Om man är psykiskt sjuk, helt fattig och inte orkar med någonting så är det svårt att klara av saker och göra någon förbättring, men ni nationalister som är psykiskt friska borde väl kunna göra någonting? Varför går ni bara omkring och är odugliga istället för att stödja Nordiska motståndsrörelsen, Det fria Sverige eller Alternativ för Sverige? Varför gör ni ingenting? Skäms ni inte varje gång som en ung tjej blir våldtagen eller när en ung kille blir förnedringsrånad? Om man har ett fint arbete eller utbildar sig till någonting bra som kan hjälpa vårt folk så fattar jag liksom, men ni andra? Hur många timmar av era dygn ägnar ni er åt nationell kamp? Ingen bryr sig på riktigt om när en 12-årig tjej på hennes födelsedag blir våldtagen. Egoistjävlar!
Vad är er anledning till att inte göra någonting för att få stopp på vansinnet?
Om man är psykiskt sjuk, helt fattig och inte orkar med någonting så är det svårt att klara av saker och göra någon förbättring, men ni nationalister som är psykiskt friska borde väl kunna göra någonting? Varför går ni bara omkring och är odugliga istället för att stödja Nordiska motståndsrörelsen, Det fria Sverige eller Alternativ för Sverige? Varför gör ni ingenting? Skäms ni inte varje gång som en ung tjej blir våldtagen eller när en ung kille blir förnedringsrånad? Om man har ett fint arbete eller utbildar sig till någonting bra som kan hjälpa vårt folk så fattar jag liksom, men ni andra? Hur många timmar av era dygn ägnar ni er åt nationell kamp? Ingen bryr sig på riktigt om när en 12-årig tjej på hennes födelsedag blir våldtagen. Egoistjävlar!
Hur många psykiskt friska och ej utblottade nationalister finns det i landet?
Tre eller fler?
Tror nationalister gör mer skada än nytta för folkhälsan.
Den enda gången de sprider någon form av positiv energi är när de tillsammans lajvar med låtsas-svärd och sköld som små moggisar på nån avskild plats
Det är systemet du lever i, det distraherar människor genom arbete, ekonomi, underhållning och konsumtion. Människors hjärnor i ett modernt samhälle tänker för mycket och man letar efter luckor för att vila huvudet och utlösa dopamin vilket resulterar i att man skiter i annat.
Skulle detta hända i en fattig by låt oss säga någonstans i mellanöstern då hade hela den lokal befolkningen kommit och styckat våldtäktsmannen.
Psykiskt sjuka människor som inte tar tag i sina problem kan ofta projicerar problemet utåt för att det är lättare. Att hata på världen runtomkring och trycka ner andra gör det lättare att existera då man på ett falskt vis höjer sig själv.
De flesta lyckliga människor letar inte fienden och därav ägnar de sig inte åt nazism och liknande. Därför kommer du inte hitta särskilt många från den gruppen.
jag är psykiskt frisk och välmående med jobb osv , en ordnad tillvaro hus bil, jag är rasist också och kommer rösta afs , jag blev ännu mer rasist i år efter sverige återigen blivit överkört av tidö partierna. och trivs bra med det.
Varför gör ni ingenting? Skäms ni inte varje gång som en ung tjej blir våldtagen eller när en ung kille blir förnedringsrånad?
vad gör du då t ex?
Du menar att du gör absolut ingenting men skäms inte?
Vi som inte har råd att sitta hemma och tycka synd om oss själva ja vi jobbar. Skönt med en parasit som ska läxa upp andra. Du kostar oss andra lika mycket som blattarna så du får gärna dra med resten av parasitpacket.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!