2025-06-09, 00:37
Medlem
BeppoYapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
De båda lagen skulle skicka varsin frivillig till Solodon. Efter diskussioner så åkte Juliette och Aron dit. Väl där så fick de ett erbjudande de kunde acceptera eller förkasta. Att bli sabotörer. Aron tog chansen, Juliette gjorde det inte utan ville visa sig duktig och "valde laget före jaget" vilket var ett dumt beslut.

Men det var väl inte Juliette som skulle vara sabotören?
Har för mig att det var en tjej, Angelica? Som vägrade att göra det och berättade det för resten i gruppen.
2025-06-09, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klorin287
Du menar Leonardo DiCaprio?

Nej Arnie är helt rätt. DiCaprios karaktär heter så 🙃
2025-06-09, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeppoYapp
Men det var väl inte Juliette som skulle vara sabotören?
Har för mig att det var en tjej, Angelica? Som vägrade att göra det och berättade det för resten i gruppen.
Jullan tackade nej då gick lotten på en av de andra deltagarna i laget, Amanda. Hon pallade inte trycket och hoppade av när hon blev tvungen att byta lag.
2025-06-09, 00:58
Medlem
BeppoYapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apalle
Jullan tackade nej då gick lotten på en av de andra deltagarna i laget, Amanda. Hon pallade inte trycket och hoppade av när hon blev tvungen att byta lag.

Så var det.Tack!
2025-06-09, 01:24
Medlem
Crapmagics avatar
Grattis till segern Sara! en värdig vinnare och bågskytt
2025-06-09, 01:25
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4
Fan juliette ser riktigt het ut med en näve smink och brunkräm. Hade lätt legat med henne mot hennes vilja.

Sara alltså, she cracks me up! Det här pusslet är fel!! Går vidare till pilbågen...mehh hur spänner man den!?

Citat:
Ursprungligen postat av Adrenaline976
Idiot!!
Jag håller med, idiot! Juliette blev mycket ofinare med smink och glamoursvans
Senast redigerad av Crapmagic 2025-06-09 kl. 01:28.
2025-06-09, 01:31
Medlem
1754s avatar
Grattis Aron! 🙂🎉
2025-06-09, 01:56
Medlem
ojojoj3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan

Har du hört hans skratt? Inget som smittar direkt.

Jag brukar härma det till min tjej. Det är faktiskt ett av de jobbigaste skratten jag nånsin hört.
2025-06-09, 01:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ojojoj3
Jag brukar härma det till min tjej. Det är faktiskt ett av de jobbigaste skratten jag nånsin hört.
Stackars din tjej. Hoppas att du inte klarar det helt.

Tänk dig att gå på bio med honom och se en rolig komedi.
Senast redigerad av Vipan 2025-06-09 kl. 02:02.
2025-06-09, 02:20
Medlem
”Jag vann första heatet med fem minuter över Pontus och kanske 16 minuter över Sara. Sen fick jag 15 sekunder över Pontus och ytterligare 15 sekunder över Sara. Visserligen kan man tycka att det är orättvist, men å andra sidan så är tävlingen uppbyggd så”. Aron i Hänt.

Helt jävla sjukt ju att det går till på det där sättet. Och sedan har Sara mage att gnälla över att hon inte fick träna bågskytte som de andra tydligen hade fått.
Senast redigerad av Mandelgubben 2025-06-09 kl. 02:31.
2025-06-09, 02:54
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
”Jag vann första heatet med fem minuter över Pontus och kanske 16 minuter över Sara. Sen fick jag 15 sekunder över Pontus och ytterligare 15 sekunder över Sara. Visserligen kan man tycka att det är orättvist, men å andra sidan så är tävlingen uppbyggd så”. Aron i Hänt.

Helt jävla sjukt ju att det går till på det där sättet. Och sedan har Sara mage att gnälla över att hon inte fick träna bågskytte som de andra tydligen hade fått.
Asch man kan inte lägga någon vikt av vad hon säger. Så mycket nonsens som kommer ur hennes mun, inför varje tävling har det ju varit "jag kommer ge allt! Det finns inget alternativ än att vinna! Jag ska vinna immunitet till Pål!"

Hon glömde ju för tusan hinken i tävlingen där de skulle hämta vatten.... det säger ju allt känner jag.

Och som någon annan skrev, om hon så haft 100 pilar hade hon inte träffat. Tavlan stod faktiskt hyfsad bit ifrån och, asch jag behöver inte utveckla svaret mer haha
2025-06-09, 03:09
Medlem
1754s avatar
Jävlar vad hon i personalen som tog hand om Kaj i exitprogrammet är het. Riktigt välsvarvade ben.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in