2025-06-08, 00:30
Medlem
Hur fan kunde Pål rösta vidare Tönt-Pontus? Avskyr Jullan men hon var en betydligt mer värdig finalist och hon hade inte heller inte svikit Pål som tönten hade gjort. Hur kan de andra deltagarna inte se vilken jävla feg liten råtta Pontus är?
2025-06-08, 00:34
Medlem
sirsia0s avatar
Hellre Pontus än Julie i final.
Och vinnaren är

Tack för tipset om snabbspolning
Sov Gott
2025-06-08, 00:45
Medlem
JuniorDahlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Hellre Pontus än Julie i final.
Och vinnaren är

Tack för tipset om snabbspolning
Sov Gott

Haha håller med. Sista avsnittet är alltid det minst intressanta med Robinson.
2025-06-08, 00:55
Medlem
Otroligt värdig vinnare. Äntligen vinner en riktig spelare Robinson. Men det blev jämnare än vad jag trodde. Undrar hur det hade sett ut om de fick köra hela banan utan pauser.
2025-06-08, 00:55
Medlem
2025-06-08, 01:00
Medlem
Lag Syd hade chansen att skicka hem Aron men valde att skicka hem Tony istället… Episkt! Sliding doors moment minst sagt.
Senast redigerad av Mandelgubben 2025-06-08 kl. 01:15.
2025-06-08, 01:08
Medlem
Läs inte mer om du inte vill veta vem vinnaren är.

För dom som tvivlade på att Arons TT avslöjade vem vinnaren var redan för en vecka sen, att jag pratade skit.
Nu har jag precis sett finalen och hade helt rätt i vinnaren nämligen blev ..världens yngsta Robinson...precis som det står/stod under Arons namn på bilderna från hans gästande i tv-soffan.
Och för den som kan tänka så är inte Aron världens yngsta kock utan såklart Robinsonvinnare.
Stort grattis till dig, såå värdig vinnare!!!
Senast redigerad av FruKrokodil 2025-06-08 kl. 02:02.
2025-06-08, 01:26
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Otroligt värdig vinnare. Äntligen vinner en riktig spelare Robinson. Men det blev jämnare än vad jag trodde. Undrar hur det hade sett ut om de fick köra hela banan utan pauser.

Du svarade på din egen fråga, japp då hade Aron vunnit med ett ännu större glapp.

Robinson och farmen finalerna tar länge att spela in för att få till en spännande final, har hört att dom max får 20 sekunders försprång mellan hindrena i verkligheten.

Ja, dom skulle ha röstat ut Aron som Andreas och David påtalade ett flertal gånger, nu gick Juliette och c/o miste om prissumman och titeln årets Robinson, rätt åt henne.

Juliette ska nog lära sig att inte ta ut seger i förskott, nu när hon skulle röstas fram så var hon säker på att Paul skulle rösta till hennes fördel, gjorde min kväll att se hennes min när hon insåg att hon ej kommer med i finalen men när hon dansade i kameran och firade att hon var klar för sammanslagning för att sedan skickas till gränslandet var det mest komisk jag sett.

Lider Aron av autism eller något? Nått måste vara allvarligt fel på snubben.
Senast redigerad av lunarludde 2025-06-08 kl. 01:28.
2025-06-08, 01:39
Medlem
Äntligen blev det en bra vinnare, jag fick rysningar när han var på väg upp med facklan. Världens yngsta är också en bedrift.

Är det någon som tror på att Sara verkligen kom i kapp de andra? Den här tävlingen kändes även kort.

Men vad hände med röstningen, vilken chock att det blev Pontus, Nyhetsmorgon lurade oss.
2025-06-08, 01:41
Medlem
Bara två förvånande tillfällen i säsongen, när de gav David och gitarrgubben immunitet och när Pål röstade fram Pontus. Det hade jag aldrig trott, kändes ju uppenbart att juliette skulle till final och troligtvis vinna. Men där hade man helt fel, bättre än vanligt av tv 4 på spoilerfronten

Tror det som räddade Pontus och gav han Påls sympatier var att han fick massa skit i utfrågningen men svarade ärligt om sina brister medan juliette var mer självgod.
2025-06-08, 01:48
Medlem
fonders avatar
Tack Aron för att du inte tillät någon av mina hatobjekt vinna och stort grattis!

Aron, du gav oss ett oförglömligt ögonblick när du gav immuniteten till David och därigenom gav oss chansen att få se minerna på Syd-psykopaterna som var helt förkrossade.

Nu kommer livet bli helt tomt utan "Robinson" fram till hösten.
2025-06-08, 01:49
Medlem
Varför gjorde Pontus en stor grej av att han röstade fram Sara till final? Vidrigt av honom. Han förlorade ju inget på det, snarare tvärtom då Jullan hade varit ett större hot i en final. Han hade nog även rykt emot Sara i den kommande omröstningen om Jullan hade gått vidare istället då Sara hade fått röster av Pål, Christoffer, Simon H och Jullan och då hade han rykt all världens väg.

Plus att han känner Sara mycket bättre, vore oerhört märkligt att rösta fram Jullan. Men ändå fick han att låta som att det var ett nobelt beslut och att de typ var kvitt guldbiljetten? Vore både taktiskt och relationsmässigt helt obegripligt att rösta fram Sara.
Senast redigerad av Mandelgubben 2025-06-08 kl. 02:02.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in