2025-04-17, 21:16
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Aha känns som årets säsong är ett stort fiasko massa avhopp hela tiden,o en massa tråkiga färglösa deltagare. Viktor Leksells pappa kom säkert enbart med pga sonen är känd.
Vem är det? Farsan alltså
2025-04-17, 21:18
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Aha känns som årets säsong är ett stort fiasko massa avhopp hela tiden,o en massa tråkiga färglösa deltagare. Viktor Leksells pappa kom säkert enbart med pga sonen är känd.

Programmet är väldigt vänskapskorrupt, vissa har sökt 15 gånger innan de får vara med medan andra är med för att ens mamma vunnit, ens syster varit med 2 säsonger tidigare etc.
2025-04-17, 21:19
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4

Andreas, han som har en gitarr med sig.
2025-04-17, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4

Gitarrmannen
2025-04-17, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Programmet är väldigt vänskapskorrupt, vissa har sökt 15 gånger innan de får vara med medan andra är med för att ens mamma vunnit, ens syster varit med 2 säsonger tidigare etc.

Ja och många av de unga tjejerna som kommer med har vänner i produktionen eller castingen .
2025-04-17, 21:25
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shieldhero
Ja och många av de unga tjejerna som kommer med har vänner i produktionen eller castingen .

Ja, vänskapskorrupt precis som tyvärr hela Sverige är.
2025-04-17, 21:28
Medlem
ojojoj3s avatar
Kais har världens psykopatögon. Såg ni hur han log när Clara valde att avsluta? Vilken liten fitta. Vandrande bajskorv. Också sitter han och säger "Mamma kolla på mig, jag hade kunnat sitta och hålla mycket längre till!". Va fan vill du att din morsa ska se? Att du är världens ryggradslösa ynkrygg som vandrat denna jord?! Så fruktansvärt taskigt av dem alla. Alla mot en! Fruktansvärt fult. Också sitter de och säger "Vi är de enda som spelar fair" och att Angelica spelade fult för hon skulle rösta mot Aron. De la ju sig! Alla mot en!!! Lilla barnet Aron, han har ju varit ur blöjorna tre minuter innan han kom till ön! Hoppas att han åker och gråter när han tvingas lämna!
2025-04-17, 21:29
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
han är med i gränsland
Simon H är en high fashion straight man som infiltrerat Angelicas liv på en vänskapligt plan, mycket listigt! men vi vet allt att han som alla män bara är ute efter en enda sak!
Senast redigerad av Crapmagic 2025-04-17 kl. 21:35.
2025-04-17, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Har inte sett det programmet men han verkar vara desperat att visa upp sig.
Jag har tack och lov inte heller sett det utan bara läst om hans deltagande
2025-04-17, 21:44
Medlem
RickNesss avatar
Brukar inte skriva i den här typen av trådar men Kais måste vara det mest patetiska som visats på tv på bra länge. En vuxen "man" som svansar efter en unge med storhetsvansinne. Usch.
2025-04-17, 21:50
Medlem
picapicans avatar
Är det mode-Simon som är bög? Den andra Simon är han med stora dasen?
2025-04-17, 21:57
Medlem
imrichbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Aron gör ju Robinson intressant. Jag vill inte sitta och titta på ett gäng som är tråkiga där ingen vågar sticka ut från mängden. Aron spelar ett högt spel som jag hoppas lönar sig.

Möjligen intressant sett till hur narcissistisk en person kan bli. Han kommer aldrig klara sig till final.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in