• 6
  • 7
2025-04-30, 07:42
Medlem
IvanDF3s avatar
PECLOADING

Jag ska snart dra till gymet. I dag kan de ske. Den 30 april kan bli dagen d jag sammanlagt frflyttar ver 20 ton under ett brstpass. Frra passet trodde jag skulle lysa grnt men d fll jag med ett par hundra kilo fre mllinjen.

Jag kan s klart lyfta lngt mer n 20 ton precis som alla andra. Det r bara att tillbringa mer tid och kra fler vningar, set och reps. Men 20 ton baseras p det program jag kr just nu med 6 vningar 4 set i varje. Jag vill ven passera 900 kg/min. Nej, nej - det r inte s nrdigt och tidskrvande som det lter. Bara att stlla tidtagaruret nr du drar igng en vning men sedan inte kolla p mobilen frrn du r klar med setet. Fr d r risken att man brjar slarva med utfrandet: Pressa snabbare, kompromissa med den excentriska fasen, minska vilan mellan varje set och s vidare. Allt fr att jaga snabbare tider.

P morgonen trnar jag p tom mage. S min rutin fre ett pass r numera (ska terkomma till det) kreatin, tillskott och vitaminer samt tv riskakor med ca 15 gram honung. Jag var skeptisk till att det skulle ge ngon som helst knnbar effekt men jag testade i hstas och fr mig fungerar det. Jag upplever att jag fr snppet mer energi. Lite p samma vis som man piggnar till efter en kopp kaffe eller tv. Om det sedan bara r placebo fr det vara s.

Wish me luck my fellow F161:are! // Ivan
Citera
2025-04-30, 11:37
Medlem
IvanDF3s avatar
😡K*KEN SOM DET SKET SIG😡

Istllet fr att pressa ivg ver 20 ton, blev det 700 kg mindre n frra passet. Och antalet kilo/minut sjnk frn 850 ner till 700 kg/min. Men jag tror faktiskt att det berodde p att just mina vningar hamnade i fel ordning eftersom maskinerna var upptagna. S istllet fr att brja med de tyngsta vningar - dr jag lyfter som mest - fick jag nu inleda med andra. Som i det hr fallet d blev till fruttrttningsvningar. Fast det hade nog oavsett varit mlfoto p om jag hade lyckats eller inte. Fr i dag var en sdan dr dag nr jag helt enkelt inte var p topp med styrka och mojo. Allts, det var inget dligt pass. Tvrtom. Bara det att det inte ndde upp till PB-niv.

vningar
1) Sittande cable flyes: 4 x 15 reps (trissorna vid golvet, hnderna upp mot taket)
2) Pec deck: 4 x 10
3) Sittande maskinpressar med fria vikter: 4 x 10
4) Pec deck #2: 4 x 10
5) Maskin fr vre brst med viktmagasin: 4 x 10
6) Sittande incline maskinpressar med fria vikter: 4 x 10

Fr se om jag brnner av ett andra pass i eftermiddag eller sen kvll. Det lutar t det. Jag har ngon slags revanschlystnad som vibrerar inom mig.

Kr hrt! // Ivan
Citera
2025-04-30, 12:29
Medlem
Tyckte du jag uppdaterar fr dligt Ivan?
Det bsta r att du ndu skrev 2 uppdateringar utan att frst att du skrivit p fel plats haha!

Trkigt med senaste passet, det tar du igen redan p nsta pass, och alla pass kan ju inte vara PB (ven om man vill det

Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF3
Men hall Pingu??! Du kan ju inte studsa in och sga A men absolut inte B och sedan avsluta med "...hoppa p ngot heeeelt annat"!

Bertta nu. Annars fr du ingen strmming!

6 x 30 kg??! Jvlars! Grymt, bra jobbat och s klart: Grattis! Mktigt PB!!
Har du haft bra p semestern? Kan tnka mig att rejlt med vila nu gr underverk bland vikterna?

Haha, ville inte jinxa, fortfarande inte helt klart n, men visade sig en kille, stor som ett hus och 190 lng, p jobbet r gammal jui Jitsu pro, nu lite amatr body builder och vi har surrat trning och lifestyle sen jag brjade dr egentligen. Jag frgade honom lite ltt om han gick p ngot nu d vi bda r lite fr trnade fr natural. Visade sig att det var HGH med lite testo, men med informationen att han skrev ut via lkare och gav mig hans nummer!

