Tyckte du jag uppdaterar fr dligt Ivan?

Det bsta r att du ndu skrev 2 uppdateringar utan att frst att du skrivit p fel plats haha!
Trkigt med senaste passet, det tar du igen redan p nsta pass, och alla pass kan ju inte vara PB (ven om man vill det
Citat:
Ursprungligen postat av
IvanDF3
Men hall Pingu??! Du kan ju inte studsa in och sga A men absolut inte B och sedan avsluta med "...hoppa p ngot heeeelt annat"!
Bertta nu. Annars fr du ingen strmming!
6 x 30 kg??! Jvlars! Grymt, bra jobbat och s klart: Grattis! Mktigt PB!!
Har du haft bra p semestern? Kan tnka mig att rejlt med vila nu gr underverk bland vikterna?
Haha, ville inte jinxa, fortfarande inte helt klart n, men visade sig en kille, stor som ett hus och 190 lng, p jobbet r gammal jui Jitsu pro, nu lite amatr body builder och vi har surrat trning och lifestyle sen jag brjade dr egentligen. Jag frgade honom lite ltt om han gick p ngot nu d vi bda r lite fr trnade fr natural. Visade sig att det var HGH med lite testo, men med informationen att han skrev ut via lkare och gav mig hans nummer!
Under frsta konversationen med den lkaren "i can presribe whatever you want, but lets start slow and get the ground works right" s med det sagt blir det blodprov imorgon fr att han skall kunna utvrdera vad jag kan ta (skall frska argumentera HGH och test) och frhoppningsvis blir det en helt ny injections cycle frn och med nsta vecka!
D r det lkemedelsgodknda vialer man fr hemsikade till sig med next day KYLD delivery. Jag kan ocks f lkarremiss som visar att detta r mitt lkemedel s kan ta med och anvnda utomlands med

lskar australien och dess sjukvrd! Fr redan hemskickad receptbellagad medicinisk marijuana och tnk att f det med HGH och testostorone med. En vldig kontrast mot sverige haha
Annars tack som frgar - semestern var riktigt skn, sdr skn s man faktiskt glmmer av tid och rum och kan bara glida med rytmen fr dagen!
Dag 54 - armar
med ovastende vetskap var det extra kul att g till gymmet och fick en vldigt fin armpump idag. Min senaste pre workout har ocks anlnt. Etiketten sger Jack3D, jag tror det mste vara en fejk d legendariska Jack tror jag frsvann helt som mrke, men DMHA har den i alla fall. Jvlar vilken skn fokus och uthllighet man fr.
49 minuter exlusive uppvrmning, 25 set
Alternating incline dumbbell bicep curls 4 set 10x6x5x5
cable tricep pushdown 5 set 10x12x12x10x10
Bicep curl machine 4 set x12
cable incline tricep extensions 6 set (2 single hand) 12x15x12x10x12x10
dumbbell bicep preacher curl 3 set x10x6x6
seated tricep dup machine 3x12
Gediget sknt pass. Inte jttelngt men knde att det rckte! Imorgon blir det vilodag och d skall jag trffa Hailey som skrev "I just spent a week with my parents, I really need to a good hard fuck from you". Det lser vi