• 1
  • 2
2025-03-07, 08:18
Medlem
Det finns en tumregel: De som aldrig kritiserar en sida är sektmedlemmar och de ledare som aldrig blir kritiserade är diktatorer. Detta har aldrig varit mer sant än bland våra kära ryssvänner. Jag själv är långt mer vänligt inställd till USA än Ryssland, men inte fan har jag några problem att kritisera USA. Men ryssvännerna kritiserar aldrig något Ryssland gör oavsett vad de gör. Varför?

Och till er ryssvänner: Finns det något som ni anser vara dåligt med Ryssland och Putin?
Citera
2025-03-07, 08:31
Medlem
67arigGubbes avatar
Hade de tyckt illa om putin eller ryssland så hade de väl intr vart ryssvänner ellerhur din korkade get!
Citera
2025-03-07, 08:36
Medlem
Det fanns ju en del som vågat kritisera Putler i Ryssland. De har konstigt nog råkat ut för konstiga "olyckor" som tystat dem för gott.
Citera
2025-03-07, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe
Hade de tyckt illa om putin eller ryssland så hade de väl intr vart ryssvänner ellerhur din korkade get!
Så om man kritiserar något enskilt Putin gör betyder det enligt dig att man tycker illa om honom totalt? Vem var idioten nu igen?
Citera
2025-03-07, 09:08
Medlem
67arigGubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelastkingofscotland
Så om man kritiserar något enskilt Putin gör betyder det enligt dig att man tycker illa om honom totalt? Vem var idioten nu igen?

Ja.
Försök kritisera något om honom när du lever i ryssland. Kan ju påtala att du inte kommer fortsätta leva då, oavsett storlek på kritiken.
Citera
2025-03-07, 09:08
Medlem
Det beror nog på hur illa landet är.

Ju värre landet är - ju färre "vänliga" blir det kvar - till slut blir det bara de extremt hårdnackade supporterna som aldrig ser något fel eller försöker förklara bort sådant.
Citera
2025-03-07, 09:15
Avstängd
TantRossins avatar
Att Ryssarna hade rätten på sin sida från början, gör det mig til ryssvän? Ukraine lärte sig på den hårda vägen vem man absolut inte ska vara vän med;
https://www.azquotes.com/author/8103...nger/tag/enemy

'To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal'

Henry A. Kissinger
Citera
2025-03-07, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantRossin
Att Ryssarna hade rätten på sin sida från början, gör det mig til ryssvän? Ukraine lärte sig på den hårda vägen vem man absolut inte ska vara vän med;
https://www.azquotes.com/author/8103...nger/tag/enemy

'To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal'

Henry A. Kissinger
Och här har ni ett praktexempel på en hjärntvättad idiot som jag syftar på i min TS. Leta med samma förstoringsglas och pincett som TantRossin använder för att få fram sin penis i erigerat tillstånd och ni kommer ändå aldrig hitta minsta kritik mot Ryssland eller Putin.
Citera
2025-03-07, 09:38
Avstängd
TantRossins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelastkingofscotland
Och här har ni ett praktexempel på en hjärntvättad idiot som jag syftar på i min TS. Leta med samma förstoringsglas och pincett som TantRossin använder för att få fram sin penis i erigerat tillstånd och ni kommer ändå aldrig hitta minsta kritik mot Ryssland eller Putin.

Vad då penis, en sån har jag inte
Citera
2025-03-07, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe
Ja.
Försök kritisera något om honom när du lever i ryssland. Kan ju påtala att du inte kommer fortsätta leva då, oavsett storlek på kritiken.

Så vatniks sitter och är rädda här på Flashback? Verkligen?
Citera
2025-03-07, 09:56
Medlem
Om rysstrollen kritiserar moskvastaten hamnar de ju i fängelse.
Citera
2025-03-07, 10:05
Medlem
Min största kritik mot Putin är ju att han varit alldeles för mjäkig. Varför slog man inte ut el- och vattenförsörjning tidigare t.ex.?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in