Under frsta konversationen med den lkaren "i can presribe whatever you want, but lets start slow and get the ground works right" s med det sagt blir det blodprov imorgon fr att han skall kunna utvrdera vad jag kan ta (skall frska argumentera HGH och test) och frhoppningsvis blir det en helt ny injections cycle frn och med nsta vecka!
D r det lkemedelsgodknda vialer man fr hemsikade till sig med next day KYLD delivery. Jag kan ocks f lkarremiss som visar att detta r mitt lkemedel s kan ta med och anvnda utomlands med lskar australien och dess sjukvrd! Fr redan hemskickad receptbellagad medicinisk marijuana och tnk att f det med HGH och testostorone med. En vldig kontrast mot sverige haha

Annars tack som frgar - semestern var riktigt skn, sdr skn s man faktiskt glmmer av tid och rum och kan bara glida med rytmen fr dagen!

Dag 54 - armar

med ovastende vetskap var det extra kul att g till gymmet och fick en vldigt fin armpump idag. Min senaste pre workout har ocks anlnt. Etiketten sger Jack3D, jag tror det mste vara en fejk d legendariska Jack tror jag frsvann helt som mrke, men DMHA har den i alla fall. Jvlar vilken skn fokus och uthllighet man fr.

49 minuter exlusive uppvrmning, 25 set

Alternating incline dumbbell bicep curls 4 set 10x6x5x5
cable tricep pushdown 5 set 10x12x12x10x10
Bicep curl machine 4 set x12
cable incline tricep extensions 6 set (2 single hand) 12x15x12x10x12x10
dumbbell bicep preacher curl 3 set x10x6x6
seated tricep dup machine 3x12

Gediget sknt pass. Inte jttelngt men knde att det rckte! Imorgon blir det vilodag och d skall jag trffa Hailey som skrev "I just spent a week with my parents, I really need to a good hard fuck from you". Det lser vi
Senast redigerad av HKpenguin1 2025-04-30 kl. 12:39.
Citera
2025-04-30, 13:40
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HKpenguin1
Tyckte du jag uppdaterar fr dligt Ivan?
Det bsta r att du ndu skrev 2 uppdateringar utan att frst att du skrivit p fel plats haha!

Men vad fan, haha!
Sorry!!!
Som du skriver: 2 ggr dessutom. Fattar ingenting!
Citera
2025-04-30, 13:42
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Haha, ville inte jinxa, fortfarande inte helt klart n, men visade sig en kille, stor som ett hus och 190 lng, p jobbet r gammal jui Jitsu pro, nu lite amatr body builder och vi har surrat trning och lifestyle sen jag brjade dr egentligen. Jag frgade honom lite ltt om han gick p ngot nu d vi bda r lite fr trnade fr natural. Visade sig att det var HGH med lite testo, men med informationen att han skrev ut via lkare och gav mig hans nummer!

Under frsta konversationen med den lkaren "i can presribe whatever you want, but lets start slow and get the ground works right" s med det sagt blir det blodprov imorgon fr att han skall kunna utvrdera vad jag kan ta (skall frska argumentera HGH och test) och frhoppningsvis blir det en helt ny injections cycle frn och med nsta vecka!
D r det lkemedelsgodknda vialer man fr hemsikade till sig med next day KYLD delivery. Jag kan ocks f lkarremiss som visar att detta r mitt lkemedel s kan ta med och anvnda utomlands med lskar australien och dess sjukvrd! Fr redan hemskickad receptbellagad medicinisk marijuana och tnk att f det med HGH och testostorone med. En vldig kontrast mot sverige haha

Ja, snacka om natt och dag. Det hr lter helt, helt perfekt - hller tummarna!
Citera
2025-04-30, 13:45
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Dag 54 - armar

med ovastende vetskap var det extra kul att g till gymmet och fick en vldigt fin armpump idag. Min senaste pre workout har ocks anlnt. Etiketten sger Jack3D, jag tror det mste vara en fejk d legendariska Jack tror jag frsvann helt som mrke, men DMHA har den i alla fall. Jvlar vilken skn fokus och uthllighet man fr.

