Citat:
Ursprungligen postat av
Druvan81
Kanske lge att kolla upp sina vrden. Var dock ingen storbrukare. Ca 6g om dagen, lite mer p helgen. Och tog endast p eftermiddagen.
Hur mycket lg du p dagligen?
Var storkonsument, ca 30-35 g om dagen, kanske mer. Men hamnade p akuten efter lite vl mycket kratom, ca 4 matskedar, kndes som om hjrtat skulle explodera.
De tog
mnga prover p mig p, men allt, lever, njurar, allt, var helt normalt, s jag tror inte du behver oroa dig.
Fr vrigt r allt fortsatt bra, jag har kommit p att denna hndelse jag skrev om;
(FB) Vi som ska sluta med Kratom Den 23:e april, inte hade ngot med kratom att gra, det var avtndning efter att ha krt lite amfetamin i ngra dagar. Kanske dopaminbrist eller ntt snt?
Jag har kommit in i normala vanor igen, mjligen lite mer rastls p dagarna, men jobbet funkar o det rullar p.
Min kran gllande amfetamin har kt fast, o jag vill heller inte ha mer o riskera bli beroende av det. Som sagt r avtndningarna redan tillrckligt hemska.
Annars anvnde jag ju det runt 3-4:e dagarna utan kratom fr att f en stimulerande effekt som tar ut de vrsta abstinenssyndromen frn kratom d. Sen krde jag Lyrica, omkring 1200 mg dagligen, i ca 2 veckor. Sen knde jag mig som en ny mnniska, fri frn kratom, o har sen dess hllit mig till min frskrivna dos Lyrica.