mg dagligen, i ca 2 veckor. Sen knde jag mig som en ny mnniska, fri frn kratom, o har sen dess hllit mig till min frskrivna dos Lyrica.
Citera
2025-05-16, 19:12
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Men det behver inte betyda att du eller nn annan inte kommer gilla det. Men gillar man kratom starkt s gillar man ju den opioid liknande effekten. Mjligtvis kanske det kommer nn variant av nn alkoloid som finns i kratom. Men enligt mig s slsar man sin tid med kanna/kava etc. etc. Det r ju trkigt att kratom blev bannat, men tyvrr s fungerar vrlden s. Det som r bra med tex. gabapentin r att det inte r nark klassat och ganska ltt att f tag p och ven bestlla utomlands. Det gjorde jag jmt frut och fick alltid hem paketet. Det finns/fanns en sida dr man enkelt kunde bestlla det och f hem det..ni som vet..ni vet xD.
Testat Kanna idag fr frsta gngen vid 2 tillfllen och blev positivt verraskad faktiskt! Snortade bgge gngerna och fick en skn effekt. Ska prova oralt senare ikvll. Man knner helt klart av dess serotogena effekt. Ngon opioideffekt har den dremot inte. Provade dremot Akuamma som har en opioideffekt men knde inget, ska prova dubbla dosen senare ikvll. Kanna rekommenderar jag faktiskt!
Citera
2025-05-16, 21:43
Avstngd
Rekommenderar Kanna om ni inte testat det. 1 tsk oralt slog p vldigt fint. Som en lg dos MDMA. Varar inte s lnge dock. Humrupplyftande, lugnande, lite uppiggande, musik lter betydligt bttre, naturen ser vldigt vacker ut och allt blir i HD kvalitet. Knner mig inte lngre frtvivlad ver att vrt lskade kratom r borta. Vldigt sknt!

Ska prova en redig dos Akuamma nu.
Citera
2025-05-17, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knubbisarne
Rekommenderar Kanna om ni inte testat det. 1 tsk oralt slog p vldigt fint. Som en lg dos MDMA. Varar inte s lnge dock. Humrupplyftande, lugnande, lite uppiggande, musik lter betydligt bttre, naturen ser vldigt vacker ut och allt blir i HD kvalitet. Knner mig inte lngre frtvivlad ver att vrt lskade kratom r borta. Vldigt sknt!

Ska prova en redig dos Akuamma nu.

Tack fr att du delar med dig! Ska nog testa. Hur mr man dagen efter? Blev det ngon effekt av akuamma?
Citera
2025-05-17, 15:27
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av Qrs10
Tack fr att du delar med dig! Ska nog testa. Hur mr man dagen efter? Blev det ngon effekt av akuamma?
Man mr absolut inte smre dagen efter man tagit Kanna, om nnting s mdde jag bttre nr jag vaknade imorse.

Lite effekt fick jag av Akuamma, som en light version av rd kratom utan det skna vlmendet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in