• 3
  • 4
2025-03-03, 11:16
Medlem
Tror faktiskt att det r vldigt mnga mnniskor som inte har en hobby. Mnga lever bara sina liv, typ jobbar, ter, scrollar sociala media, stdar, ser tv, osv. och kanske ker p en solsemester var tredje r. Dvs man gr det alla gr till viss utstrckning, men man frdjupar sig inte i ngot s pass att det kan kallas hobby.
2025-03-03, 12:18
Medlem
Lillstarks avatar
Din hobby r att du inte har nn hobby: https://www.youtube.com/watch?v=MzxXrJ6ZQkk
2025-03-03, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ConvoPost
Det glder mig Tuttan! Lycka till nu!
Jag skrev en sexnovell inatt! Det var ju faktiskt jtterolig! Tack fr att du gav mig en hobby, du r min Messias!
2025-03-03, 13:32
Medlem
slagskotts avatar
Det r s mrkligt i mitt tycke att inte ha ngon hobby nr jag har s mnga att jag mste dela upp ret fr att ha tid till de olika
2025-03-03, 14:38
Medlem
Kragoms avatar
Att inte ha en hobby r ocks en hobby

https://youtu.be/MzxXrJ6ZQkk?si=ElAOgkTIOk314Gp2
2025-03-03, 15:04
Medlem
Symptms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttan16
r det ngon mer som inte har ngot intresse/hobbys? Det r klart att det r kul att dricka l, kolla p film och ta goda saker men det r ju knappast ngon personlighet i det. Ngon som relaterar? Eller har nn tips hobbys man kan testa? Lsa bcker och g till gymmet har jag redan testat. Det r inte min grej.

Allt handlar om att bli besatt av ngot, genom besattheten hittar du ven andra besatta sedan kan man vara besatta tillsammans i sitt mne
2025-03-03, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Tror faktiskt att det r vldigt mnga mnniskor som inte har en hobby. Mnga lever bara sina liv, typ jobbar, ter, scrollar sociala media, stdar, ser tv, osv. och kanske ker p en solsemester var tredje r. Dvs man gr det alla gr till viss utstrckning, men man frdjupar sig inte i ngot s pass att det kan kallas hobby.
Det r ditt det knns som att jag r pvg, frsker aktivt frhindra
2025-03-03, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ConvoPost
Glassprovning via zoom?

"Alla mste titta"?
2025-03-03, 20:13
Medlem
r man lite smart skaffar man sig ngon hobby som r mer n ett tidsfrdriv. Trning/sport ger bttre hlsa, bttre utstrlning och kanske nya vnner. Aktier och investeringar kan p riktigt frndra hela ditt liv. Sprk, musik frbttrar dina chanser p datingscenen.
2025-03-03, 20:24
Medlem
Du pstr att du inte har ngon hobby. S Vad gr du p fritiden?
2025-03-03, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttan16
r det ngon mer som inte har ngot intresse/hobbys? Det r klart att det r kul att dricka l, kolla p film och ta goda saker men det r ju knappast ngon personlighet i det. Ngon som relaterar? Eller har nn tips hobbys man kan testa? Lsa bcker och g till gymmet har jag redan testat. Det r inte min grej.
Film r en h8bby om man frdjupar sig i filmkunskap och analys etc

Ta rn hobby dr du trnar finmotorik och mentaltfokus det brukar beh i vra passivt konsumerande lgenhetsliv
2025-03-03, 21:57
Moderator
Mappings avatar
Detta kan med frdel diskuteras i den befintliga trden: (FB) Stora trden om tidsfrdriv/Tipsa mig om en hobby! (/Mod)
Trd lses.
/Mod
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in