2025-04-02, 19:23
Medlem
Det är ju onekligen ett intressant fenomen att killar oroar sig över att de legat med för få tjejer och tjejer oroar sig över att de legat med för många killar.

Någon som har några teorier vad det beror på?
Citera
2025-04-02, 21:34
Medlem
Mad monks avatar
Skylla på internet är att göra det enkelt för sig. Även utan internet var det tufft för blyga killar att få ligga.
Citera
2025-04-02, 21:35
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JqsClouseau
Det är ju onekligen ett intressant fenomen att killar oroar sig över att de legat med för få tjejer och tjejer oroar sig över att de legat med för många killar.

Någon som har några teorier vad det beror på?

Killar har en machoattityd och att ligga är en del av den. Får man inte ligga är man helt enkelt inte macho.
Citera
2025-04-02, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Killar har en machoattityd och att ligga är en del av den. Får man inte ligga är man helt enkelt inte macho.

Och för tjejer är det så enkelt att det är ointressant.
Citera
2025-04-02, 22:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk

Om en kille som är Macho är socialt pantad då?
Citera
2025-04-02, 22:49
Medlem
Män var hungrigare på sex förut, idag överöst vi med halvnakna kvinnor och många mön kollar porr i mobilen nör dom vill.
Jag minns när jag var 15 på 80 talet och snodde en porrtidning i en affär, det var första gången jag såg en naken kvinna.
Porrfilm såg jag nog först som vuxen, typ 25 kanske.

Män har alltid haft svårt att få sex men idag känns det som att män endast vill ha sex och endast det.
När jag var ung man så knullade dom flesta sina flickvänner, säkert förekom det att män knullade random kvinnor även då men det var inte lika vanligt som idag.

Förut när sociala medier inte fanns fick man även ta mod till sig och snacka med tjejen fysiskt, vilket jag tror är en stor del av att män inte får ligga idag.
Kvinnor vill väldigt ofta lära känna en man innan hon ligger med honom och det gör man ju bäst när man ses i verkliga livet.

Min första flickvän hade jag när jag var 19 och då hade vi setts i 2 månader innan vi hade sex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in