2025-03-07, 13:15
Medlem
auruns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kuddenchristo
Jag trodde att vi snackade om den här: https://nordicwellness.se/vara-klubb...jon-datavagen/

Jag minns klart och tydligt att jag tränade där 2014.

Finns ju också en nyare vid Power inte särskilt långt ifrån.
Det står ju att det är NW 421 som gäller, dvs vid Power.
Citera
2025-03-07, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BallaBella
Är det snubben som slog sönder gymmet?

En familjefar med två små barn.
Han känns inte lämplig att uppfostra någon och är absolut ingen bra förebild.
Tänk att ha en pappa som går in och slår sönder ett gym. Ett svin!

Vilket barn hade velat ha en sådan pappa. Tycker så synd om barnen.

Kanske något för socialnämnden att titta på.
Hur är han annars för det här är väl inte första gången. Är han våldsam i familjen också.

Usch! Vilket smuts

Någon som reagerar så våldsamt skulle man nog kunna misstänka är psykopat.
Citera
2025-03-07, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gripen031
Lite insider information, huruvida exakta detaljerna är låter jag var osagt pga. det är från en andrahandskälla...

Men för cirka 1-2 veckor sedan hade Mr. Is@ B@gci konfronterat en grupp kvinnor inne på gymmet pga. de hade varit högljudda och brutit mot alla gyms oskrivna regler (vilka framgick inte). Där efter skall tjejerna publicerat något på sociala medier om Is@ B@gci, saknas tyvärr kontext om vad (hoppas på en uppdatering inom kort).
Herr Is@ B@gci skall då ha besökt NW huvudkontor för att uttrycka sitt missnöje över kvinnornas agerande och publicering av honom men utan att ha fått något gehör från NW. Timmar, Dagar, Vecka? senare begår Is@ B@gci denna "Terror Attack" mot NW lokaler i Högsbo 421, Göteborg.

https://www.gp.se/krim/efter-attacke...6-43e28dbe2959
Nu begärs Gym-martyren häktad eftersom polisen misstänker att han kan begå fortsatt brottslighet... Frågan är om det är fortsatta terror handlingar mot speglar, slöseri av hundmat osv. Eller att det faktiskt finns en direkt hotbild mot kvinnorna? Min egna teori är att han uttryckt någon for av vedergällning och Jihad mot kvinnorna.

Okej. Även om din beskrivning låter förvrängd och är hörsägen, så ger det ju en möjlig förklaring.
Sen har ju killen aggressionsproblem men han kanske blev väldigt illa bemött innan detta hände!
Och alla rasistiska kommentarer och att blanda in hans barn, lågt.
Citera
2025-03-07, 15:11
Medlem
Ja, förfan. Låt hans barn vara.
Citera
2025-03-07, 16:01
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Roid-rage?
Citera
2025-03-07, 16:08
Medlem
jymdjakets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Kanske OT men vad jobbar en sån där snubbe med egentligen?

Rivningsfirma
Citera
2025-03-08, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deathisfakenews
Varför då
Citera
2025-03-08, 15:32
Medlem
Enzymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Någon som reagerar så våldsamt skulle man nog kunna misstänka är psykopat.

Det som är anmärkningsvärt här är ju att det inte handlar om ett tillfälligt vredesutbrott i en stund av känslomässig obalans. Det här har ju krävt viss planering. Han åker dit mitt i natten när det är folktomt och slår till dessutom förbered med bland annat färg vad det verkar.
Citera
2025-03-08, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InbilladGalenskap
Ja, sådana straff biter bra.

Minns än idag hur jag, 8 år gammal, i årskurs 2 på lågstadiet kastade skalade mandariner på ett fönster så det blev skitigt. Mitt straff blev en mindre utskällning men också att putsa fönstret tills det blev rent.

Detta sitter kvar i minnet nu 25 år senare. Och då har jag i äldre dagar haft en del med polisen att göra. Narkotikabrott av diverse grader med böter och skyddstillsyn som påföljder. Något man mest rycker på axlarna åt men straffet att städa min ”skadegörelse” sitter alltså i än idag.

Tror det är av större vikt att få ta ansvar över sin egen skit dessutom än t.ex. samhällstjänst. Blir lite mer av en förnedringsritual när man inför publik får stå skamset och städa upp sin egen röra
Inte mer än rätt naturligtvis även om många nog skulle vägra?
Citera
2025-03-08, 15:59
Medlem
Wahnsinns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Kanske OT men vad jobbar en sån där snubbe med egentligen?
Rankad på plats 1014 av 1133 i inkomst på sitt postnummer (där medelinkomsten är 324k). Bostadsområdet ser rätt nytt och fint ut, så jag kan tänka mig att han inte är helt glad åt att polisen nu kommer börja nysta i hans ekonomiska förhållanden och förmodligen tvivelaktiga inkomster.
Citera
2025-03-08, 17:26
Medlem
Doende-Idiotens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wahnsinn
Rankad på plats 1014 av 1133 i inkomst på sitt postnummer (där medelinkomsten är 324k). Bostadsområdet ser rätt nytt och fint ut, så jag kan tänka mig att han inte är helt glad åt att polisen nu kommer börja nysta i hans ekonomiska förhållanden och förmodligen tvivelaktiga inkomster.
Så förvånande att det är en skäggbabbe, not.
https://www.instagram.com%2F__1990ib%2F
Citera
2025-03-08, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deathisfakenews
Mongoungar som har hans svartskalliga CP gener så helt OK att dra in dem också. F.ö. en orosanmälan har gått ut så snart är de på fosterhem ändå och mongo-Isa kan sparka och slå på gym bäst han orkar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in