2025-07-23, 22:36
Medlem
-charliesheens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeffreythugga
Tack fr svar gubbar, uppskattas!

Har en del lyrica hemma faktiskt. r bara rdd att jag verkonsumerar det och inte sparar till nr jag faktiskt behver, r nmligen lite s jag fungerar. Men att du fortfarande har problem ver en mnad senare lter ju inte jttenice

Har du lyrica hemma s behver du inte vara orolig fr den akuta abstinensen det maskerar 90% av symptomen och du kan sova
Citera
2025-07-24, 08:38
Medlem
randomdudeReloadeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -charliesheen
Har du lyrica hemma s behver du inte vara orolig fr den akuta abstinensen det maskerar 90% av symptomen och du kan sova
Sant bror, men toleransen byggs upp instantaneously, mste va frsiktig annars kommer de inte vara effektiva lngre efter bara typ 3-4 dagars bruk, och d mste man ta strre dos hela tiden fr att f minsta effekt.
Citera
2025-07-24, 08:45
Medlem
Dag 35. Sov 3.5 timmar, vaknade, tog mer lergigan, mer mirtazapin, mer rivotril, mer melatonin, somnade om snabbt men vaknade igen efter 2 timmar, sen sov jag resten i fragment.
Knns som om jag sover ostrt typ varannan natt nu senaste veckan.
Citera
2025-07-24, 13:03
Medlem
-charliesheens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av randomdudeReloaded
Sant bror, men toleransen byggs upp instantaneously, mste va frsiktig annars kommer de inte vara effektiva lngre efter bara typ 3-4 dagars bruk, och d mste man ta strre dos hela tiden fr att f minsta effekt.

Ja det r sant broder, toleransen p lyrica verkar hjas sjukt snabbt och ngot att va vldigt frsiktig med.
Citera
2025-07-24, 16:47
Medlem
Citat:
Dag 35. Sov 3.5 timmar, vaknade, tog mer lergigan, mer mirtazapin, mer rivotril, mer melatonin, somnade om snabbt men vaknade igen efter 2 timmar, sen sov jag resten i fragment.
Knns som om jag sover ostrt typ varannan natt nu senaste veckan.

Uppskattar som fan att du tar dig tiden att peppa och svara, tack igen!

Utver smnen, vad skulle du sga varit mest ihllande? Nr brjade du liksom knna dig mer eller mindre fine? Om du gr det dvs
Citera
2025-07-24, 18:29
Medlem
Citat:
Uppskattar som fan att du tar dig tiden att peppa och svara, tack igen!

Utver smnen, vad skulle du sga varit mest ihllande? Nr brjade du liksom knna dig mer eller mindre fine? Om du gr det dvs
Jag brjade knna mig mer eller mindre fine runt dag 10 enligt min avtndning/tapering journal som jag frt.
Det var d min interna termostat reglerade sig helt, samt s var det d jag slutade vakna upp i extrem smrta. Mina knslor blev ocks mer eller mindre helt regulerade dag 10,dock s fick jag ett litet bakslag dag 14 p en helgdag dr jag grt okontrollerat hela dagen och kndes som att ingen mngd trar var nog fr den sorgen jag knde ver att ha slsat 8 r p att punda kratom ensam I min lgenhet. Men sedan dag 15 s har humret varit propert reglerat, varken verdrivet knslomssigt, men inte avtrubbad heller.

Och kom ihg jag har pundat p hga doser I 8 r. Du kan skert frvnta dig en snabbare recovery om du fljer mina rd.
Citera
2025-07-24, 20:43
Medlem
Citat:
Jag brjade knna mig mer eller mindre fine runt dag 10 enligt min avtndning/tapering journal som jag frt.
Det var d min interna termostat reglerade sig helt, samt s var det d jag slutade vakna upp i extrem smrta. Mina knslor blev ocks mer eller mindre helt regulerade dag 10,dock s fick jag ett litet bakslag dag 14 p en helgdag dr jag grt okontrollerat hela dagen och kndes som att ingen mngd trar var nog fr den sorgen jag knde ver att ha slsat 8 r p att punda kratom ensam I min lgenhet. Men sedan dag 15 s har humret varit propert reglerat, varken verdrivet knslomssigt, men inte avtrubbad heller.

Och kom ihg jag har pundat p hga doser I 8 r. Du kan skert frvnta dig en snabbare recovery om du fljer mina rd.

Hur str det till med matsmltningen och liknande? Har haft ganska rejla problem med frstoppning pga kratomet genom ren, och senaste mnaderna har mitt matsmlningssystem varit helt kaos. Hr att det tar mer n ett halvr fr vissa att bli terstllda.

Nu r det en piss i havet jmfrt med avtndningsbesvren, men intressant att hra mest
Citera
2025-07-25, 16:53
Medlem
Citat:
Hur str det till med matsmltningen och liknande? Har haft ganska rejla problem med frstoppning pga kratomet genom ren, och senaste mnaderna har mitt matsmlningssystem varit helt kaos. Hr att det tar mer n ett halvr fr vissa att bli terstllda.

Nu r det en piss i havet jmfrt med avtndningsbesvren, men intressant att hra mest
Har ocks haft rejla problem med frstoppning medan jag anvnde kratom. Nu r min mage mer eller mindre normal, inte frstoppad.
Citera
2025-07-25, 21:46
Medlem
Citat:

More importantly, hur gr det med din AT hittills bror? Prata med oss, bde jag och @charliesheen och andra I trden finns hr fr dig hela vgen bror, vill att du ska veta det.
Citera
Idag, 21:36
Medlem
Citat:
More importantly, hur gr det med din AT hittills bror? Prata med oss, bde jag och @charliesheen och andra I trden finns hr fr dig hela vgen bror, vill att du ska veta det.

Tja, sorry sent svar. Hittade lite leftovers hemma s dragit ut p det ytterligare. r riktig pisskvalit, slngde ju det t sidan en gng i tiden av en anledning, men det gr att avtndningen uteblir.

Borde egentligen bara dra av plstret och kra, men snart r detta slut!

Uppskattar det, lovar att uppdatera sen nr det stter igng
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in