2025-03-08, 02:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BallaKlava
Jag har alltid varit för en FREDLIG LÖSNING. Jag skriver i versaler för att ni i vapenindustrin ska förstå. Så jag har inget intresse av att låtsas vara något jag inte är. Hur skulle det vara om du investerade 1/10-del av rysshatet på att göra Sverige bättre? Skicka ut varenda muslim omgående t ex? Gör något bra för Sverige istället för att leka tuff när du ändå inte vågar åka.
Jag är för att ryssland slutar attackera Europa, då blir det fred omedelbart, men eftersom ryssen inte slutar attackera Europa så är det fritt fram för Europa att ha ihjäl ryssar tills ryssland slutar attackera Europa. Europa mår bäst när ryssen är svag.
Citera
2025-03-08, 03:04
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VinkelSleep
Jag är för att ryssland slutar attackera Europa, då blir det fred omedelbart, men eftersom ryssen inte slutar attackera Europa så är det fritt fram för Europa att ha ihjäl ryssar tills ryssland slutar attackera Europa. Europa mår bäst när ryssen är svag.

Intressant att ett korrupt skitland som Ukraina helt plötsligt ses som ett grannland? Vet du om att även Ryssland ligger i Europa? Om det nu är just Europa som är det viktiga?

Om man ska extrapolera det argumentet så mår Europa allra bäst om det inte finns några ryssar alls? Och för oss som kan tänka i fler steg så innebär detta att...hack i skivan...hack...hack...vad enligt dig?
Citera
2025-03-08, 03:09
Medlem
Citat:
Intressant att ett korrupt skitland som Ukraina helt plötsligt ses som ett grannland? Vet du om att även Ryssland ligger i Europa? Om det nu är just Europa som är det viktiga?

Om man ska extrapolera det argumentet så mår Europa allra bäst om det inte finns några ryssar alls? Och för oss som kan tänka i fler steg så innebär detta att...hack i skivan...hack...hack...vad enligt dig?
Ja, Ukraina är en del av den Europeiska gemenskapen. Det är däremot inte ryssland, eftersom ryssland attackerar ett Europeiskt land. Då får man inte vara med. Europa bör se till att alla ryssar som medverkar till att mörda européer upphör att existera. Tillsammans kan vi komma dit.
Citera
2025-03-08, 03:16
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ja, Ukraina är en del av den Europeiska gemenskapen. Det är däremot inte ryssland, eftersom ryssland attackerar ett Europeiskt land. Då får man inte vara med. Europa bör se till att alla ryssar som medverkar till att mörda européer upphör att existera. Tillsammans kan vi komma dit.

Jag måste missat detta, men när blev Ukraina en del av EU (vilket tidigare kallades EG, som du refererar till?). Ukraina är lika europeiskt som Ryssland.
Citera
2025-03-08, 03:38
Avstängd
Doxycyklin87s avatar
Citat:
Du kanske kan ta värvning i franska armen om det är så jävla viktigt för dig att dö? Varför slösa tid med att leka tuff på flashback när du kan göra skillnad vid fronten?

Dessa bögar tar ut sin frustration på flashback för att de är misslyckade och handlingsförlamade individer i verkligheten. Det närmsta fronten han kommer är tuffa ord på nätet. De vill alla se ”ryzzen utplånas” men ändå sitter de hemma och lyfter bidrag alternativt slavar på nån industri för en lön som juden äter upp med inflation.

Det pågår ett krig för fullt som ni i stort sett uppmanas att dö i, gör nåt då era jävla fetton.
Citera
2025-03-08, 03:43
Medlem
Citat:
Jag måste missat detta, men när blev Ukraina en del av EU (vilket tidigare kallades EG, som du refererar till?). Ukraina är lika europeiskt som Ryssland.
Ukraina är inte en del av EU/EG, däremot en del av den Europeiska gemenskapen. Du vet, gemenskap som i att man inte attackerar och mördar varandra. Den gemenskapen är ryssland inte en del av, eftersom ryssland attackerat Ukraina/Europa. Ukraina är definitivt en del av den Europeiska gemenskapen (ej ett förväxla med formella fd EG, numera EU) - det märker du eftersom hela Europa står enade tillsammans mot ryssland.
Citera
2025-03-08, 03:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doxycyklin87
Dessa bögar tar ut sin frustration på flashback för att de är misslyckade och handlingsförlamade individer i verkligheten. Det närmsta fronten han kommer är tuffa ord på nätet. De vill alla se ”ryzzen utplånas” men ändå sitter de hemma och lyfter bidrag alternativt slavar på nån industri för en lön som juden äter upp med inflation.

Det pågår ett krig för fullt som ni i stort sett uppmanas att dö i, gör nåt då era jävla fetton.
Låt oss bögar ha lite kul med er heterosexuella män. Vi tycker om att se er obekväma. Det ska ni ryssar ha. Bögkuk i röven dvs.
Citera
2025-03-08, 03:50
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ukraina är inte en del av EU/EG, däremot en del av den Europeiska gemenskapen. Du vet, gemenskap som i att man inte attackerar och mördar varandra. Den gemenskapen är ryssland inte en del av, eftersom ryssland attackerat Ukraina/Europa. Ukraina är definitivt en del av den Europeiska gemenskapen (ej ett förväxla med formella fd EG, numera EU) - det märker du eftersom hela Europa står enade tillsammans mot ryssland.

OK, men känner du till att det finns en vilja från den styrande eliten i EU-projektet att införliva Ukraina i EU? Och om du har historisk kunskap om unionens skapande så är det uppenbart vad du menar när du slänger dig med termer som Europeisk Gemenskap?

Jag tror inte alls att hela Europa står enade angående Ukraina. Att den politiska eliten (som inte är folkvald) är enad är en sak, att folket skulle vara enade är en helt annan diskussion. Vi får se vad som händer tror jag..
Citera
2025-03-08, 04:03
Avstängd
Doxycyklin87s avatar
Citat:
Låt oss bögar ha lite kul med er heterosexuella män. Vi tycker om att se er obekväma. Det ska ni ryssar ha. Bögkuk i röven dvs.

Ja, vi är alla ryzzar. Alla som tycker annorlunda än dig är ryzzar och ska dö!! Skaffa dig ett liv och sluta skämma ut europeer, vi har det redan kämpigt.
Citera
2025-03-08, 04:05
Medlem
Kommer Macrons fästman stå i frontlinjen?

NEJ till krig
Citera
2025-03-08, 04:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av the_creator
Skarpsinning dumhet, Ryssland är så svaga så attackerar vi inte nu så tar dem över Europa. Hur ska ni ha det? Är dem svaga eller ett hot?
Haha ja jag undrar det samma de får bestämma sig någon gång.
Citera
2025-03-08, 04:49
Medlem
Citat:
Jag tycker inte Ungern är speciellt eniga så de kanske inte är med i den Europeiska gemenskapen då.
Australien kanske är det för de har inte attackerat någon, jag vet inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in