• 1
  • 2
2025-03-02, 22:23
Medlem
r det ngon mer som inte har ngot intresse/hobbys? Det r klart att det r kul att dricka l, kolla p film och ta goda saker men det r ju knappast ngon personlighet i det. Ngon som relaterar? Eller har nn tips hobbys man kan testa? Lsa bcker och g till gymmet har jag redan testat. Det r inte min grej.
2025-03-02, 22:25
Medlem
IRMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttan16
r det ngon mer som inte har ngot intresse/hobbys? Det r klart att det r kul att dricka l, kolla p film och ta goda saker men det r ju knappast ngon personlighet i det. Ngon som relaterar? Eller har nn tips hobbys man kan testa? Lsa bcker och g till gymmet har jag redan testat. Det r inte min grej.

s vad gr du
2025-03-02, 22:27
Medlem
Kolla p film kan vl ses som en hobby?
Prova lite olika l och inte bara samma hela tiden s kan du kalla ven det fr en hobby.
2025-03-02, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IRME
s vad gr du
Just nu ter jag chips. Igr drack jag l. Sg en film i fredags. Pluggar typ mest, men det brjar bli trkigt att inte gra ngot annat
2025-03-02, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fogfury
Kolla p film kan vl ses som en hobby?
Prova lite olika l och inte bara samma hela tiden s kan du kalla ven det fr en hobby.
Saknar sjlva intresset fr de bda sakerna. Bryr mig inte om det r en Norrlands eller nn fin vetel med recept frn vikingatiden. Jag tror jag hade rknat det som en hobby om jag verkligen ville lra mig saker om l osv, men en hobby br vl komma naturligt tnker jag. Jag kan inte tvinga mig sjlv bli lintresserad
2025-03-02, 22:37
Medlem
Svensklistans avatar
Du frgar allts Flashback vad din nsta hobby ska bli..

Simma i lava? Typ mineralutvinning i lavafloder? Drakflygning fast i rymden? Du testar om det gr utan syre bara! Bygga en rymdstation p Mars kanske? Lr dig rida en enhrning?

Svrt om man inte vet s mycket om dig, vad tycker du om att gra?
Medlem
Turbulentxxxs avatar
r du helt ointresserad av allt menar du, drfr kan du inte komma p en hobby?
Det mste ju finns ngot som du hllit p med r du var yngre till exempel som du kan teruppta igen?
Det hr r hemligt, men jag r en knd influencer inom medeltidssmnad p dagarna. P ntterna skriver jag sexnoveller, och dremellan lgger jag krokben fr mig sjlv genom besatthet av kemi.
2025-03-02, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttan16
Nu har jag tnkt i ngra minuter och insett att mitt problem r att jag tror att hobbyerna ska komma till mig. Nu som har hobbys, kom de naturligt eller behvde nu tvinga fram lite entusiasm?
2025-03-02, 22:39
Glmde. Karate! Jag r blivande vrldsmstare i det, och i schack.
2025-03-02, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svensklistan
Du frgar allts Flashback vad din nsta hobby ska bli..

Simma i lava? Typ mineralutvinning i lavafloder? Drakflygning fast i rymden? Du testar om det gr utan syre bara! Bygga en rymdstation p Mars kanske? Lr dig rida en enhrning?

Svrt om man inte vet s mycket om dig, vad tycker du om att gra?
Jag tnkte att det frmodligen skulle finnas unika exempel p hobbys hr. Men ja, det r det som r mitt problem, jag tycker typ inte om att gra s mycket. Har testat massa olika sporter och s. Ingen fll jag fr. Det r inte s att jag r deprimerad heller och tycker att allt r trkigt, jag funderar p om jag kanske bara r en ointresserad mnniska (hoppas inte dock, drfr sker jag ider p Flashback). Jag lskade att leka ltsaslekar som barn (vad unikt) och det r nog den enda hobbyn jag haft. Jag tror att det skulle kunna vara en hobby idag ocks, men har svrt att hitta plattformar med likasinnade. Kanske ska bli en sn lajvare i fr sig
2025-03-02, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turbulentxxx
r du helt ointresserad av allt menar du, drfr kan du inte komma p en hobby?
Det mste ju finns ngot som du hllit p med r du var yngre till exempel som du kan teruppta igen?
Ungefr s, svida inte kull, kurragmma och leka sagoskog r en acceptabel hobby fr vuxna. Men som nmnts tidigare vet jag inte var man hittar ett snt community. Det knns som att det krvs med tanke p att det involverar andra personer
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in