2025-03-05, 16:44
Förslag om tvångsblandning av svenskar och invandrare kom tidigare från sossen Lawen Redar men nu har även självaste partiledaren Magdalena Andersson ställt sig bakom förslaget. Socialdemokraterna vill riva hus i invandringstyngda områden och i stället flytta utrikesfödda till områden där fler svenskar bor.

En röst på Socialdemokraterna är alltså nu en röst för tvångsblanding och tvångsintegration. Ingen förutom dom själva ska kunna fly från det mångetniska samhället. Dina barn ska inte få gå i en svensk, trygg skola utan nu ska invandringskaoset spridas ytterligare i samhället.

Expressen skriver såhär:

Citat:
Slitna hyreshus ska rivas – och utrikesfödda flyttas till områden med fler svenskar.

Nu ställer sig Magdalena Andersson bakom Lawen Redars förslag, och belönar S-profilen med ännu ett uppdrag i kampen mot segregation.

– Det här är ett område där vi där vi verkligen vill flytta fram positionerna, säger Andersson.

https://www.expressen.se/nyheter/sve...satta-omraden/

Mycket, mycket oroande. Vad anser ni andra om detta? Är det rätt väg att gå för att lösa splittring och segregation? Det gjordes en studie för inte så längesedan som visade att svenskar flyttar från ett område när området har så lite som 4% invandrare. Hur kommer det att bli nu?
Citera
2025-03-05, 16:46
Hon säger även detta:

Citat:
S-ledaren Magdalena Andersson menar att segregationen är en av de viktigaste frågorna för partiet framåt.

– Att åstadkomma omfattande förändringar där är ett av de absolut viktigaste åtagandena för vårt parti, säger hon

Sossarna menar allvar, tvångsblandning är vägen framåt om dom får bestämma.
Senast redigerad av ..GodJul.. 2025-03-05 kl. 16:48.
Citera
2025-03-05, 16:50
Medlem
Flytta ut en massa sossetoppar till Rinkeby Husby Rosengård Hammarkullen m m mångkulturella paradis.
Citera
2025-03-05, 16:51
Medlem
Om inte annat kan man konstatera att av miljöskäl är det vansinne att riva hus istället för att renovera. Byggen förbrukar enorma resurser. Kanske är förslaget beställningsjobb från byggfacket?

Förvisso är det bra att få ned segregering, men att något sådant här skulle fungera tror jag inte på. Det blir bara nytt getto någon annanstans.
Citera
2025-03-05, 16:51
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ..GodJul..
Hon säger även detta:

Sossarna menar allvar, tvångsblandning är vägen framåt i deras värld.
Tja? Det är väl egentligen enda sättet att få mångkulturen att fungera, genom en repressiv diktatur som detaljstyr allt från boende till giftermål hos befolkningen. Det kommer ett papper från staten att din nyfödda dotters framtida make är en tvååring vid namn Mohammed som nu bor i Göteborg men kommer att flyttas till ditt bostadsområde när hon fyller femton.

Det var vad svensken ville ha, så… Great Success?
Citera
2025-03-05, 16:52
Citat:
Ursprungligen postat av evertronaldo
Flytta ut en massa sossetoppar till Rinkeby Husby Rosengård Hammarkullen m m mångkulturella paradis.

Löfven kunde ju tänka sig att flytta till Rinkeby men det skedde ju aldrig. Han kanske fick förhinder
Citera
2025-03-05, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ..GodJul..
Förslag om tvångsblandning av svenskar och invandrare kom tidigare från sossen Lawen Redar men nu har även självaste partiledaren Magdalena Andersson ställt sig bakom förslaget. Socialdemokraterna vill riva hus i invandringstyngda områden och i stället flytta utrikesfödda till områden där fler svenskar bor.

En röst på Socialdemokraterna är alltså nu en röst för tvångsblanding och tvångsintegration. Ingen förutom dom själva ska kunna fly från det mångetniska samhället. Dina barn ska inte få gå i en svensk, trygg skola utan nu ska invandringskaoset spridas ytterligare i samhället.

Expressen skriver såhär:

https://www.expressen.se/nyheter/sve...satta-omraden/

Mycket, mycket oroande. Vad anser ni andra om detta? Är det rätt väg att gå för att lösa splittring och segregation? Det gjordes en studie för inte så längesedan som visade att svenskar flyttar från ett område när området har så lite som 4% invandrare. Hur kommer det att bli nu?

Min kommentar:
Jag hade mer än gärna sett det TV-programmet! Take my money!
Snälla Schibstedt eller whatever plz gör den serien så snabbt som möjligt!

