2025-03-08, 19:32
Medlem
pinger99s avatar
Skulle det kunna vara något särskilt som Macron helst vill få bort uppmärksamhet ifrån? Har jag missat något?
Citera
2025-03-08, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RickardRedig12
Och ändå när jag läser i den här tråden nu så är det du som framstår som den största idioten.

Du bildar en uppfattning som du får ifrån SVT och TV4 när det gäller Putin men du har inte en jäkla aning om hur det fungerar i verkligheten i Ryssland.
Det är otroligtvis en av alla svenskar som aldrig har varit utanför femte skylten är det lilla trånga samhället där du har uppväxt och bott hela livet.

Din fakta får du ifrån svensk massmedia och när de kommer med artiklar om Putin så måste det stämma.

Eller så läser du på nätet när det gäller Expressen och tror att allting som expert man gör general finjävel pasakivhii stämmer.

Du kanske skulle ta och försöka lära dig att lyssna när alla människor har skrivit nu i tre årstid att kriget startade tack vare Nato provocerade ryssarna med Ukraina som Proxy eller rättare sagt zelenskjii som Proxy sprattelgubbe
Jag har jobbat i Ryssland

Era manus var rostiga redan då.
Citera
2025-03-08, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345.
Det finns ett uttal från Peskov till Interfax där han tycker att Europas upprustning är ett hot för Ryssland

Upp med citatet i sin helhet.
Citera
2025-03-08, 19:50
Avstängd
RickardRedig12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omniscientpotent

Gjorde jag också.
Minns du färgen på uniformerna som gasbolagets högre chefer hade?
Citera
2025-03-08, 19:51
Medlem
guderis avatar
Citat:

Jag har också jobbat i Ryssland, och jag vågar säga att majoriteten av Rysstroll här på flashback har aldrig satt sin fåt där...
Citera
2025-03-08, 19:53
Medlem
Citat:
Gjorde jag också.
Minns du färgen på uniformerna som gasbolagets högre chefer hade?
Nej, det har du inte gjort. Högre chefer? De som kom hade inga uniformer. Förutom polisen.
Citera
2025-03-08, 19:53
Medlem
glimmandes avatar
Hade varit en total katastrof. Men tror inte att han menar allvar. Målet är att strippa medlemsländerna på kontroll över utrikespolitik och om vi går i krig eller inte. Detta är bara ett utspel på vägen dit. I slutändan kommer de dumpa Ukraina då de skiter i vad som händer där.

Men allt kommer tas som intäkt till varför vi ska ha en EU-armé. Efter den skapats kommer svenskar sändas till värdelösa krig som bestäms av skumma eliter i skuggorna. Ungefär på samma sätt som USA har fått skicka folk till värdelösa konflikter som inte gynnar USAs nationella intressen. Vi leds av väldigt ondskefulla människor som saknar intresse i europeiska folkens väl.
Citera
2025-03-08, 19:54
Avstängd
RickardRedig12s avatar
Citat:
Nej, det har du inte gjort. Högre chefer? De som kom hade inga uniformer. Förutom polisen.

Tack
Då vet vi svaret alltså du har noll känner de för du har inte varit i Ryssland och arbetat.

Färgen var för övrigt mörkgrön.

Snyggt försök grabben
Citera
2025-03-08, 19:55
Avstängd
RickardRedig12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guderi
Jag har också jobbat i Ryssland, och jag vågar säga att majoriteten av Rysstroll här på flashback har aldrig satt sin fåt där...

Nej du har absolut inte jobbat där det är jag alldeles hundraprocentigt väldigt säker på

Men det stämmer annars vad du säger att väldigt många här inne påstår att de har varit i både Ryssland och Ukraina men faktum är väl att 99 % av folket i dessa trådarna har aldrig satt sin fot i Ukraina.
Ännu mindre kan de peka ut det på en karta när majoriteten säger att det är ett grannland till Sverige
Citera
2025-03-08, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittanstickerfram
Är det nu WW3 börjar på riktigt? Macron talade igår till folket i hela Europa med uppmaningen att förbereda oss på krig med Ryssland.

Tänker ni fäkta eller fly? Kommer Sveriges LGBTQ-försvar kunna stå emot Ryssland när det smäller?

https://x.com/igorsushko/status/1897386604404306352
Äsch Macaronen (Frankrikes mest hatade politiker) snackar i nattmössan och vill framstå som Europas store ledare.
Men förutom UK har han inte fått med sig resten av Europa med att skicka trupper.
Kanske då Sverige och Baltikum?

För övrigt har Ukraina förlorat för längesedan så det blir inte så enkelt att vända till en seger.
Bättre att fredsförhandla sålänge det finns något kvar att rädda.
Citera
2025-03-08, 19:56
Medlem
guderis avatar
Citat:
Nej du har absolut inte jobbat där det är jag alldeles hundraprocentigt väldigt säker på

Men det stämmer annars vad du säger att väldigt många här inne påstår att de har varit i både Ryssland och Ukraina men faktum är väl att 99 % av folket i dessa trådarna har aldrig satt sin fot i Ukraina.
Ännu mindre kan de peka ut det på en karta när majoriteten säger att det är ett grannland till Sverige

Ok vatnik då vet vi Har du varit i Ryssland?
Senast redigerad av guderi 2025-03-08 kl. 19:59.
Citera
2025-03-08, 19:58
Medlem
Citat:
Tack
Då vet vi svaret alltså du har noll känner de för du har inte varit i Ryssland och arbetat.

Färgen var för övrigt mörkgrön.

Snyggt försök grabben

Du har aldrig träffat någon "högre chef" vare sig i Ryssland eller någon annanstans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in