2025-03-06, 00:43
Medlem
-GGs avatar
En värdelös turk-blatte, med fula barn, med noll i IQ och i impulskontroll.

Han tycker säkert att han vann mot gymmet som dissade honom. Och att han nu har respekt från sina lika värdelösa babbe-vänner.
Citera
2025-03-06, 00:47
Medlem
Det var en äcklig smutsturk naturligtvis, Is@ B@gci
Citera
2025-03-06, 02:49
Medlem
kuddenchristos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Är inte NW blatteinfekterat?
Det beror på anläggning, område och tid på dygnet. Jag har inte tränat på Sisjöns Nordic Wellness på cirka 10 år, men när jag var där regelbundet verkade faktiskt majoriteten ha utländsk bakgrund. De flesta gånger tränade jag sent där.
Citera
2025-03-06, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ..GodJul..
Såg detta på Instagram men hittade det även på youtube:

https://www.youtube.com/shorts/2yAYyDd3Chs

Ska vara Nordic Wellness i Göteborg, Sisjön. Alla speglar är helt sönderslagna och det ser för jävligt ut. Även dataskärmarna i receptionen var sönderslagna.

Det krävs ingen kärnfysiker för att gissa vilken typ av människor det handlar om. I alla fall några som gått "bananas".

Står även på Göteborgsposten men det är en låst artikel:
https://www.gp.se/nyheter/goteborg/n...2-8e3a187f2a01

Någon som vet mer?

NW kör nu väktare på närbelägna gymmet vid 421,
De har haft problem med att en del grejor blivit snodda, inbrott i skåp osv dvs mångkulturen har nått dit
Tror en man i 40 års åldern är gripen för det, en sönderknarkad kille, icke svensk
Citera
2025-03-06, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Är inte NW blatteinfekterat?

ja, svår infektion, jag skojar inte men på vissa av nw gymmen är omklädningsrummen lite raggningsson för homosexuella män från mellanöstern o runt där, jag antar de inte hittar andra säkra ställen då deras egna landsmän går hårt åt dom annars
Citera
2025-03-06, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parongatan
Om det är samma kille som i tråden, har han en lång historik av våld som han även är dömd för. Han var en lovande fotbollsspelare och tränade även på Sats tidigare. Men då var han inte ens i närheten av det han är idag storleksmässigt.

Det finns flera domar på honom för den som vill leta fram dem. Nordic Wellness gör som de brukar göra vid konflikter: blånekar och låtsas inte känna till någonting.

Samma med det där ökända släktnätverket i Angered, när några nätverkskriminella tog över Nordic Wellness Angered fullständigt. Idag är den anläggningen nerlagd. VDn sade sig inte veta varför deras gymbesökare blivit bortskrämda av hotfulla alfahannar som krävt respekt.

De som blir avstängda från Sats brukar ofta leta sig vidare till Nordic Wellness. Det där med hundmaten som spridits över gymmet är troligen den ultimata förnedringen i gärningsmannens huvud. Finns inget som är så lågt och äckligt som hundar i skadegörarens sinne

Vad jag kan se är NW i angered centrum fortfarande öppen? Däremot finns det en artikel från 2023 i GP där de boende menar på att anläggningen borde stängas.

https://www.gp.se/fria-ord/nordic-we...4-1fa49e897cf3

Men googlar man så ser anläggningen ut att fortfarande finnas kvar med tillhörande IG konto.
Citera
2025-03-06, 12:42
Medlem
anothes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FanTaMig
En man som har en konflikt med gymmet är gripen.
Nu har han även konflikt med Polis & KFM , om inte även innan.

Lås in apan ifall inte ersättningspengar går få ut.
Citera
2025-03-06, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parongatan
Om det är samma kille som i tråden, har han en lång historik av våld som han även är dömd för. Han var en lovande fotbollsspelare och tränade även på Sats tidigare. Men då var han inte ens i närheten av det han är idag storleksmässigt.

Det finns flera domar på honom för den som vill leta fram dem. Nordic Wellness gör som de brukar göra vid konflikter: blånekar och låtsas inte känna till någonting.

Samma med det där ökända släktnätverket i Angered, när några nätverkskriminella tog över Nordic Wellness Angered fullständigt. Idag är den anläggningen nerlagd. VDn sade sig inte veta varför deras gymbesökare blivit bortskrämda av hotfulla alfahannar som krävt respekt.

De som blir avstängda från Sats brukar ofta leta sig vidare till Nordic Wellness. Det där med hundmaten som spridits över gymmet är troligen den ultimata förnedringen i gärningsmannens huvud. Finns inget som är så lågt och äckligt som hundar i skadegörarens sinne

Hundmat till de "otrogna hundarna"?
Citera
2025-03-06, 13:21
Medlem
Från hans Instagram bio "Actions Define Character", ja hans agerande definierar verkligen hans karaktär i detta fallet
Citera
2025-03-06, 13:59
Medlem
Lite insider information, huruvida exakta detaljerna är låter jag var osagt pga. det är från en andrahandskälla...

Men för cirka 1-2 veckor sedan hade Mr. Is@ B@gci konfronterat en grupp kvinnor inne på gymmet pga. de hade varit högljudda och brutit mot alla gyms oskrivna regler (vilka framgick inte). Där efter skall tjejerna publicerat något på sociala medier om Is@ B@gci, saknas tyvärr kontext om vad (hoppas på en uppdatering inom kort).
Herr Is@ B@gci skall då ha besökt NW huvudkontor för att uttrycka sitt missnöje över kvinnornas agerande och publicering av honom men utan att ha fått något gehör från NW. Timmar, Dagar, Vecka? senare begår Is@ B@gci denna "Terror Attack" mot NW lokaler i Högsbo 421, Göteborg.

https://www.gp.se/krim/efter-attacke...6-43e28dbe2959
Nu begärs Gym-martyren häktad eftersom polisen misstänker att han kan begå fortsatt brottslighet... Frågan är om det är fortsatta terror handlingar mot speglar, slöseri av hundmat osv. Eller att det faktiskt finns en direkt hotbild mot kvinnorna? Min egna teori är att han uttryckt någon for av vedergällning och Jihad mot kvinnorna.
Citera
2025-03-06, 16:10
Moderator
Parongatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BattlestarValhalla
Vad jag kan se är NW i angered centrum fortfarande öppen? Däremot finns det en artikel från 2023 i GP där de boende menar på att anläggningen borde stängas.

https://www.gp.se/fria-ord/nordic-we...4-1fa49e897cf3

Men googlar man så ser anläggningen ut att fortfarande finnas kvar med tillhörande IG konto.

Jag såg det precis också. När allt begav sig vet jag att anläggningen helt stängdes ner. Jag antog att anläggningen skulle avvecklas, vilket det skrevs om också på nätet. Men nu verkar som sagt Angered vara i full drift. Så jag mindes fel där.
Citera
2025-03-06, 16:50
Medlem
lunarluddes avatar
Har tänkt tanken att detta kommer hända på gym som har öppet 24/7, utan personalstyrka. Är förvånad att det inte händer ännu oftare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in