2025-03-03, 13:40
Medlem
Internet har gjort att 10-20% av männen ligger med 80-90% av kvinnorna.
Citera
2025-03-03, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kreupavstand
Flickvän/pojkvän är ändå ingenting att ha. Vi är menade att ses och ligga, inte vara bundna till.

Det finns ju den där känslan som dom kallar "kärlek", som många jagar efter. Ett slags känslomässigt klister (en utsöndrar klister, den andra fastnar). Personligen var det den jag jagade efter, någon ide om "äkta kärlek" snarare än att endast stoppa korven i hålet några minuter.

Till slut insåg jag att klistret alltid torkar, och då faller saker isär. Så tja då återstår ju bara det gamla in och utandet, och ja då har du rätt, ingen ide vara bunden till någon man bara använder som sexredskap.
Citera
2025-03-03, 14:17
Medlem
Citat:
Ni som är 50, eller över 50, ni är inte uppväxta med internet.

Sen att det på 70-talet visades filmer på bio dagarna i ända, och att vhs kom också på 70-talet, det kanske inte riktigt är relevant? Film har visserligen förenat många människor, men ni mer eller mindre tvingades vara sociala, och lära er spelet. Det gäller även de som idag hade fått en autism diagnos.

Internet förstör människors sociala förmåga. Eller vad tror ni?

Att jag inte lyckas få det fysiska med sex, det är lite trist, men att inte lyckas lära sig spelet, som så många andra i varenda tid lyckats med.
DET känns nästan som ett trauma.

F.ö., vad är snittåldern i denna forumdel? 45+?
Flashback är kanske inte ett forum för 18 åringar, bara för att det är 18+ åldersgräns på forumet?
Läser man vad många yngre skriver här på FB, deras åsikter och inte minst hur de kommunicerar och hur inkompetenta de är på att skriva vårt språk svenska, är det inte svårt att förstå att de har problem att hitta någon som på allvar kan tänkas leva med dem.

Nu menar jag inte att dessa representerar alla män..
Citera
2025-03-03, 14:19
Medlem
Citat:
Ni som är 50, eller över 50, ni är inte uppväxta med internet.

Sen att det på 70-talet visades filmer på bio dagarna i ända, och att vhs kom också på 70-talet, det kanske inte riktigt är relevant? Film har visserligen förenat många människor, men ni mer eller mindre tvingades vara sociala, och lära er spelet. Det gäller även de som idag hade fått en autism diagnos.

Internet förstör människors sociala förmåga. Eller vad tror ni?

Att jag inte lyckas få det fysiska med sex, det är lite trist, men att inte lyckas lära sig spelet, som så många andra i varenda tid lyckats med.
DET känns nästan som ett trauma.

F.ö., vad är snittåldern i denna forumdel? 45+?
Flashback är kanske inte ett forum för 18 åringar, bara för att det är 18+ åldersgräns på forumet?
Vet inte om yngre inte får tillgälle att ha sex lika ofta som vi fr 70 80. Talet
Men är drt så kan det delvis bero på at internetbaserade yidsfördriv tar upp tid som vi skulle spenderat med vänner ute på stan el byn
Citera
2025-03-03, 14:30
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilaGubben
Internet har gjort att 10-20% av männen ligger med 80-90% av kvinnorna.

Jaha, och hur skulle du vilja säga att det var innan då, menar du att alla fick pippa då eller?
Citera
2025-03-03, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Jaha, och hur skulle du vilja säga att det var innan då, menar du att alla fick pippa då eller?

Kvinnor fick nöja sig med män som de nu dissar direkt på dejtingsidorna.
Citera
2025-03-03, 14:58
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilaGubben
Kvinnor fick nöja sig med män som de nu dissar direkt på dejtingsidorna.

Så du har alltså koll på vad de fick nöja sig med för typ 30-40 år sen och vad de dissar idag?

Nej, det var inget bra svar LillaGubben.
Citera
2025-03-03, 15:00
Avstängd
Absolut. Och i synnerhet fb. Här samlas småkukade, slaka incels och hejar på varandra i kvinnohat istället för att vara ruktiga män IRL.
Citera
2025-03-03, 16:06
Medlem
Smekarn87s avatar
Svar ja. Men också det egalitära samhället.
Citera
2025-03-03, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smekarn87
Svar ja. Men också det egalitära samhället.
Vad betyder det?
Citera
2025-03-03, 16:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thebyebyeman
Jag vet inte vad "hemligheten" är jag tänker inte så mycket. Men du ska veta att alla världens problem inte kommer lösas och det kommer vara frid och fröjd för att du får ligga en gång.

Nej, alla mina problem försvinner inte om jag skulle lyckas.

Om du vill får du gärna dela med dig av något beprövat sätt man kan testa. Och ja, jag accepterar att det som funkat för dig kanske inte funkar för mig.
Citera
2025-03-03, 16:55
Medlem
Ingen får ju ligga om man bara sitter i pojkrummet med mobilen,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här