Den där Sara kan jag förstå att man som ung man gärna sätter på på gränslandet. Men det är ju inte någon man skaffar barn med. Hon verkar riktigt korkad. Dålig i tävlingarna är hon också
Väldigt förvånande, men hon hänger sig alltså kvar och går till final. Hon och Sara och ja juliette kommer röstas dit med Simon h som utslagsröst. Sen vinner juliette finalen vilket har visats genom en winners cut av henne och att hon ju fick vara med i nyhetsmorgon tidigare
En ganska ovärdig final. Främst var väl den osympatiske kais faktiskt den mest värdige då han klarat flera dueller och undvikit örådsröster. Men väntat att han eller Sara skulle falla först i plankan bland de andra balettdansörerna och homohetero-killarna
Väldigt förvånande, men hon hänger sig alltså kvar och går till final. Hon och Sara och ja juliette kommer röstas dit med Simon h som utslagsröst. Sen vinner juliette finalen vilket har visats genom en winners cut av henne och att hon ju fick vara med i nyhetsmorgon tidigare
En ganska ovärdig final. Främst var väl den osympatiske kais faktiskt den mest värdige då han klarat flera dueller och undvikit örådsröster. Men väntat att han eller Sara skulle falla först i plankan bland de andra balettdansörerna och homohetero-killarna
Vad menar du med ”winners cut”? Att hon har klippts fördelaktigt? Fan, hoppas verkligen inte du har rätt. Men befarar det värsta.
Många i den här tråden menar ju dock på att Aron har klippts fördelaktigt…
Och ja, det där med Nyhetsmorgon är fan oroväckande.
Senast redigerad av Mandelgubben 2025-06-03 kl. 22:55.
Vad menar du med ”winners cut”? Att hon har klippt fördelaktigt? Fan, hoppas verkligen inte du har rätt. Men befarar det värsta.
Många i den här tråden menar ju dock på att Aron har klippts fördelaktigt…
Hon har en klockren winners cut. Aron Har klippts alldeles för mycket som han ska vinna och vara yngst någonsin osv för att det sen ska ske. Juliette har den lågmäld sympatisk ”mogne vinnaren” Cutten. Medverkan i Nyhetsmorgon smäller också högt. Men ja hoppas jag har fel
Sorry, är verkligen en sån hemsk och lat människa som inte orkar läsa igenom alla tusentals inlägg i tråden.
Men, varför känns det som om att TV4 och Robinson är upplagt för att Aron ska vinna??
Försöker verkligen påminna mig själv om att pojkvaskern bara är 18 år, men visst undrar jag emellanåt om han är "på riktigt", om han spelar teater eller är så där till vardags.
Känns ju som om han kan ha en eller två diagnoser, liksom jag själv typ ;-o
Har han det tro? Eller kan man vara så där på riktigt?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!