2025-03-06, 16:53
Medlem
MonkeySuites avatar
Fan att man inte var där då, han hade fått smaka golv. Smuts med aggresionsproblem, varit på tjejer på gymmet och säljer insulin för viktminskning, hänger ut personuppgifter i mejlkonversationer.. IQ befriad snubbe deluxe.. hoppas han åker på duktig böter..
Citera
2025-03-06, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MonkeySuite
Fan att man inte var där då, han hade fått smaka golv. Smuts med aggresionsproblem, varit på tjejer på gymmet och säljer insulin för viktminskning, hänger ut personuppgifter i mejlkonversationer.. IQ befriad snubbe deluxe.. hoppas han åker på duktig böter..

Hört att han varit flitig med att skicka dick picks också haha! Har du någon mer info om själva förloppet och tjejerna som ledde fram till Über dampet?
Citera
2025-03-06, 17:37
Medlem
MonkeySuites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gripen031
Hört att han varit flitig med att skicka dick picks också haha! Har du någon mer info om själva förloppet och tjejerna som ledde fram till Über dampet?
Inte ett dugg förvånad faktiskt. Minns att han blev avstängd för ett tag sedan för något rörande hans aggressionsproblem på ett annat Nordic.. med all rätt med facit i hand. Säkerligen kränkt och hämndlysten till följd av det.
Citera
2025-03-06, 19:37
Medlem
Blev han häktad. ?
Citera
2025-03-06, 19:39
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grottsnusarn
Från hans Instagram bio "Actions Define Character", ja hans agerande definierar verkligen hans karaktär i detta fallet

Länka
Citera
2025-03-06, 22:40
Medlem
Landsbygdens avatar
Lite rolig tråd ändå. Gym-martyren. Smart kille. Finns det ingen övervakningsfilm på hela förloppet? Eller någon annan som lyckats spela in lite?
Citera
2025-03-07, 03:06
Medlem
auruns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kuddenchristo
Det beror på anläggning, område och tid på dygnet. Jag har inte tränat på Sisjöns Nordic Wellness på cirka 10 år, men när jag var där regelbundet verkade faktiskt majoriteten ha utländsk bakgrund. De flesta gånger tränade jag sent där.
Det har inte ens funnits i 10 år.
Citera
2025-03-07, 06:02
Medlem
FoxHounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parongatan
Om det är samma kille som i tråden, har han en lång historik av våld som han även är dömd för. Han var en lovande fotbollsspelare och tränade även på Sats tidigare. Men då var han inte ens i närheten av det han är idag storleksmässigt.

Det finns flera domar på honom för den som vill leta fram dem. Nordic Wellness gör som de brukar göra vid konflikter: blånekar och låtsas inte känna till någonting.

Samma med det där ökända släktnätverket i Angered, när några nätverkskriminella tog över Nordic Wellness Angered fullständigt. Idag är den anläggningen nerlagd. VDn sade sig inte veta varför deras gymbesökare blivit bortskrämda av hotfulla alfahannar som krävt respekt.

De som blir avstängda från Sats brukar ofta leta sig vidare till Nordic Wellness. Det där med hundmaten som spridits över gymmet är troligen den ultimata förnedringen i gärningsmannens huvud. Finns inget som är så lågt och äckligt som hundar i skadegörarens sinne

Citat:
Ursprungligen postat av MonkeySuite
Låter som att han kommer få ett trevligt uppvaknande när trennet gått ur han
Citera
2025-03-07, 06:51
Medlem
halaltarzans avatar
Kanske OT men vad jobbar en sån där snubbe med egentligen?
Citera
2025-03-07, 07:09
Medlem
kuddenchristos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aurun
Det har inte ens funnits i 10 år.
Jag trodde att vi snackade om den här: https://nordicwellness.se/vara-klubb...jon-datavagen/

Jag minns klart och tydligt att jag tränade där 2014.

Finns ju också en nyare vid Power inte särskilt långt ifrån.
Citera
2025-03-07, 10:35
Medlem
BallaBellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F.Hansen
Snacka om att go full Örjan Lax, lär ju vara skador för ca 100 000.

Tror inte det räcker tyvärr. 400 000 skulle jag tro.
Senast redigerad av BallaBella 2025-03-07 kl. 10:37.
Citera
2025-03-07, 10:41
Medlem
BallaBellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
https://www.instagram.com/__1990ib/

Är det snubben som slog sönder gymmet?

En familjefar med två små barn.
Han känns inte lämplig att uppfostra någon och är absolut ingen bra förebild.
Tänk att ha en pappa som går in och slår sönder ett gym. Ett svin!

Vilket barn hade velat ha en sådan pappa. Tycker så synd om barnen.

Kanske något för socialnämnden att titta på.
Hur är han annars för det här är väl inte första gången. Är han våldsam i familjen också.

Usch! Vilket smuts
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in