2025-03-08, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av the_creator

Noterat.
Nästan synd om fredsduvan Putin som lurats in i det här. Stackare.
Citera
2025-03-08, 18:51
Medlem
the_creators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omniscientpotent
Nästan synd om fredsduvan Putin som lurats in i det här. Stackare.
Tvingats in i det här, rättade åt dig.

Macron & Co förlänger lidandet för alla parter.
Citera
2025-03-08, 18:54
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Det är mest bögar och kvinnliga politiker som vill att någon annan ska kriga. Själva ställer dem inte upp. Tittar på dig Macron och Uffe.

Jag tror inte att Macron eller Uffe läser här. Och jag tror inte att ryssarna håller med dig. De uppfattar sig själva som riktiga män. Trots att dom lurar fångar och landsbygdsfyllon, eller köper slavar från Nordkorea, att kriga för dem.
Citera
2025-03-08, 18:59
Medlem
Tror de flesta som inte är liberaler, NATO-fanatiker, feminister, globalister, EU-fanatiker, HBTQ-ivrare och dylikt, dvs hederliga vanliga människor - skulle uppskatta Putin för mannen han är om de bildade sig en egen uppfattning om honom istället för att blint lita på västmedia.
Citera
2025-03-08, 19:00
Medlem
Citat:
Tvingats in i det här, rättade åt dig.

Macron & Co förlänger lidandet för alla parter.
Precis, som jag skrev: Om bara folk hade böjt sig framåt frivilligt hade inte Jeffrey Dahmer behövt borra hål i huvudet på dem och hälla saltsyra i deras hjärna.

De har helt och hållet sig själva att skylla. Nej, de tvingade honom att agera.

Och så säger vissa att Jeffrey Dahmer är galen vilka idioter.
Citera
2025-03-08, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Envar.Evige
Tror de flesta som inte är liberaler, NATO-fanatiker, feminister, globalister, EU-fanatiker, HBTQ-ivrare och dylikt, dvs hederliga vanliga människor - skulle uppskatta Putin för mannen han är om de bildade sig en egen uppfattning om honom istället för att blint lita på västmedia.
Det tror du säkert. Det beror på att du är efterbliven och aldrig har tänkt en egen tanke.

Din "egna uppfattning" är helt enkelt att du är blåst nog att gå på allt som sägs av idioter vars propaganda stödjer din världsbild.
Citera
2025-03-08, 19:05
Medlem
the_creators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Jag tror inte att Macron eller Uffe läser här. Och jag tror inte att ryssarna håller med dig. De uppfattar sig själva som riktiga män. Trots att dom lurar fångar och landsbygdsfyllon, eller köper slavar från Nordkorea, att kriga för dem.
Macron har inga som vill kriga för varken honom eller Ukraina. Paris är i stort sett kaos PGA folkutbytet och politiken som förts i Frankrike. Hans uttalande är inget värt, det är ungefär som om guvernör Trudeau skulle mucka med USA. Ingen tar det seriöst.

Att du sen talar om Rysslands rekryteringsprocess är återigen skrattretande. Vi som sett hur Ukraina bokstavligen kidnappar folk på stan, puttar folk av cyklar och slänger i dem i bilar och kör dem till fronten, tar folk från gatan som är ute med hunden OSV skrattar åt dig.

Citat:
Precis, som jag skrev: Om bara folk hade böjt sig framåt frivilligt hade inte Jeffrey Dahmer behövt borra hål i huvudet på dem och hälla saltsyra i deras hjärna.

De har helt och hållet sig själva att skylla. Nej, de tvingade honom att agera.

Och så säger vissa att Jeffrey Dahmer är galen vilka idioter.
Varför sparade du mig inte tid och sa att du är förståndshandikappad från början?
Senast redigerad av the_creator 2025-03-08 kl. 19:09.
Citera
2025-03-08, 19:10
Medlem
Citat:

Varför sparade du mig inte tid och sa att du är förståndshandikappad från början?
Du tror att du som är ett efterblivet rysstroll kan förolämpa någon?
Citera
2025-03-08, 19:15
Medlem
guderis avatar
Mycket bra dom här jävla offerkofftorna från diverse vatnik är så fruktansvärt fåniga
Citera
2025-03-08, 19:16
Avstängd
RickardRedig12s avatar
Citat:
Det tror du säkert. Det beror på att du är efterbliven och aldrig har tänkt en egen tanke.

Din "egna uppfattning" är helt enkelt att du är blåst nog att gå på allt som sägs av idioter vars propaganda stödjer din världsbild.

Och ändå när jag läser i den här tråden nu så är det du som framstår som den största idioten.

Du bildar en uppfattning som du får ifrån SVT och TV4 när det gäller Putin men du har inte en jäkla aning om hur det fungerar i verkligheten i Ryssland.
Det är otroligtvis en av alla svenskar som aldrig har varit utanför femte skylten är det lilla trånga samhället där du har uppväxt och bott hela livet.

Din fakta får du ifrån svensk massmedia och när de kommer med artiklar om Putin så måste det stämma.

Eller så läser du på nätet när det gäller Expressen och tror att allting som expert man gör general finjävel pasakivhii stämmer.

Du kanske skulle ta och försöka lära dig att lyssna när alla människor har skrivit nu i tre årstid att kriget startade tack vare Nato provocerade ryssarna med Ukraina som Proxy eller rättare sagt zelenskjii som Proxy sprattelgubbe
Citera
2025-03-08, 19:16
Medlem
guderis avatar
Citat:
Macron har inga som vill kriga för varken honom eller Ukraina. Paris är i stort sett kaos PGA folkutbytet och politiken som förts i Frankrike. Hans uttalande är inget värt, det är ungefär som om guvernör Trudeau skulle mucka med USA. Ingen tar det seriöst.

Att du sen talar om Rysslands rekryteringsprocess är återigen skrattretande. Vi som sett hur Ukraina bokstavligen kidnappar folk på stan, puttar folk av cyklar och slänger i dem i bilar och kör dem till fronten, tar folk från gatan som är ute med hunden OSV skrattar åt dig.

Ok vatnik berätta mer
Citera
2025-03-08, 19:19
Medlem
M_A_Rs avatar
Ja, nu när Jabba the Trump till synes tagit bort sin hand från Europa kan det ju tänkas att ryssmongolerna känner sig djärva nog att attackera ett Nato-land, det är väl främst baltstaterna som ligger pyrt till. Tänk om det är en gigantisk komplott, alltihop. Trump låtsas att han skiter fullständigt i Europa. Putin skrattar elakt och tänker nu jävlar kan jag göra vad jag vill. Sedan blir han sugen på att knulla Kaja Kallas i röven och invaderar Tallin. Helt plötsligt vrålar amerikanerna att nu jävlar är det KRIG. "Men, men, du sket ju i Europa, sade du ju, muttrar Putin, likblek i ansiktet. "Jag bara skojade, ha ha", svarar Trumpen tillbaka. Där åkte foliehatten på ett tag. Ber om ursäkt för detta. För övrigt är vi väl redan i ett slags krig med ryssmongolerna? Vi stöttar deras fiender med pengar och vapen, de bedriver påverkanskampanjer, industrispionage och sabotage mot oss och vice versa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in