Avsnitt #1 "Maggan flyttar till Rinkeby"
Avsnitt #8 "Annika blir granne med Maggan i Rinkeby på Adidas krigar gatan 207"

Men korrupt media kommer ju inte ens ställa frågan om dom kommer leda med exempel.
Klassisk sosse politik 1.01:
#1 "Gör inte som jag gör, gör som jag säger"
#2 "Någon annan gör"
#3 "Någon annan är aldrig jag"
Senast redigerad av Chilledippen 2025-03-05 kl. 17:23.
Citera
2025-03-05, 17:00
Medlem
VoktorDodkas avatar
Det är så himla smart, för att minska samhällsklyftorna ska hon använda tvångsmedel för att göra det lika jävligt för alla(utom henne och hennes vänner).
Citera
2025-03-05, 17:01
Medlem
Då tycker jag vi börjar med att tvångsblanda alla i Socialdemokraternas partiledning och de som är med i trollfabriken på Sveavägen 68.
Skulle vindkraft vara upphetsande så skulle man kunna bygga ett femtiotal 300-meterspjäser på Södermalm.
Citera
2025-03-05, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NitzerAc3
Folket kan även göra som i USA; dvs välja en ledare som för folkets vilja fram samt rensar bland klägget. Vi har ju många landsförrädare som allt för länge kört över svenska folket, ibland behöver man skjuta av lite korrupt skräp.

Vi kommer tyvärr inte hamna där. Svensken är tyvärr totalt hjärndöd.
Citera
2025-03-05, 17:12
Du drar alldeles för stora växlar på det här.

För det första är Sverige redan blandat. En femtedel har utländsk bakgrund och 2030 kommer de som har utländsk bakgrund vara i majoritet bland de som är i arbetsför ålder.

När man är i arbetsför ålder och dessutom har en lön som går att leva på överväger man olika bostadsalternativ. Bildar man familj så tar man det alternativ som är bäst för familjen och som man har råd med. Eftersom Socialdemokraterna riktar sig till barnfamiljer behöver de lyssna på vad barnfamiljer vill. Majoriteten av dem vill bo i hus.
I storstäderna är hus ibland för dyrt och familjerna flyttar då till kranskommuner. Det finns ingen lag på att du inte får ha svart hår om du ska köpa ett hus. Därför sker blandningen redan successivt.

Här talas det dock om utlandsfödda i utanförskapsområden. Det är en viss skillnad på dem och andra eller tredje generationens invandrare.

När Magdalena Andersson och Lawen Redar talar om de utlandsfödda menar de den grupp som totalt sett har svagast ställning på arbets- och därmed bostadsmarknaden. De vars barn löper störst risk att få en bristande skolgång och därmed groomas in i kriminalitet i brist på framtidstro. Så man vill lösa detta med att riva hus och flytta på människor. Det verkar vara en mild och frivillig förändring för kommunerna som föreslås. Utöver det vill man lägga till boendeformer i egentligen attraktiva områden som Järva, som nu är oattraktiva till följd av kriminalitet.

Faysa Idle berättade i Min sanning att hon och hennes vänner brukade göra inbrott i de närliggande radhusen i Bromsten när hon var en skolflicka. Jag vet inte om Faysa Idle talade sanning i Min sanning, men hur som helst gör sådana farhågor att priserna för fina radhus är mycket bättre i Viksjö, Skälby, Hässelby, Kista, Husby och Skogås än i Ålsten.

Jag tror att det är klokt att riva nedgångna hus och ersätta med andra boendeformer. I Rissne, där Gustav Fridolin bor, har man lagt till fina radhus som är relativt dyra. Ursvik har också blandad bebyggelse och även om Ursviks invånare inte gillar bron över till Rinkeby så är den där nu.

Om man vill leva vitt får man söka sig till ett område som är vitt nu, men då ska man vara medveten om att det är en tidsfråga innan alla våra områden är antingen blandade, alternativt att en viss folkgrupp är starkt representerad som i Södertälje eller Rinkeby. Det som Magdalena Andersson beskrev som Somalitowns i en freudian slip kan med tiden bli det naturliga, om man vill ha nära till en viss typ av religiöst rum, en särskild skola eller annat som drar. Vi får se.
Citera
2025-03-05, 17:12
Eftersom Sverige inte styrs av våra politiker utan från EU/FN/WEF osv så är planen för Sverige bestämd sedan länge och följer Agenda 2030. Agenda 2030 kräver förintelse av den etniska svensken därav påtvingad rasblandning.

Min gissning är att de två globalistpartierna M + S kommer skaffa egen majoritet efter valet 2026 och så har de 4 år kvar på sig att leverera Agenda 2030 till sina egentliga uppdragsgivare. Möjligtvis redan planerat sen valet 2022. Under tiden släpper man fram SD nu utan att låta dem få genom något betydelsefullt så det ser ut som att spelet inte är riggat.

Detta hänger ihop med att regeringen plötsligt aggressivt vill ta lagliga vapen från svenskar, det är för att de vet att risken för inbördeskrig är enorm när den påtvingade rasblandningen kommer 2026-2030.
Senast redigerad av Sickmyduck 2025-03-05 kl. 17:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in