Citat:
Ursprungligen postat av
LeTeigneux
Ja. Hon och hennes vänner kommer att ha svepskäl varför just de skall undantas.
"Jag älskar Rinkeby, det är så fint, jag hade så gärna bott där, men av praktiska skäl så bort jag i X i stället. Och det år också bra på sitt sätt. Det enda tråkiga är att där inte finns så mycket mångfald"
Sådana är de.
Frågan är vad vi andra skall göra, som inte kommer att få något val. Jag kan sörja att mina barn inte har fått växa upp i det Sverige jag växte upp i. Som mer och mer framstår som ett utopiskt paradis i jämförelse med det nuvarande.
Men med tiden blandas väl alla människor helt enkelt. De flesta invandrare är ändå hyggliga. Och förr eller senare så får vi väl en vettig regering som låser in de kriminella. Eller hur ska man tänka egentligen?
Dom är bara hyggliga så länge dom är i minoritet.
Vet du hur en gök gör..den planterar sitt ägg i en annans fågels bo som luras att tro att ägget är deras. Fågeln ruvar ägget och när gökungen sedan kläcks så puttar den ut fågelns egna ägg och ungar för att själv få all mat fågeln kommer med. Smart va?
Och det är just det som pågår i Sverige. Nu kanske våran gök låter några av dom infödda ungarna växa upp i sitt eget bo och land och lådsas integrera men när dom är i majoritet åker du och dina ungar ut ur boet.
Och den kokade grodan är oxå en bra story..
Svensken är bara för naiv och godtrogen..