Citat:
Ursprungligen postat av
Timothy.McVeigh
Det var det enda du har ens i nrheten av rtt i, men sannolikt har du kommit fram till det p helt fel stt och dragit fel slutsats.
Bara random ord av din random inre tnkar. Betyder inget.
"ok", r det frvntade svaret?
Citat:
Ursprungligen postat av
Timothy.McVeigh
Det finns ingen mnniska, fretag eller AI som styr 99% av all social media.
Tnk dig, fr enkelhetens skull USA och Europa som 2 olika grupperinga, vilket vi bevisligen r. Sen undersk vilken grupp som ger kontrollerar och styr de sociala medier grupp Europa anvnder.
Det r USA.
Europeer skedmatas med amerikansk hjrntvtt varje dag och hela tiden.
10-15r sen var gammelmedia en red flag, drfr brydde sig nstan ingen ytan kpte allt som sades dr.
Idag (tack vare trump valen, dvs betald propaganda) r nstan alla medvetna om gammelmedias bias, och pltsligt tror p varenda mongo som skriver p face, insta, twitter. Fr gammelmedia ljuger ju...
Citat:
Ursprungligen postat av
Timothy.McVeigh
Jag ser snarare tydliga tecken p att du tror att ngon slags sjlvstndigt tnkande rebell nr du snarare anammat ngot Qanon liknande konspirationsteori.
Ja svagsint hjrntvttade sekten qanon skulle verkligen gra ett likhetstecken mellan trump demokraterna... De nyttigaste av nyttiga idioter.
De r sjlva spjutspetsen i de jag frklarar blivit mainstream oc politiskt korrekt.
Det r till den graden att jag r en sjlvstndigt tnkande rebell om jag kper allt SVT sger (inte, men i jmfrelse med neo-sjlvtnkarna r jag det)
Citat:
Ursprungligen postat av
Timothy.McVeigh
Om 100% av oss r nickedockor och rstboskap varfr vinner d inte samma politiker alla val?
Fr att valet, i alla fall amerikanska, r en fars. Samma styr bgge partier. Vill vara fin lt ena vinna, vill vara ett rvhl va det skyll p "fel man vann". Men r samma syk bakom begge.
Amerikas demokrati r s svag dlig, typ en centimeter frn diktatur, s r otroligt enkelt att styra det om du har resurser vilja.