49 minuter exlusive uppvrmning, 25 set

Alternating incline dumbbell bicep curls 4 set 10x6x5x5
cable tricep pushdown 5 set 10x12x12x10x10
Bicep curl machine 4 set x12
cable incline tricep extensions 6 set (2 single hand) 12x15x12x10x12x10
dumbbell bicep preacher curl 3 set x10x6x6
seated tricep dup machine 3x12

Gediget sknt pass. Inte jttelngt men knde att det rckte! Imorgon blir det vilodag och d skall jag trffa Hailey som skrev "I just spent a week with my parents, I really need to a good hard fuck from you". Det lser vi

Inspirerande armpass! Maskinen du avslutade med, r grymt bra men tyvrr har inte mitt gym den. Den dr lilla Hailey gillar vi!
Citera
2025-04-30, 15:28
Medlem
Citat:
Men vad fan, haha!
Sorry!!!
Som du skriver: 2 ggr dessutom. Fattar ingenting!

Haha, det r lugnt. Det gav mig ett gott skratt

Citat:
Ja, snacka om natt och dag. Det hr lter helt, helt perfekt - hller tummarna!
Ja, nnu inte helt klart n men hoppas p det bsta!

Citat:
Inspirerande armpass! Maskinen du avslutade med, r grymt bra men tyvrr har inte mitt gym den. Den dr lilla Hailey gillar vi!
Den r grym, har nstan helt ersatt close grip bench press med den!

Ja, hon r inte en dum liten snrta att ha i fickan!
Citera
2025-04-30, 15:38
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Haha, det r lugnt. Det gav mig ett gott skratt

Ja, nnu inte helt klart n men hoppas p det bsta!

Den r grym, har nstan helt ersatt close grip bench press med den!

Ja, hon r inte en dum liten snrta att ha i fickan!

Som sagt: Hller tummarna, det dr vore s - smutt!

Ja, den skulle ltt erstta smal bnkpress som min kttarvning nummer 1! Smal bnk slr lite styggt p min krnglande axel men jag mrkte att den blir lite snllare om jag kr 15-20 lutning incline p bnken. Sen gillar jag skull crushers med EZ-stng🥰

Kan du klona henne och skicka upp med FedEx eller DHL? Vore asaschysst!
Citera
2025-05-04, 14:35
Medlem
Har precis samma trix som du att kra ltt incline, samt skullcrushers, fast gr dem med incline med kabel och rep istllet

dag 58 - Bendag nummer tv fr veckan

Rygg igr, kr benen en gng till helt enkelt. 16 set under 40 minuter, sen ivg fr en timmes yin yoga

quad press 4 set 8x8x8x6
mts leg extension 3 set 10x12x12
reverse calf press 3 set 15x10x5
mts kneeling leg curl 3 set x12
calf lifter 3 set 15x12x15

Trevlig liten bendag sent p sndagseftermiddagen, kndes lagom fr tiden jag var dr.
snart tar min ostraine slut, kommer g 2-4 veckor p MK och Ligandrol 75ml om dagen till slutet!
Citera
2025-05-04, 16:58
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Har precis samma trix som du att kra ltt incline, samt skullcrushers, fast gr dem med incline med kabel och rep istllet

dag 58 - Bendag nummer tv fr veckan

Rygg igr, kr benen en gng till helt enkelt. 16 set under 40 minuter, sen ivg fr en timmes yin yoga

quad press 4 set 8x8x8x6
mts leg extension 3 set 10x12x12
reverse calf press 3 set 15x10x5
mts kneeling leg curl 3 set x12
calf lifter 3 set 15x12x15

Trevlig liten bendag sent p sndagseftermiddagen, kndes lagom fr tiden jag var dr.
snart tar min ostraine slut, kommer g 2-4 veckor p MK och Ligandrol 75ml om dagen till slutet!

Tack fr pminnelsen: Mste ju testa att kra skull crushers som du gr dem!
Prydligt benpass, inte helt olikt det jag har p schemat i morgon bitti.

Nu kr vi!
Citera
2025-05-18, 08:15
Medlem
Tid fr reflektion ett tack och ett hejd fr nu

D var det dags att sga tack fr mig, tminstone fr en lng tid framver.

