Citat:
Ursprungligen postat av
Baisianus
Du fick det svar du förtjänar eftersom du bara spyr propaganda. Det är inte värt att försöka bemöta. Du är hjärntvättad och i din värld att alla former av nyansering ett bevis på en lönecheck från Kreml. Dum i huvudet tror jag inte att du är men du är oförmögen att se bortom din svartvita världsbild.
Återigen; det här är inte Europas konflikt. Det här är en skärmytsling mellan två gamla östblocksstater. Det här är inte ett dugg mer ”vår sak” än när Indien pucklar på Pakistan. Låt slaverna slåss och grattis till den som vinner men same same i övrigt.
Vad snackar du om? Hade jag svalt någon propaganda så hade jag hävdat att Ukraina är ett fantastiskt och oproblematiskt land, allt är frid och fröjd. Tvärtom är jag väl medveten om att Ukraina har stora problem inrikes och är långt ifrån något mönsterland. Du däremot, har väldigt svårt att kritisera Ryssland och tycker att det är oproblematiskt att de i skrivande stund utför invasionskrig på europeisk mark, låt ryssen göra vad de vill, inte våra problem. Lustigt, men ändå är det jag som är hjärntvättad? Mm, tjenare.