2025-04-04, 13:01
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Håller med dig. Juliette är en falsk råtta, christoffer är ett fult fuckface🤣
Ser han ut som en vanlig männirskas fuckface lol?
2025-04-04, 14:10
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shieldhero
Men herregud människa, 8% av Svenskarna är gay, 25% av befolkningen har invandrarbakgrund, ALLA som är med är mediekåta och föredettingar drar tv-tittare, fy fan vad tråkigt att se kritvita jävla konflikträdda rasistsvennar som bara pratar om väder och vind på den jävla stranden, hade fan stängt av direkt...det är typ bara det heterosvennar kan, gnälla på allt och prata väder
Och därmed sagt att det vore trevligt om en enda säsong slapp allt detta. Bara helt vanliga
medelsvenssons som deltar.. Que?
2025-04-04, 14:16
Medlem
Bakarettans avatar
Den här Juliette...vilken satmara. Var säkert en mobbare deluxe i skolan. Likaså Andrea.
Ja, han har ju ett väldigt stort könsorgan den där Simon. Eller har han en suspensoar eller möjligtvis en halv kokosnöt instoppad i brallorna?
2025-04-04, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Den här Juliette...vilken satmara. Var säkert en mobbare deluxe i skolan. Likaså Andrea.
Ja, han har ju ett väldigt stort könsorgan den där Simon. Eller har han en suspensoar eller möjligtvis en halv kokosnöt instoppad i brallorna?
Vad gjorde juliette? För dig att tycka att hon är en satmara?
2025-04-04, 14:25
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Återigen säsong efter säsong så får vi se denna "Kvinno hålla ihop girlpower mobba ut den annorlunda tjejen gruppen" i Juliette Andrea Amanda och Sewit

Juliette vilken äcklig falsk brud hon är så hoppas hon åker framöver

Christoffer största cucken i laget riktig TÖNT
Håller med till fullo. Typiskt dessa falska egenkära f-tor att utesluta den som inte ingår i deras grupp.
2025-04-04, 14:27
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Vad gjorde juliette? För dig att tycka att hon är en satmara?
Om jag behöver förklara det för dej så betyder det att du inte fattat nåt.
2025-04-04, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Hur vet vi att hon är en äkta? slyna (madonna)

Fattigmans Amanda i Gränslandet tjatar om att hon i egenskap av veteran är en 'OJ', jag vet inte vad OJ betyder, är inte enklare för alla parter att bara vara svensk och säga veteran istället för anglofili

84 kr
"OJ" står för Orenthal James Simpson, en neger i USA som.varit stjärna i rugby och varit med i "Nakna pistolen"-filmerna. Han knivhögg sin fru och hennes älskare till döds men kom undan eftersom han var miljonär och kunde anlita skickliga advokater.

Vad detta säger om Fattigmans Amanda vet jag inte riktigt och det gör förmodligen inte hon heller. Hon kunde väl skaffa sig vettigare förebilder som till exempel Lily Phillips eller Johanna Jussinniemi.
2025-04-04, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Håller med till fullo. Typiskt dessa falska egenkära f-tor att utesluta den som inte ingår i deras grupp.

Hade 100 gr hellre hängd med Madde på stranden än mobbaren Juliette och hennes äckliga gäng
2025-04-04, 14:43
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Hade 100 gr hellre hängd med Madde på stranden än mobbaren Juliette och hennes äckliga gäng

Jag med, säsongens tjej-gäng är äckliga psykopater.
2025-04-04, 14:54
Medlem
Bakarettans avatar
Att ställa upp och anmäla sej till Robinson som Madde gjorde tycker jag är strongt gjort.
Sen att hon tyvärr hamnar i ett lag där det förekommer grymt elaka f-ttor som tror sej vara bättre än alla är bara olyckligt.
Hoppas de åker en efter en nu.
2025-04-04, 15:07
Medlem
Jag är ledsen. Men ja, sewit och madde är svagaste ja. Men det är väl uppenbart att madde är helt klart den svagaste i gruppen? Vad snackar David om? Lol
2025-04-04, 15:13
Medlem
Jag undrar varför Anna sökte till Robinson

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in