Citat:
Ursprungligen postat av
jeffreythugga
Starkt! Hur mycket lg du p per dag nr du slutade? Jag kpte 2 kg precis innan klassningen i syfte att trappa ned, men har istllet bara blivit att jag krt p som vanligt. Har nu typ 20g kvar, och tar ca 10 per dag s om tv dagar r det ver fr mig. Frskte sluta fr ngra r sedan nr jag bara hade tagit i drygt ett halvr men gav d upp efter 5 dagar fr att det fysiska var alldeles fr jobbigt, men d gick jag p typ 40gpd
r fan inte redo alls, blivit en s sjlvklar del av vardagen att ta lite kratom p kvllskvisten. Sjukt hur livet kan ta vndningar man aldrig trodde, inte en chans att jag hade p min bingobricka att kratom skulle vara helt olagligt fr ett r sedan
Frstr exakt hur du knner bror, p riktigt. Man r aldrig redo men domedagen kommer fr oss alla i sinom tid,och din tid r nu kommen..
Jag var nere p 9gpd sista 2 mnaderna, trappade ned totalt typ 4 mnader. Tog 40+gpd I 8 r frutom 2x1 mnad avtndningar fr 4-5 r sedan.
Frsta veckan var fett whack jag svr, andra veckan brjade vissa saker reglera sig. Humret var nog det frsta att stabiliseras runt dag 10,det var d jag inte lngre grt p toan p jobbet var 15:e minut. Hot flashes och vakna upp i smrta slutade helt runt dag 14 tror jag.
Dag 33 idag, sov bara 3 timmar innan jag vaknade upp, somnade om ganska ltt nd.
Anyway du klarar detta bror, jag r en bitchass crybaby nigga, om jag klarar det s kan du ocks. Haffa en karta lyrica s att du kan f sova ordentligt ett par ntter i veckan, veranvnd inte dock.
Fr mig kom det inte som en chock att kratom blev olagligt, fr mig var det bara en frga om tid, tiden kom dock lite tidigare n jag frvntade mig.