Den hr rundan har varit ngot utver det vanliga. Styrkan, volymen, terhmtningen, knslan av att vara i synk. Ja, allt har klickat. Runda 10kg kning i vikt, fulla pass, galna pump, och kanske viktigast av allt: ett fokus och en nrvaro jag inte knt p lnge. Jag har dessutom hllit mig helt skadefri i ver ett halvr! Fantastiskt, och det var mitt frmsta ml nr denna resa brjade. Det har varit min mest genomtnkta, sprade och effektiva runda ngonsin.

Men nu r det dags att ta ett steg tillbaka.

Jag har landat i ett nytt kapitel i livet. En kvinna jag lskar och tror kan bli bde min framtida fru och mamman till mina barn har kommit in i mitt liv, och med det, en helt annan typ av lngtan. Barn r inte lngre en diffus framtidstanke. Det r ngot jag vill kunna sga ja till, helhjrtat, nr det vl r dags.

Och fr att det ska bli mjligt mste kroppen vara i balans. Fertilitet, hormonhlsa och lngsiktig vitalitet fr nu ta frsta plats. Det betyder inget mer SARM-stackande. Inga PEDs p ett lngt tag. Fokus skiftar frn tillvxt till hllbarhet. Frn progression till nrvaro.

Jag vill passa p att sga ett stort tack till alla er som fljt, kommenterat, ifrgasatt och peppat. Ett speciellt tack till Ivan, ditt driv och engemenag r inspirerande. Flashback r fullt av frgstarka personligheter, men hr i dessa trdar finns det ocks en samlad kunskap, kamratskap, dmjukhet och erfarenhet som varit ovrderlig.

Men, ibland handlar styrka inte om att lyfta tyngst. Utan om att veta nr det r dags att lgga ner stngen.

Tills vi hrs igen ta hand om er sjlva. Lyft smart. Lev hrt. Vila med mening.

/Mr. P
Citera
2025-05-18, 08:29
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Tid fr reflektion ett tack och ett hejd fr nu

D var det dags att sga tack fr mig, tminstone fr en lng tid framver.

Den hr rundan har varit ngot utver det vanliga. Styrkan, volymen, terhmtningen, knslan av att vara i synk. Ja, allt har klickat. Runda 10kg kning i vikt, fulla pass, galna pump, och kanske viktigast av allt: ett fokus och en nrvaro jag inte knt p lnge. Jag har dessutom hllit mig helt skadefri i ver ett halvr! Fantastiskt, och det var mitt frmsta ml nr denna resa brjade. Det har varit min mest genomtnkta, sprade och effektiva runda ngonsin.

Men nu r det dags att ta ett steg tillbaka.

Jag har landat i ett nytt kapitel i livet. En kvinna jag lskar och tror kan bli bde min framtida fru och mamman till mina barn har kommit in i mitt liv, och med det, en helt annan typ av lngtan. Barn r inte lngre en diffus framtidstanke. Det r ngot jag vill kunna sga ja till, helhjrtat, nr det vl r dags.

Och fr att det ska bli mjligt mste kroppen vara i balans. Fertilitet, hormonhlsa och lngsiktig vitalitet fr nu ta frsta plats. Det betyder inget mer SARM-stackande. Inga PEDs p ett lngt tag. Fokus skiftar frn tillvxt till hllbarhet. Frn progression till nrvaro.

Jag vill passa p att sga ett stort tack till alla er som fljt, kommenterat, ifrgasatt och peppat. Ett speciellt tack till Ivan, ditt driv och engemenag r inspirerande. Flashback r fullt av frgstarka personligheter, men hr i dessa trdar finns det ocks en samlad kunskap, kamratskap, dmjukhet och erfarenhet som varit ovrderlig.

Men, ibland handlar styrka inte om att lyfta tyngst. Utan om att veta nr det r dags att lgga ner stngen.

Tills vi hrs igen ta hand om er sjlva. Lyft smart. Lev hrt. Vila med mening.

/Mr. P

Det hr r det finaste (jag menar det) inlgget jag lst hr p Flashback under de 15 r som jag till och frn hngt hr. Stort grattis till det hr skiftet i ditt liv. Du gr helt rtt och dina prioriteringar kunde inte vara bttre. nskar dig allt gott och tack fr den speciella hlsningen, det uppskattas.

Det vore kul om du tittade in i bland bara fr att sga hej. Men 99,9% av ditt fokus ska vara p precis allting annat. P allt det du nu beskrev.

Lycka till❤️
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in