2025-04-09, 05:42
Medlem
Varför äter dom inte bara rå fisk? Mycket godare och mer näring
2025-04-09, 05:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knowson
Efter Robinson-tävlingen så fick dom ledtrådar vart den kunde va "Ligg lågt titta högt"
Så när dom kom tillbaka till stranden körde dom ju en "klara färdiga leta" så sprang alla.
Och den va gömd under Vattengrejen.

Skönt att de bara sade att alla springer och letar istället för att sitta och ha en riksdagsdebatt om när och hur man ska leta...
2025-04-09, 06:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wihnei14
Varför äter dom inte bara rå fisk? Mycket godare och mer näring
De är vidrigt. Då ska man va jävla desperat
2025-04-09, 09:04
Medlem
Gravedads avatar
Är inte Aron urtypen för att i vuxen ålder bli mellanchef över en redan fullt fungerande avdelning av självgående och arbetsamma anställda där han tar åt sig äran av att han styrt upp avdelningen? Där går han in med sin förkastliga retorik, konstant slickande om munnen och utbrister i kunstiga läten. Har sett detta på otaliga ställen jag jobbat på. Ingen av de anställda förstår eller respekterar människan men ledningen låter honom hållas. Förödande!

Han är en social haverist.
2025-04-09, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Kan inte Amanda mata sig själv till hajen om det nu är så jävla synd om dem och hon hellre svälter än äta haj.

Nej men hela ekosystemet hade ju kollapsat om de ätit några hajer!
2025-04-09, 09:27
Medlem
mendokses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
De är vidrigt. Då ska man va jävla desperat

Sushi/Sashimi är ju gott.
2025-04-09, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gravedad
Är inte Aron urtypen för att i vuxen ålder bli mellanchef över en redan fullt fungerande avdelning av självgående och arbetsamma anställda där han tar åt sig äran av att han styrt upp avdelningen? Där går han in med sin förkastliga retorik, konstant slickande om munnen och utbrister i kunstiga läten. Har sett detta på otaliga ställen jag jobbat på. Ingen av de anställda förstår eller respekterar människan men ledningen låter honom hållas. Förödande!

I agree. Ungfan e bara 18 år. Bortskämd snorunge.
2025-04-09, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karmanu
I agree. Ungfan e bara 18 år. Bortskämd snorunge.

Håller med men även om han är otroligt störig så är han bara 18 och går väl fortfarande på Gymnasiet så förhoppningsvis kommer han ändras mycket kommande 10 åren och mogna till förhoppningsvis, annars har vi en Patrik 3.0 på halsen.
2025-04-09, 12:01
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shieldhero
Håller med men även om han är otroligt störig så är han bara 18 och går väl fortfarande på Gymnasiet så förhoppningsvis kommer han ändras mycket kommande 10 åren och mogna till förhoppningsvis, annars har vi en Patrik 3.0 på halsen.

Typen som extremt jobbige Aron är har ingen koppling till ålder utan är en personlighetstyp som man är livet igenom, stackars de som tvingas ha honom som arbetskollega etc.
2025-04-09, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Ser du inte hur efterblivet Aron beter sig? så jävla påfrestande är han jag hade som sagt dränkt honom i havet efter minst 3 dagar tillsammans på stranden

Juliette främst för hennes och de andras tjejernas äckliga beteende mot Madde under förra veckan

Igår hade jag inga problem med Aron men idag... Efter att man fick se hur han betedde sig på förhandlingen så ändrade jag mig. Tycker han var väldigt naiv som tror att det är en fördel för honom. Han kommer ju åka ut med huvudet före när han byter lag.
2025-04-09, 12:49
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gravedad

Det där är klockrent skrivet. Jag får nästan krupp av att se & höra honom.
2025-04-09, 12:54
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shieldhero
Han kommer aldrig ändra sej så därför kommer vi få en Patrik 3.0 på halsen.
Får känningar av att idioten i mellan & högstadiet hängde med " mobbargänget" just för att han själv skulle slippa bli mobbad.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in